Ok, door haast schrijf ik dingen anders op dan hoe ik het precies bedoel. Ik wil zeggen dat ik het bij die dingen kan begrijpen dat er gebasht wordt, omdat het precies zo als in films neergekwakt wordt, al ben ik het niet eens met het bashen. Nu kun je me hypocriet gaan noemen, of anders toch wel enigzins realistisch. Ik zweef niet, ik sta met mijn poten op de grond betreft dit onderwerp, sommige dingen geloof ik, sommige ook niet. Of is dat weer niet logisch in jullie ogen? Moet je als er in gelooft maar meteen alles geloven en alles als paranormaal zien? Nee. Als er een glas valt beneden, zal die vast niet goed stevig hebben gestaan, wellicht reed er een vrachtwagen langs die trillingen veroorzaakte. Zie ik een kleur om iemand heen, sja, das dan weer anders.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hypocriet!
De dingen die jij hebt meegemaakt op paranormaal/spiritueel gebied zijn o.k. en moeten met respect behandeld worden, maar dingen die anderen meemaken mogen wel gebasht te worden!
misschien speel je niet op de man, maar je vasthoudendheid om op onderwerp door te blijven zagen kan wel zo overkomen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:12 schreef _Led_ het volgende:
Moet ik daar even de topics uithalen waar ik om argumenten vraag en bepaalde mensen ze stelselmatig weigeren te geven en op de man gaan spelen ?
Of wat..?
En als jij eens ontopic gaat posten een topic lang, hang ik de vlag uit. Nog meer?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als ik soep wil maken, ga ik altijd naar de keuken. Daar waar ik eigenlijk thuishoor ja!
[..]
Als je popcorn wilt eten, ga je maar naar de bioscoop!
Ja voor jou ja.. maar jij zegt bijvoorbeeld dan onomstotelijk dat iedere keer dat iemand wakker word en een schim ziet "ah slaapverlamming" waarbij geen ruimte meer voor andere mogelijkheden. Ik zeg niet dat iedereen geesten ziet, ik zeg ook niet dat iedereen dus aan slaapverlamming lijdt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:18 schreef Michielos het volgende:
Het rare is dus dat veel stellingen juist WEL bewezen zouden kunnen worden. En zelfs in de meest simpele vorm.
Oh, ik beleef er absoluut lol aan ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee nee nee Led, nu niet de vermoorde onschuld spelen..
Je zit hier ter eigen vermaeck.. het is namelijk het makkelijkste forum bij uitstek om de wijsneus op uit te komen hangen.
Vragen om bewijs in onderwerpen die niet bewezen kunnen worden, het zuigen en klieren totdat iemand er op ingaat die je dan tot zn virtuele veter kan affikken. Neeee nee, je bent hier niet om de wereld te verbeteren maar wel om mensen uit de tent te lokken en voor het blok te zetten.
Dat is jou vermaak, dat geeft jou een goed gevoel. Geef het dan op zn minst ook toe.
Ofcoursequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja voor jou ja.. maar jij zegt bijvoorbeeld dan onomstotelijk dat iedere keer dat iemand wakker word en een schim ziet "ah slaapverlamming" waarbij geen ruimte meer voor andere mogelijkheden. Ik zeg niet dat iedereen geesten ziet, ik zeg ook niet dat iedereen dus aan slaapverlamming lijdt.
Hou het dus in het midden en dan kun je best een leuk topic hebben als de beide mogelijkhede op de tafel liggen, hoeft helemaal niet te verzanden in gebash of gekke smilies. Dat is wel iets waar je het mee eens kan wezen denk ik?
Tja, maar het slaat nergens op om te gaan discussieren, vervolgens weigeren je mening te beargumenteren, en dan te doen alsof je mening net zoveel waard zou zijn als die van degene die z'n mening wel beargumenteert.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:19 schreef opastokvis het volgende:
[..]
misschien speel je niet op de man, maar je vasthoudendheid om op onderwerp door te blijven zagen kan wel zo overkomen.
als mensen blijkbaar geen behoefte hebben om hier op in te gaan moet je daar op een gegeven moment wel mee stoppen, het leest echt behoorlijk stroperig, net of een langspeelplaat blijft hangen.
en laat ik eerlijk zijn, ik ben het gerust wel vaak met je eens, het gaat om de manier waarop.
M.a.w je doet dit dus puur om je gelijk te krijgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tja, maar het slaat nergens op om te gaan discussieren, vervolgens weigeren je mening te beargumenteren, en dan te doen alsof je mening net zoveel waard zou zijn als die van degene die z'n mening wel beargumenteert.
Dus als zo iemand dan gewoon zegt "Shit, daar had ik niet over nagedacht" ofzo - geen enkel probleem.
Maar als mensen hun mening baseren op "omdat ik het zeg", de discussie ontwijken, roepen dat ik stom ben en dan nog vinden dat hun mening wat waard is - prima, dan blijf ik ook doorzeiken
Nou.. dan is het toch niet eenzijdig modden?quote:
Anders gezegd : hier kan ik mensen nog het meest leren !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:29 schreef Phantomesse het volgende:
Wat Bastard zegt, Led komt hier puur om te bashen en zijn gelijk te krijgen en te winnen hier. Ik zie ineens in waarom ik Led alleen in TRU zie en nergens anders, hier is het enige waar hij kan winnen met zijn argumenten en wetenschappelijke onderzoeken e.d. Goedzo Led. Kudo's voor jou.
Want jij mengt je natuurlijk in discussies puur om ongelijk te krijgen ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
M.a.w je doet dit dus puur om je gelijk te krijgen.
Ja.. maar wat ook nog kan.. en het stomme is dat niemand er op komt, gewoon niet op ingaan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:29 schreef Phantomesse het volgende:
Wat Bastard zegt, Led komt hier puur om te bashen en zijn gelijk te krijgen en te winnen hier. Ik zie ineens in waarom ik Led alleen in TRU zie en nergens anders, hier is het enige waar hij kan winnen met zijn argumenten en wetenschappelijke onderzoeken e.d. Goedzo Led. Kudo's voor jou.
Echt... Je geeft jezelf cooooontinu props he? Iets anders dan jouw gelijk bestaat niet in jouw wereld. Werk je uberhaupt wel (vraag ik me even af) of doe je hier gewoon alsof je een koning bent terwijl je eigenlijk geen fuck hebt?Ik weet iig zeker dat je nooit zult trouwen, niet gelukkig in ieder geval. Wat een kwal ben je.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Anders gezegd : hier kan ik mensen nog het meest leren !
Maar je hoeft me niet te bedanken hoor, ik doe het ook voor de lol.
Dat, en het is vrijdag.
Geloof je dat echt ? Hoe lang ken je me nou ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. maar wat ook nog kan.. en het stomme is dat niemand er op komt, gewoon niet op ingaan!
Als er geen brandstof is, dan is een vuurtje zo uit..dat is de andere kant van de medaille toch?
Haha, dat kan zo zijn, dan hamert hij door of heeft hij het zegenvierende gevoel dat hij gewonnen heeft want ander zegt niets = dus uitgeluld.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. maar wat ook nog kan.. en het stomme is dat niemand er op komt, gewoon niet op ingaan!
Als er geen brandstof is, dan is een vuurtje zo uit..dat is de andere kant van de medaille toch?
Echt .. hier kan ik mensen nog het meeste lerenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Anders gezegd : hier kan ik mensen nog het meest leren !
Maar je hoeft me niet te bedanken hoor, ik doe het ook voor de lol.
Dat, en het is vrijdag.
natuurlijk ga je niet een discussie in om gelijk te krijgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Want jij mengt je natuurlijk in discussies puur om ongelijk te krijgen ?
Het is wel weer duidelijk dat jij nooit hebt geleerd hoe je een discussie moet voeren...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Echt... Je geeft jezelf cooooontinu props he? Iets anders dan jouw gelijk bestaat niet in jouw wereld. Werk je uberhaupt wel (vraag ik me even af) of doe je hier gewoon alsof je een koning bent terwijl je eigenlijk geen fuck hebt?Ik weet iig zeker dat je nooit zult trouwen, niet gelukkig in ieder geval. Wat een kwal ben je.
Er is altijd wel weer iemand die je niet kent inderdaad.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:33 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Geloof je dat echt ? Hoe lang ken je me nou ?
Vuurtjes kun je ook zelf aansteken hoor
Als je onze levens serieus naast elkaar wilt gaan leggen moet je het maar zeggen hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Echt... Je geeft jezelf cooooontinu props he? Iets anders dan jouw gelijk bestaat niet in jouw wereld. Werk je uberhaupt wel (vraag ik me even af) of doe je hier gewoon alsof je een koning bent terwijl je eigenlijk geen fuck hebt?Ik weet iig zeker dat je nooit zult trouwen, niet gelukkig in ieder geval. Wat een kwal ben je.
Nou, helderziend ben je in elk geval nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:33 schreef Phantomesse het volgende:
Klopt, ik ben verbaal minder sterk dan in andere dingen, kan niet alles hebben hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is wel weer duidelijk dat jij nooit hebt geleerd hoe je een discussie moet voeren...Over 'respect' richting anderen gesproken zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |