3 jaar is inderdaad wel erg lang. Maar je kan altijd proberen te praten met die tattoo-shopquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef Robinvlinder het volgende:
Kan ik daar ook nog mee aankomen na 3 jaar?
Ik heb in die 3 jaar niet beter geweten ... ?
Maar dat gaan hun nooit slikken.
het zou zelfs mogelijk kunnen zijn(kunnen dus!) dat het vooral aan TS ligt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:24 schreef Cortax het volgende:
Er is geen sprake van verjaring (de termijn is overigens 5 jaar dacht ik, pin me er niet op vast) aangezien je nog niet op de hoogte was van je vordering. Relevant is nog wel of het allemaal aan de tatoeëerder ligt, of jij door zo lang te wachten het ook verergerd hebt, dan zou slechts een deel van je schade in aanmerking komen voor vergoeding.
Volgens mij kan dat nog wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef Robinvlinder het volgende:
Kan ik daar ook nog mee aankomen na 3 jaar?
Ik heb in die 3 jaar niet beter geweten ... ?
Maar dat gaan hun nooit slikken.
ze horen idd glad te zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:29 schreef Robinvlinder het volgende:
Ik heb inderdaad 2 maanden gehad om hem bij te laten kleuren, maar daar lag het niet aan.
Het gaat om het littekenweefsel.
Een tattoo moet geloof ik even glad zijn als je eigen huid.
Maar die van mij is gewoon helemaal bol, de gehele tattoo..
En jah, de pijn ?
Het was mijn 1é tattoo.
Ik weet niet hoe zeer een tattoo doet hé de 1é keer ?
of smijtenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef Robinvlinder het volgende:
Heb helaas geen bewijs, heb geen bon gekregen en gewoon contant betaald.
Maar langs gaan kan ik proberen.
Alleen ben ik bang dat die tattooerder me er keihard uit gaat lullen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:38 schreef Mark het volgende:
Als Nijmegenaar ben ik eigenlijk wel benieuwd welke shop je beter kunt mijden...
na 6 uur te hebben gezeten was waar hij mee begon al niet meer dik dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:44 schreef Robinvlinder het volgende:
Lienekien, daarom probeer ik hier eerst wat informatie te vinden voordat ik naar de tattoo shop ga en me bij wijze van spreken laat afschepen. Ik heb deze nieuwe tattoo nu pas, maar ik ga eveen kijken hoe dat zit met littekenweefsel.
Na hoe lang moet je tattoo niet meer dik zijn, hoeveel dagen/weken duurt dat ?
kan soms wel een paar dagen durenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef genakt het volgende:
[..]
na 6 uur te hebben gezeten was waar hij mee begon al niet meer dik dus
Het lijkt me niet dat het na 3 jaar opeens binnen een paar dagen anders is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef Robinvlinder het volgende:
Ik houd het nog een paar dagen in de gaten ..
Kijken of de huid normaal word.
Anders even terug naar deze shop ,, dan ligt 't misschien aan mijn huid.
Mocht deze tatoo 'normaal' worden, dan terug naar Nijmegen.
Ohw zo. Heb je daar ook last van dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef Robinvlinder het volgende:
iBenny, ik bedoel mijn nieuwe tattoo.
In de gaten houden of die wel normaal word
heel me arm ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef welkominspace het volgende:
[..]
kan soms wel een paar dagen duren
maar ligt net aan de plek/je bloedstroom etc etc..
Die in de hezelstraat misschien? Die was vroeger wel populair.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:16 schreef HAL9000S het volgende:
Skin a matic zal het niet geweest zijn? Aangezien hij er echt niet uit ziet idd.
En voor de zekerheid: die naam hoeft ook later niet genoemd te worden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:39 schreef Robinvlinder het volgende:
Mark, tot dat ik weet dat het aan de shop ligt, en niet aan mijn eigen huid .. Ga ik nog eventjes geen namen noemen.
Ik denk dat je hiervoor eerder in [LIF] moet zijn dan hier in [WGR]quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:43 schreef Robinvlinder het volgende:
Maar ik weet niet of er ervaren mensen zijn op dit forum op tattoo gebied.
Maar hoe ziet de tattoo er verder uit, wel netjes gedaan of prutswerk ?
Ik heb er geen verstand van en vind echt alle tattoo's lelijk maar ik begrijp eigenlijk niet waarom TS niet binnen die eerste twee maanden terug is gegaan om er naar te laten kijken en evt. bijkleuren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:40 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind hem niet mooi gezet, eerlijk gezegd. Drie jaar is echter wel een lange tijd om daar nog mee aan te komen zetten, dat had je beter kunnen doen na het genezingsproces (dan zie je pas echt hoe een tattoo eruit ziet). Ik weet niet hoe dit juridisch zit maar naar mijn ervaring is er op iedere grote tattoo wel iets aan te merken als je er maar lang genoeg naar staart. Hoe mooi een tattoo is is ook van je eigen interpretatie afhankelijk en als iedereen na een x aantal jaar terug zou komen gaat zo'n zaak failliet. Kan me dan ook voorstellen dat ze daar een limiet op zetten qua periode dat je nog terug kunt komen om er over te klagen/gratis te laten bijwerken.
Ik zou hem wel laten bijwerken trouwens, opnieuw laten inkleuren.
Die wil ik wel zien.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:06 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik vind niet dat hij mislukt is, als je een mislukte wilt zien zal ik die van mij eens posten
Ieder zijn smaak. Er zijn een hoop mensen die het wel mooi vinden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:23 schreef Devz het volgende:
[..]
Dat sowieso als je je lichaam moedwillig zo laat verminken.
Pica?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:06 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Heb zelf ook redelijk wat tattoo's en ook een mislukte die ze al 2 jaar aan het verwijderen zijn
Maar deze tattoo ziet er netjes uit vind ik zelf, hier en daar zijn enkele punten niet goed afgewerkt, en die open plekken die je hebt die moet je opnieuw laten inkleuren. Tattoo's van dat formaat moeten normaal gesproken 2x gedaan worden, ik heb er ook één op me rug deze hebben ze ook een 2e x moeten overtattoeren omdat je met zo'n groot oppervlakte altijd wat witte plekken hebt.
Ik vind niet dat hij mislukt is, als je een mislukte wilt zien zal ik die van mij eens posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |