3 jaar is inderdaad wel erg lang. Maar je kan altijd proberen te praten met die tattoo-shopquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef Robinvlinder het volgende:
Kan ik daar ook nog mee aankomen na 3 jaar?
Ik heb in die 3 jaar niet beter geweten ... ?
Maar dat gaan hun nooit slikken.
het zou zelfs mogelijk kunnen zijn(kunnen dus!) dat het vooral aan TS ligt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:24 schreef Cortax het volgende:
Er is geen sprake van verjaring (de termijn is overigens 5 jaar dacht ik, pin me er niet op vast) aangezien je nog niet op de hoogte was van je vordering. Relevant is nog wel of het allemaal aan de tatoeëerder ligt, of jij door zo lang te wachten het ook verergerd hebt, dan zou slechts een deel van je schade in aanmerking komen voor vergoeding.
Volgens mij kan dat nog wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef Robinvlinder het volgende:
Kan ik daar ook nog mee aankomen na 3 jaar?
Ik heb in die 3 jaar niet beter geweten ... ?
Maar dat gaan hun nooit slikken.
ze horen idd glad te zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:29 schreef Robinvlinder het volgende:
Ik heb inderdaad 2 maanden gehad om hem bij te laten kleuren, maar daar lag het niet aan.
Het gaat om het littekenweefsel.
Een tattoo moet geloof ik even glad zijn als je eigen huid.
Maar die van mij is gewoon helemaal bol, de gehele tattoo..
En jah, de pijn ?
Het was mijn 1é tattoo.
Ik weet niet hoe zeer een tattoo doet hé de 1é keer ?
of smijtenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef Robinvlinder het volgende:
Heb helaas geen bewijs, heb geen bon gekregen en gewoon contant betaald.
Maar langs gaan kan ik proberen.
Alleen ben ik bang dat die tattooerder me er keihard uit gaat lullen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:38 schreef Mark het volgende:
Als Nijmegenaar ben ik eigenlijk wel benieuwd welke shop je beter kunt mijden...
na 6 uur te hebben gezeten was waar hij mee begon al niet meer dik dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:44 schreef Robinvlinder het volgende:
Lienekien, daarom probeer ik hier eerst wat informatie te vinden voordat ik naar de tattoo shop ga en me bij wijze van spreken laat afschepen. Ik heb deze nieuwe tattoo nu pas, maar ik ga eveen kijken hoe dat zit met littekenweefsel.
Na hoe lang moet je tattoo niet meer dik zijn, hoeveel dagen/weken duurt dat ?
kan soms wel een paar dagen durenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef genakt het volgende:
[..]
na 6 uur te hebben gezeten was waar hij mee begon al niet meer dik dus
Het lijkt me niet dat het na 3 jaar opeens binnen een paar dagen anders is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef Robinvlinder het volgende:
Ik houd het nog een paar dagen in de gaten ..
Kijken of de huid normaal word.
Anders even terug naar deze shop ,, dan ligt 't misschien aan mijn huid.
Mocht deze tatoo 'normaal' worden, dan terug naar Nijmegen.
Ohw zo. Heb je daar ook last van dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef Robinvlinder het volgende:
iBenny, ik bedoel mijn nieuwe tattoo.
In de gaten houden of die wel normaal word
heel me arm ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef welkominspace het volgende:
[..]
kan soms wel een paar dagen duren
maar ligt net aan de plek/je bloedstroom etc etc..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |