quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:00 schreef MaLo het volgende:
eens, dat hele stemsysteem mogen ze flink aanpassen in het tweede seizoen, beetje mensen zoals sarina naar huis sturen die steengoed zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit ismaar ik had wel gehoopt dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er ook uit ging, maar je kunt niet alles hebben.
Omdat dat later aan de TT is toegevoegd. Op zich zou het nu ook wel zonder tags hier kunnenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:46 schreef Stefan het volgende:
Waarom alles in spoilertags, in de TT staat al dat hier spoilers staan
Ik had echt verwacht dat Angela, Bart erin zou houden....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:11 schreef Blik het volgende:
Bizar dat die Shary-An er nog niet uit is. En dat alleen maar omdat ze energie toont op het podium. V.w.b. zingen heeft ze nog veel te leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
Lekker kansloos is dat.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
De uitslag staat al op de frontpage.
Je klikt zelf het bericht aan.... Titel is duidelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:51 schreef UltraR het volgende:
[..]
Lekker kansloos is dat.
Als ik vanavond niet weg zou moeten, en dus niet kan kijken, zou ik dat echt niet op prijs kunnen stellen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:03 schreef iBenny het volgende:
Sterker nog... als je de website van The voice bezoekt staat de uitslag er al.
De tweets die #tvoh bevatten komen op de website langs. En veel van die tweets bevatten de uitslag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:03 schreef iBenny het volgende:
Sterker nog... als je de website van The voice bezoekt staat de uitslag er al.
De tweets die #tvoh bevatten komen op de website langs. En veel van die tweets bevatten de uitslag
Tien uur nadat de uitslag hier al stond haalt Stefan de uitslag van Twitterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
De uitslag staat al op de frontpage.
Haha, inderdaad. Het is dat ik vanavond niet thuis ben, maar anders had ik eerder voor popstars gekozen, dan een uitgelekte sing offquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze 1200 kijkers hebben vanavond
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:14 schreef iBenny het volgende:
Spuit elfSPOILER: uitslag!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Willem-Jan van Puffelen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 04:01 schreef Peter het volgende:
Wel KUT datEensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er in blijft
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo goed is.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |