Hai allemaal.
Op mijn 18é, net na mijn verjaardag heb ik mijn 1é tattoo laten zetten bij een tattooshop in nijmegen, die goed aangeschreven stond.
De tattoo duurde 2 uur, en staat op mijn onderrug, ik heb hier 250,- voor betaald.
Hij was mooi geworden, naar huis gegaan en ingesmeerd, wat overigens godsgruwelijk pijn deed.
De tattoo voelde wel erg dik aan, en bleef maanden daarna dik aanvoelen.
Ik dacht dat dit gewoon aan mijn huid lag, en heb me er verder ook niet druk over gemaakt.
Nu kwam ik een aantal dagen geleden voor mijn 2é tattoo in een andere tattoo shop bij mij in de buurt. Die vroegen na mijn 1é tattoo en die liet ik vol trots zien. Ze schrokken er enorm van. Woorden van mijn nieuwe tattooërder; 'Dat is állemaal litteken weefsel, dat hebben ze gewoon keihard afgeraffeld'
Nu is het natuurlijk dom van mezelf dat ik er niet eerder achteraan was gegaan, en gewoon naief ben geweest en gedacht dat het aan mijn eigen huid lag. Je vertrouwd immers op je tattooërder, je vertrouwd erop dat iemand goed werk aflevert.
Nu is mijn vraag.
Kan ik hier nog iets aan doen ?
Het is immers al 3 jaar geleden dat ik die tattoo heb laten zetten ..
Kan ik nog iets doen aan het littekenweefsel, en kan ik de tattoo enigzins fatsoeneren ?
Dankjewel.
Smile, it makes people wonder what you're thinking.