abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90975912
Hai allemaal.

Op mijn 18é, net na mijn verjaardag heb ik mijn 1é tattoo laten zetten bij een tattooshop in nijmegen, die goed aangeschreven stond.
De tattoo duurde 2 uur, en staat op mijn onderrug, ik heb hier 250,- voor betaald.
Hij was mooi geworden, naar huis gegaan en ingesmeerd, wat overigens godsgruwelijk pijn deed.
De tattoo voelde wel erg dik aan, en bleef maanden daarna dik aanvoelen.
Ik dacht dat dit gewoon aan mijn huid lag, en heb me er verder ook niet druk over gemaakt.

Nu kwam ik een aantal dagen geleden voor mijn 2é tattoo in een andere tattoo shop bij mij in de buurt. Die vroegen na mijn 1é tattoo en die liet ik vol trots zien. Ze schrokken er enorm van. Woorden van mijn nieuwe tattooërder; 'Dat is állemaal litteken weefsel, dat hebben ze gewoon keihard afgeraffeld'

Nu is het natuurlijk dom van mezelf dat ik er niet eerder achteraan was gegaan, en gewoon naief ben geweest en gedacht dat het aan mijn eigen huid lag. Je vertrouwd immers op je tattooërder, je vertrouwd erop dat iemand goed werk aflevert.

Nu is mijn vraag.
Kan ik hier nog iets aan doen ?
Het is immers al 3 jaar geleden dat ik die tattoo heb laten zetten ..
Kan ik nog iets doen aan het littekenweefsel, en kan ik de tattoo enigzins fatsoeneren ?

Dankjewel.
Smile, it makes people wonder what you're thinking.
pi_90976037
Je kan proberen terug naar die zaak te gaan als je de bon nog hebt om verhaal te halen. Gewoon vriendelijk spreken met hun :)
pi_90976044
mijn tattoogast geeft altijd 3 maanden garantie op de kleur
over de rest kun je niet zeiken,dan moest je hem maar van te voren waarschuwen het niet te verkloten :')
niet meer
pi_90976166
Volgens mij gelden gewoon dezelfde regels als met alles. Je mag verwachten dat zij een goede dienst leveren. Anders schadevergoeding.
pi_90976193
Kan ik daar ook nog mee aankomen na 3 jaar?
Ik heb in die 3 jaar niet beter geweten ... ?
Maar dat gaan hun nooit slikken.
pi_90976259
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef Robinvlinder het volgende:
3 jaar is inderdaad wel erg lang. Maar je kan altijd proberen te praten met die tattoo-shop :)
pi_90976311
Denk dat je weinig kunt doen. Normaal gesproken wordt er een periode van een aantal maanden gehanteerd waarin je de tattoo gratis bij kunt laten werken (touch ups), indien een vlak niet netjes ingekleurd is bijvoorbeeld. Maar bij zoiets wordt dat lastiger, en al helemaaaaaal na drie jaar lijkt me. Maar in eerste instantie zou ik sowieso eens vriendelijk gaat kletsen daar (de tattoo shops waar ik wel eens binnen geweest ben waren altijd echt supervriendelijk).
pi_90976330
nog een reden waarom je beter geen tattoo's op je rug kan nemen,slecht werk valt niet/minder op.
maar als die gast zo grof bezig is geweest moet je dat tijdens het zetten zelf toch wel gevoeld hebben? :?
niet meer
pi_90976387
Er is geen sprake van verjaring (de termijn is overigens 5 jaar dacht ik, pin me er niet op vast) aangezien je nog niet op de hoogte was van je vordering. Relevant is nog wel of het allemaal aan de tatoeëerder ligt, of jij door zo lang te wachten het ook verergerd hebt, dan zou slechts een deel van je schade in aanmerking komen voor vergoeding. Er moet dan wel sprake zijn van schade, wat is de status nu van die tatoeage? Moet je ervoor behandeld worden?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:25:24 #10
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_90976423
picts?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_90976464
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:24 schreef Cortax het volgende:
Er is geen sprake van verjaring (de termijn is overigens 5 jaar dacht ik, pin me er niet op vast) aangezien je nog niet op de hoogte was van je vordering. Relevant is nog wel of het allemaal aan de tatoeëerder ligt, of jij door zo lang te wachten het ook verergerd hebt, dan zou slechts een deel van je schade in aanmerking komen voor vergoeding.
het zou zelfs mogelijk kunnen zijn(kunnen dus!) dat het vooral aan TS ligt.
een (grote) tattoo is moeilijk om goed te laten genezen,vooral op je rug :Y
niet meer
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:27:41 #12
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_90976514
geen rechten meer veels te laat mee
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_90976620
pics :?
pi_90976622
Ik heb inderdaad 2 maanden gehad om hem bij te laten kleuren, maar daar lag het niet aan.
Het gaat om het littekenweefsel.
Een tattoo moet geloof ik even glad zijn als je eigen huid.
Maar die van mij is gewoon helemaal bol, de gehele tattoo..

En jah, de pijn ?
Het was mijn 1é tattoo.
Ik weet niet hoe zeer een tattoo doet hé de 1é keer ?
pi_90976626
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef Robinvlinder het volgende:
Volgens mij kan dat nog wel.
pi_90976645
Op foto's zie je alleen de kleur, de dikte voel je alleen. Of zie je van dichtbij.
pi_90976687
Ik zou om te beginnen een afspraak maken/langs gaan met een bewijs dat je daar bent geweest.
pi_90976695
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:29 schreef Robinvlinder het volgende:
Ik heb inderdaad 2 maanden gehad om hem bij te laten kleuren, maar daar lag het niet aan.
Het gaat om het littekenweefsel.
Een tattoo moet geloof ik even glad zijn als je eigen huid.
Maar die van mij is gewoon helemaal bol, de gehele tattoo..

En jah, de pijn ?
Het was mijn 1é tattoo.
Ik weet niet hoe zeer een tattoo doet hé de 1é keer ?
ze horen idd glad te zijn.
heb je ook een foto?
daaraan kunnen we ook beetje beoordelen of die gast ook daadwerkelijk te snel heeft gewerkt.
niet meer
pi_90976697
Maar je moet natuurlijk niet zeggen dat je er drie jaar lang tevreden mee was of iets in die richting.
pi_90976715
Heb helaas geen bewijs, heb geen bon gekregen en gewoon contant betaald.
Maar langs gaan kan ik proberen.
Alleen ben ik bang dat die tattooerder me er keihard uit gaat lullen.
pi_90976744
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef Robinvlinder het volgende:
Heb helaas geen bewijs, heb geen bon gekregen en gewoon contant betaald.
Maar langs gaan kan ik proberen.
Alleen ben ik bang dat die tattooerder me er keihard uit gaat lullen.
of smijten :X
niet meer
pi_90976748
Ik post wel even een foto, moment
pi_90976903
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:38:07 #24
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_90976977
Als Nijmegenaar ben ik eigenlijk wel benieuwd welke shop je beter kunt mijden...
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_90977026

Deze is misschien duidelijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')