quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef Zeroku het volgende:
Hoeveel uur werk is normaal bij je?
Tééring.
Deed ik voor ik kinderen had ook, werkte ik dagelijks 10 tot 12 uurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef Zeroku het volgende:
Tééring.
hoezoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef Zeroku het volgende:
Tééring.
65 uur. Exclusief reistijd. Dat noem jij normaal?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:36 schreef Kally het volgende:
En toen ging ik met zwangerschapsverlof en verveelde ik me kapot
Heb ik nu ook, net dikke sandwich op.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:36 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb ik nu ook, net dikke sandwich op.
Van 60 > 0 ? Nja, kan me wel voorstellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:36 schreef Kally het volgende:
Was mooi weer, maar ik kon niet in de zon zitten, dan werd ik verrot geschopt, hij vond het te warm denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van 60 > 0 ? Nja, kan me wel voorstellen
Jawel die witte strepen erdoorheen is littekenweefsel, heb ik ook op mijn polsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:39 schreef iBenny het volgende:
Mislukte Tattoo. Wat zijn mijn rechten?
Aan die tattoo zie je trouwens niks
misschien woont ie maar een half uurtje van zijn werk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
65 uur. Exclusief reistijd. Dat noem jij normaal?
Ik woon 5 minuten van mijn werkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef crv het volgende:
[..]
misschien woont ie maar een half uurtje van zijn werk.
Buiten dat zijn mensen erg goed in overdrijven.
Ik werk nu voor een indisch - amerikaans bedrijf.
Mijn klant heeft offshoring centers in US UK India en Singapore
Ik werk ook minimaal 50+ uur in de week (nu al) maar in de IT doen de meeste PM's dat
Wat betreft cionference calls is gewoon een kwestie van organiseren
Toen ik bij Roche Pharma zat ging dat ook zo.
Ik geloof geen ruk van dat verhaal en zoals hij het schrijft geilt ie op workaholic-wannabee zijn
ik >1,5 uurquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef crv het volgende:
[..]
misschien woont ie maar een half uurtje van zijn werk.
Buiten dat zijn mensen erg goed in overdrijven.
Ik werk nu voor een indisch - amerikaans bedrijf.
Mijn klant heeft offshoring centers in US UK India en Singapore
Ik werk ook minimaal 50+ uur in de week (nu al) maar in de IT doen de meeste PM's dat
Wat betreft cionference calls is gewoon een kwestie van organiseren
Toen ik bij Roche Pharma zat ging dat ook zo.
Ik geloof geen ruk van dat verhaal en zoals hij het schrijft geilt ie op workaholic-wannabee zijn
klopt,quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Volgens mij ken je Draaijer niet echt.
Buiten dat is 65 uur per week nog absurd veel.
Klopt, maar als je stelselmatig buiten werktijd moet bellen dan kost het je toch iedere dag aardig wat tijd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef crv het volgende:
[..]
klopt,
Maar wat betreft die calls meen ik wel.
Ik werk al jaren voor zeer grote internationale concerns en ALLEMAAL houden ze rekning met tijdzones en werktijden. alleen bij uitzondering wordt er buiten werktijd gebeld.
of het is een KUT firma of het is standaard en contractual en dan zijn eigen schuld moet ie maar later beginnen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar als je stelselmatig buiten werktijd moet bellen dan kost het je toch iedere dag aardig wat tijd.
nee hoor ik ga naar Indiaquote:
je bent langzamer gaan lopenquote:
Nee, van werkgever veranderd.quote:
Ok, als het is afgelopen ga ik proberen te raden wiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Succes... ik ergerde me kapot aan een persoon
Ik ben bezig liefquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:10 schreef iBenny het volgende:
Er moeten nog 5 plaatsen opgevuld worden in mijn Libary
wat is een libaryquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:10 schreef iBenny het volgende:
Er moeten nog 5 plaatsen opgevuld worden in mijn Libary
Ik voelde al zoiets in m'n broek.quote:
kom op beetje doorwerkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
Pfffff ben kapot. Alleen halletje en wc nog doen
Ik moet stofzuigen maar de hele kamer ligt vol auto'squote:
Je bent vergeten in te parkeren?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet stofzuigen maar de hele kamer ligt vol auto's
dan heb je een beurt nodigquote:
kijk uit dat je niet van de trap valtquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:37 schreef Kally het volgende:
Sjeffrie ik heb weer wat laten groeien bij je
ga eens soppen jijquote:
quote:
En weerquote:
Succesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef Kally het volgende:
Ik ben even dat kind naar huis brengen, ben er helemaal klaar mee
Ja redelijk. Heb ook wel prettig gewerkt. Dat gaat tenminste wel goed die 2 uurtjes.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:47 schreef Kally het volgende:
[..]
En weer
Hoi Bos, nog een beetje geslapen?
flikker je hem toch het raam uit, laat hem zelf lopenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef Kally het volgende:
Ik ben even dat kind naar huis brengen, ben er helemaal klaar mee
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja redelijk. Heb ook wel prettig gewerkt. Dat gaat tenminste wel goed die 2 uurtjes.
Dat is wel fijn, maar dan kom je thuis en zakt alles weer in.quote:
Gelukkig dan heb je weer een beetje goed gevoel erbijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja redelijk. Heb ook wel prettig gewerkt. Dat gaat tenminste wel goed die 2 uurtjes.
Goed zo, ben je al wezen eten met hem?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:06 schreef Bos81 het volgende:
Ook met mijn vader even naar het winkelcentrum geweest. Dat ging ook wel redelijk, was wel een prettige afleiding enzo
Nee dus..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig dan heb je weer een beetje goed gevoel erbij
We hebben bij de Hema een broodje gegeten, maar LaPlace doen we nog wel een keer. Hij had vanavond geen tijd enzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed zo, ben je al wezen eten met hem?
Ow hmm oke.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee dus..
[..]
We hebben bij de Hema een broodje gegeten, maar LaPlace doen we nog wel een keer. Hij had vanavond geen tijd enzo.
Ja en ik kan maandag bij mijn casemanager terecht,. hij gaat dan ook even mee. Kan hij ook wat dingen aangeven, waar ik wellicht niet aan zal denken..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow hmm oke.
En ja je bent al uit eten geweest en zo verspreid je de leuke dingen een beetje
Zeg: Als je nog 1 keer een auto keihard op de grond gooit, dan gooi ik jou keihard naar benedenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:49 schreef Kally het volgende:
GVD pleurt meteen weer keihard een auto neer op mijn vloer, ik gooi hem zo over de reling
O dat is mooiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ik kan maandag bij mijn casemanager terecht,. hij gaat dan ook even mee. Kan hij ook wat dingen aangeven, waar ik wellicht niet aan zal denken..
Hij is weg, blijkt dat hij bij zijn zus woont, is uit huis geplaatst, ouders uit elkaar, zijn zus ging erom lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeg: Als je nog 1 keer een auto keihard op de grond gooit, dan gooi ik jou keihard naar beneden
Hij heeft het ook over een psycholoog, iets wat jij min of meer al opperde deze week, dus dat gaan we ook wel voorleggen.quote:
De bitchquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is weg, blijkt dat hij bij zijn zus woont, is uit huis geplaatst, ouders uit elkaar, zijn zus ging erom lachen
Ja het lijkt mij iig wel verstandig, en fijn dat hij zo meedenkt, dan weet je wel dat je van hem op aan kunt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft het ook over een psycholoog, iets wat jij min of meer al opperde deze week, dus dat gaan we ook wel voorleggen.
stom kindquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is weg, blijkt dat hij bij zijn zus woont, is uit huis geplaatst, ouders uit elkaar, zijn zus ging erom lachen
Ja zo leert hij het niet nee, nou ja dat is mijn probleem verder nietquote:
Okayquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:26 schreef Kally het volgende:
Ik ben er even tussenuit, ik ben er straks weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |