There, I fixed it for youquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:34 schreef Phantomesse het volgende:
Haha, dat kan zo zijn, dan hamert hij door of heeft hij het zegenvierende gevoel dat hij gewonnen heeft want ander heeft geen argumenten = dus uitgeluld .
Vraag maar aan bastard, maar als je een moment-opname nu wilt dan ongeveer zoquote:Ik ben stiekem jaloers op de mentaliteit van Led. Hij heeft nooit een faal gevoel. (Vraag me nu wel af hoe zijn hoofd eruit ziet).
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, helderziend ben je in elk geval niet.
Wat een faalpost _Led_, met al die mislukte quotes en smilies. Hoe voelt dat falen nou?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
There, I fixed it for you.
[..]
Vraag maar aan bastard, maar als je een moment-opname nu wilt dan ongeveer zo : D
Precies, jij bent misschien weer sterk in het huishoudenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:40 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klopt, ik ben verbaal minder sterk dan in andere dingen, kan niet alles hebben he
Neen, ik zou wel een triangle choke op je uit kunnen voerenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Precies, jij bent misschien weer sterk in het huishouden
Nee begin nou niet over Judo ....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:44 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Neen, ik zou wel een triangle choke op je uit kunnen voerenOf een arm bar (persoonlijk favoriet) en dan mag jij intussen lekker om argumenten gaan vragen
(Neen, ik ben geen manwijf, vroeger judo en mma ex hebben zo zijn uitwerkingen).
En dan op jou een spinning backfist, flying knee en wat ground en pound Ubereem style en je smeekt of je weer het huishouden mag gaan doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:44 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Neen, ik zou wel een triangle choke op je uit kunnen voerenOf een arm bar (persoonlijk favoriet) en dan mag jij intussen lekker om argumenten gaan vragen
(Neen, ik ben geen manwijf, vroeger judo en mma ex hebben zo zijn uitwerkingen).
't Is best handigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee begin nou niet over Judo ....
Maar.. ben je er uit waarom TRU nu wel of niet achter de gesloten deuren zou moeten gaan? Of was dit verhelderend?
Jongens plagen, kusjes vragen! Nananananaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:56 schreef Phantomesse het volgende:
TRU hoeft niet achter gesloten deuren, maar het heeft zeker wel het een en ander voor me opgehelderd over de grootste babybasher hier
Och, en je hebt m'n punt over gebrek aan argumenten en namecalling wel weer even voor me gemaakt, waarvoor huldequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
't Is best handig![]()
TRU hoeft niet achter gesloten deuren, maar het heeft zeker wel het een en ander voor me opgehelderd over de grootste babybasher hier
Led is de huistroll die vaak leuke en de nodige nuchtere opmerkingen kan maken, ook dat vergt fingerspitzengefuhl wat niet iedereen heeft.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
't Is best handig![]()
Nou zeg dat wel inderdaad. Ik had nog nooit van je gehoord maar na dit topic weet ik gelijk wat voor baby je bentquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
't Is best handig![]()
Want wie zegt dat ik geen klappen geefquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En dan op jou een spinning backfist, flying knee en wat ground en pound Ubereem style en je smeekt of je weer het huishouden mag gaan doen.
Oh, en ik heb ook judo gedaan, aan judo heb je helemaal niks tegenover iemand die wel klappen uitdeelt
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jongens plagen, kusjes vragen! Nanananana!
Hoe typerend ook weer, "ik kan geen discussie winnen maar ik ken wel iemand die jou zou slaan !".quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Want wie zegt dat ik geen klappen geef
Ahja, verder is er altijd mn ex nogDie pompte er laatst helemaal op los toen een of andere gozer met veel te veel coke op me een vuist op mn smoelwerk gaf
(Ik sprong min of meer tussen hem en mijn beste vriendin in). Ex z'n zusje zou jou wel keihard ownen trouwens, period. Zij is echt een baas
en een domme kuthoer, maar dat terzijde.
Hier is slechts 1 reactie op mogelijk..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ahja, verder is er altijd mn ex nogDie pompte er laatst helemaal op los toen een of andere gozer met veel te veel coke op me een vuist op mn smoelwerk gaf
(Ik sprong min of meer tussen hem en mijn beste vriendin in). Ex z'n zusje zou jou wel keihard ownen trouwens, period. Zij is echt een baas
en een domme kud, maar dat terzijde.
en multi taskenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hoe typerend ook weer, "ik kan geen discussie winnen maar ik ken wel iemand die jou zou slaan !".
En dan nog trots zijn ook dat je uit zo'n milieu komt.
Soms word het gewoon in je schoot geworpen he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hoe typerend ook weer, "ik kan geen discussie winnen maar ik ken wel iemand die jou zou slaan !".
En dan nog trots zijn ook dat je uit zo'n milieu komt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:01 schreef Phantomesse het volgende:
en een domme kud, maar dat terzijde.
Ik laat steken vallenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Soms word het gewoon in je schoot geworpen he?
Nou, dit is wel weer zo'n vrijdag waarbij alles mee zit jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Soms word het gewoon in je schoot geworpen he?
Ik wil nu sex met je vader.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En mijn vader heeft veel grotere spierballen dan jouw vader, dus mijn vader kan jouw vader helemaal in elkaar slaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |