Vertel, wie gaat het worden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:24 schreef BasEnAad het volgende:
Wie er wint is ook al bekend, dus dat boeit verder niet.
En jij zegt het hier dan ook hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:36 schreef iBenny het volgende:
Klopt. Ik heb daar iemand zitten die het smst
okquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef iBenny het volgende:
In spoilertags
Andere spoilers worden ook gespoilerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: uitslag!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij ziet de doorstreepte namen niet?
Nu is het wel duidelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Maar misschien komt dat door iPhone?
ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had eruit gemoetenSame shit, different day
SC hopper present
dat dus, 1 grote BS promotie treinquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben het met sommige niet eens, maar laten we eerlijk wezen: het maakt toch geen zak uit wie er door is, want Ben Saunders gaat gewoon winnen. Ik vind hem eigenlijk geen eens interessant, maar alles in het programma is zó op 'de grote Ben Saunders' gericht, dat kan eigenlijk niet meer mis gaan..
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik niet
jaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had eruit gemoetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk het ook inderdaad, alhoewel ik stiekem hoop op kim de boer.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben het met sommige niet eens, maar laten we eerlijk wezen: het maakt toch geen zak uit wie er door is, want Ben Saunders gaat gewoon winnen. Ik vind hem eigenlijk geen eens interessant, maar alles in het programma is zó op 'de grote Ben Saunders' gericht, dat kan eigenlijk niet meer mis gaan..
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:25 schreef Deceit het volgende:
[..]
jaaavanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had ik het wel verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is alleen een one trick pony en was erg slechtSame shit, different day
SC hopper present![]()
Je weet dat Susan Boyle bij BGT 2e is geworden hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja ik hoop ook op Kim de Boer of zelfs Pearl (Leonie zingt goed, maar redt het dan weer niet van Kim bijvoorbeeld), maar ik geloof door de hele mediacampagne niet, dat Ben Saunders nu opeens tweede zou worden. Ik zou het wel prachtig vinden, omdat Ben zich nu al zo 'the man' voelt, maar je weet gewoon dat dat niet gaat gebeuren...
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Volgens mij voelt Ben zich helemaal niet the man, maar is ie gewoon zichzelf.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja ik hoop ook op Kim de Boer of zelfs Pearl (Leonie zingt goed, maar redt het dan weer niet van Kim bijvoorbeeld), maar ik geloof door de hele mediacampagne niet, dat Ben Saunders nu opeens tweede zou worden. Ik zou het wel prachtig vinden, omdat Ben zich nu al zo 'the man' voelt, maar je weet gewoon dat dat niet gaat gebeuren..![]()
Wel KUT datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er in blijft
dag![]()
Nog ergerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij voelt Ben zich helemaal niet the man, maar is ie gewoon zichzelf.
dag![]()
idd, ik heb ben nooit interessant gevonden, ookal heeft hij een autotune stem, maar winnen gaat hijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben het met sommige niet eens, maar laten we eerlijk wezen: het maakt toch geen zak uit wie er door is, want Ben Saunders gaat gewoon winnen. Ik vind hem eigenlijk geen eens interessant, maar alles in het programma is zó op 'de grote Ben Saunders' gericht, dat kan eigenlijk niet meer mis gaan..![]()
ik ook liever kim dan ben!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:26 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Denk het ook inderdaad, alhoewel ik stiekem hoop op kim de boer.![]()
Ben is interessanter dan Kim.
Als Ben wint dan is het terecht, want hij onderscheidt zich wel.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Gelukkig hebben we allemaal een eigen meningquote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:38 schreef ThunderBitch het volgende:
Ben is vind ik interessanter dan Kim.
Als Ben wint dan is vind ik het terecht, want hij onderscheidt zich wel, vind ik.
With the stars as her umbrella![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 04:01 schreef Peter het volgende:
Wel KUT datMee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er in blijft![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:00 schreef MaLo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: