quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat komt door Bart
Benny is helemaal in de war
echt ongelovelijk, ik snap nooit waarom ze dat doen.quote:
Ik draai ook 100 x voor het toiletquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt ongelovelijk, ik snap nooit waarom ze dat doen.
Gelukkig hoeven wij inet zo moeilijk te doen
Ja vaag he... en als ik haar los laat precies hetzelfde...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt ongelovelijk, ik snap nooit waarom ze dat doen.
Gelukkig hoeven wij inet zo moeilijk te doen
Ik ben trots op je! Ik moet ook weer beginnenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekkerDrink er ook 1 voor mij
Ik ben nu in totaal 11,9 kilo afgevallen
12quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je! Ik moet ook weer beginnen
Hoeveel wil je nog kwijt?
AAAAAAAAAAAAAAAAA devilquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Nooesssss zie mn goods
[ afbeelding ]
Je gaat eraan!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Nooesssss zie mn goods
[ afbeelding ]
ik heb geen idee?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, waarom verkleind t speelveld de hele tijd?
Ze hebben het nog neit online gezetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Benny even hier.... wat is de link van de backstage??? Hij doet het bij mij niet
aha dat dacht ik al... ik snapte het al nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben het nog neit online gezet
Ik vergroot hem en druk als je iets moet sharen op het kruisje want dan verkleint hijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, waarom verkleind t speelveld de hele tijd?
moet datquote:
Hahaquote:
Tiffanyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:51 schreef Kally het volgende:
Ik hoorde vanmorgen het origineel, dit is best slecht
Dan droomt ze inderdaad, deed shela ook wel eens.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn hond droomt denk ik
Ze zit te blaffen en te piepen in haar slaap
misschien de TV uitzetten, denk dat ie nachtmerries heeftquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn hond droomt denk ik
Ze zit te blaffen en te piepen in haar slaap
nachtmerries van Annequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
misschien de TV uitzetten, denk dat ie nachtmerries heeft
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee.... maar het is nu niet slecht toch ?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee.... maar het is nu niet slecht toch ?
nou sorry hoor maar dit klonk echt nergens naarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Anne zong vals.... Bart niet, ok een beetje toen hij de hoogte in ging
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:03 schreef crv het volgende:
[..]
nou sorry hoor maar dit klonk echt nergens naar
gelukkig wel, maar dit heeft niks met smaak te maken. het was gewoon totaal de plank misslaanquote:
Nou dat vond ik niet.... bij Anne wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
gelukkig wel, maar dit heeft niks met smaak te maken. het was gewoon totaal de plank misslaan
idd ookquote:
Ja meteen de winnaar kiezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Mogen er gewoon niet gewoon 8 uit vanavond
Ben is er nogquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:07 schreef crv het volgende:
ik dacht dat de bedoeling was dat de beste overbleven maar waarschijnlijk heb ik het concept niet begrepen
dat vind ik de grootste debiel die er rondloopt. Wat een uppertokkie is dat zeg.quote:
Dus? Zingen kan hij wel en daar gaat het omquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:10 schreef crv het volgende:
[..]
dat vind ik de grootste debiel die er rondloopt. Wat een uppertokkie is dat zeg.
Daar is duidelijk vergeten verstand in te stoppen
daar heb je een punt,quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus? Zingen kan hij wel en daar gaat het om
Nah, die buik had ze ook toen wij haar zagen, zal toch niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Siep wat denk jij? Is Wendy weer zwanger?
ja van die japannerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Siep wat denk jij? Is Wendy weer zwanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |