Mij ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee hoor... En besloten maken lijkt me een uitermate slecht plan.
Die hebben ze toch al in huis rondspokenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
In een discussie waar slechts 1 partij met argumenten komt zal de andere partij niet snel zieltjes winnen.
ONZIN-REACTIE ! OH NOES, TRU MOET BESLOTEN WORDEN !!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Die hebben ze toch al in huis rondspoken![]()
Paranormale kinderen bewijs noemen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Die hebben ze toch al in huis rondspoken![]()
Paranormaliteit is een moeilijk te bewijzen iets, en is er wel 'bewijs' zoals op tv de show 'Paranormale kinderen' dan is het weer 'nep'
Dit is dan dus waar ik tegenaanloop. Er is weinig respect naar de TS'en toe.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef algebra010 het volgende:
[..]
Dan falen 99% van de topics hierin. Belangrijker is andermans standpunten te leren kennen, begrijpen hoe mensen met een ander perspectief ertegenaan kijken. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn om elkaar standpunt te kunnen respecteren.
En dit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef algebra010 het volgende:
Een forum zoals FOK bestaat mijns inziens voor het creëren van dialoog en discussie. Subfora's besloten maken neemt een groot deel van deze discussie weg doordat elkaar tegensprekende meningen niet meer met elkaar geconfronteerd worden.
Respect is wat anders dan elke onzinnige stelling maar moeten accepteren als valide.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit is dan dus waar ik tegenaanloop. Er is weinig respect naar de TS'en toe.
Dit is bij meerdere subfora's het geval. Moderators zijn er om dit te bestrijden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit is dan dus waar ik tegenaanloop. Er is weinig respect naar de TS'en toe.
Tuurlijk, je wordt met je eigen 'respect' om je oren geslagen dus gooi je het bijltje er weer eens bij neer. Quelle surprise !quote:
Neuh, vrijdag, geen zin in overwerken. Adios!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, je wordt met je eigen 'respect' om je oren geslagen dus gooi je het bijltje er weer eens bij neer. Quelle surprise !
Werk ze he !
Wat is dit nou voor onzin? Waar zie jij een zinloze discussie? Ga gewoon eens in op wat Lavenderr post bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef Phantomesse het volgende:
Weet je wat, laat maarWeer een zinloze discussie waar ik mijn handen bij deze vanaf leg (ik kreeg zojuist een dikke stapel formulieren op mijn bureau gedumpt die afgewerkt moet worden
).
Jij verwacht serieus argumenten ..?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor onzin? Waar zie jij een zinloze discussie? Ga gewoon eens in op wat Lavenderr post bijvoorbeeld...
Is dat erg naief?quote:
ik ben alleen bang dat het dan bijzonder eenzijdig en partijdig modden wordt, getuige andere topics.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mij ook.
Dan liever (nog) strikter modden.
Zou fijn zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mij ook.
Dan liever (nog) strikter modden.
Okee, staat genoteerd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zou fijn zijn![]()
Nou, fijne dag he!
Waarom ik stop? Stapel papier, 2 uur en 1 kwartier tijd. = 1+1=2. Werk gaan voor
Wat Sjeen zei is TRU, besloten maken houdt mensen weg en het zal leeg lopenuiteindelijk. Vooralsnog vind ik vele reacties in TRU respectloos en onnodig, sommigen daar gelaten. Paranormaliteit is een moeilijk te bewijzen iets, maar goed dat was al duidelijk, ik ga daar zelf dan ook geen moeite in steken gezien ik het best vind als mensen er niet in geloven, het leest alleen nog steeds verrekte irritant als topics niet opgeruimd worden
Aha.. Het gaat je dus inderdaad niet om het gebrek aan respect, maar om het feit dat er mensen in het topic posten die er niet in geloven.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Paranormaliteit is een moeilijk te bewijzen iets, maar goed dat was al duidelijk, ik ga daar zelf dan ook geen moeite in steken gezien ik het best vind als mensen er niet in geloven, het leest alleen nog steeds verrekte irritant als topics niet opgeruimd worden
Nee. Dat vind ik best. Het leeeeeeest verveeeeeeeeleeeeeeeennnndddddddddddddddddddddd. Kud.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aha.. Het gaat je dus inderdaad niet om het gebrek aan respect, maar om het feit dat er mensen in het topic posten die er niet in geloven.
Oh ga je alweer? Op zich stelde je een valide vraag, echter, ik heb je hier verder nog nooit zien posten wat maakt jou nu als kenner van TRU?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Neuh, vrijdag, geen zin in overwerken. Adios!
Je spreekt jezelf een beetje tegen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee. Dat vind ik best. Het leeeeeeest verveeeeeeeeleeeeeeeennnndddddddddddddddddddddd. Kud.
Ik lurk hier. En heb ooit in een verleden wel eens dingen gepost, geen al te rare tho. Spiritualiteit is gewoon kei interessantquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ga je alweer? Op zich stelde je een valide vraag, echter, ik heb je hier verder nog nooit zien posten wat maakt jou nu als kenner van TRU?
Het weghalen van TRU en achter gesloten deuren zetten is nou iets wat me juist niet moeten doen. Het paranormale fenomeen, of spirituele onderwerp moet naar mijn gevoel gewoon open besproken kunnen worden door de mensen.
Heus niet allemaal ja knikkers die er bij mogen komen, er mag ook een andere toelichting worden gegeven op een onderwerp dat is ook goed. En stel nou dat TRU achter gesloten deuren zou zijn, denk je dat TRU ineens een eutopie gaat worden zonder tegengeluiden? Nee dat denk ik ook niet, dat is dus niet de oplossing.
Wat wel vervelend is, dat gebash.. er zijn een paar lieden die van ieder topic een persoonlijk spel maken, een persoonlijk gewin hebben om het onderwerp wat TS aan de kaak stelt af te pakken, om te draaien en in de naam van de wetenschap iemand er mee om de oren moeten slaan.
Uitermate vervelend is dat. Dat is iets waar we als mods zoet mee zijn.. we moeten schipperen in aan de ene kant de TS en zn onderwerp gewoon te laten lopen, en het aan de andere kant ook kunnen laten belichten in andere oplossingen. Zolang dat in goede posts blijft en niet in getroll of geflame moeten we dat kunnen doen. En andere keren accepteren we het ook niet omdat er al genoeg andere topics op dat moment bestaan om in te 'spelen'.
Dit is TRU he. Voor bewijzen ga je maar naar het wetenschapsforumquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee hoor, kom met dingen waar ik dat zo 'feitelijk' zeg. Proof or it didn't happen
Wil je hier nu eigenlijk mee zeggen dat je vindt dat sommige andere believers wel al te rare dingen posten?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef Phantomesse het volgende:
Ik lurk hier. En heb ooit in een verleden wel eens dingen gepost, geen al te rare tho.
Dankjewel Michielosquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben alleen bang dat het dan bijzonder eenzijdig en partijdig modden wordt, getuige andere topics.
Nou, ja, sommige dingen die ik heb gelezen waren wel erg extreem en overdreven, waardoor ik wel even aan mijn hoofd gekrabt heb en even niet wist wat ik er van moest denken, dan ga ik me wel afvragen wat die persoon allemaal gebruikt heeft. Zoals ik al zei, ik ben geen zweeftype dat alles klakkeloos aanneemt. Er zit ook bullcrap tussen, mensen die het wel héél ver maken. Ik heb ook het een en ander meegemaakt in dit onderwerp maar wat die mensen neekwakken hier..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wil je hier nu eigenlijk mee zeggen dat je vindt dat sommige andere believers wel al te rare dingen posten?
Dat deed ik net al door onderstaande te quoten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee hoor, kom met dingen waar ik dat zo 'feitelijk' zeg. Proof or it didn't happen
Maar goed het is wel duidelijk, het is inderdaad een zinloze discussie. Niet zozeer door de reacties, maar omdat je niet gewoon eerlijk was in de OP over waarom je er een besloten forum van wilde maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee. Dat vind ik best. Het leeeeeeest verveeeeeeeeleeeeeeeennnndddddddddddddddddddddd. Kud.
je bent zelf ook behoorlijk selectief met het beantwoorden van je vragen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:36 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Respect is wat anders dan elke onzinnige stelling maar moeten accepteren als valide.
Respect is wat anders dan moeten doen alsof een mening zonder onderbouwing net zo veel waard is als een mening met onderbouwing.
Respect is niet mensen stakker of zuiger noemen.
Respect is desgewenst ingaan op vragen, en op basis van argumenten discussieren.
Respect is NIET mensen met een andere mening eruit willen schoppen.
Waarom zijn de ervaringen van jou meer waard dan die van een ander? of meer waar?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nou, ja, sommige dingen die ik heb gelezen waren wel erg extreem en overdreven, waardoor ik wel even aan mijn hoofd gekrabt heb en even niet wist wat ik er van moest denken, dan ga ik me wel afvragen wat die persoon allemaal gebruikt heeft. Zoals ik al zei, ik ben geen zweeftype dat alles klakkeloos aanneemt. Er zit ook bullcrap tussen, mensen die het wel héél ver maken. Ik heb ook het een en ander meegemaakt in dit onderwerp maar wat die mensen neekwakken hier..Ja, dan begrijp ik dat ze gebashed worden. Maar er zijn ook mensen die er echt een probleem mee hebben en er echt last van hebben, of er juist helemaal van genieten en de mooie aspecten met anderen willen delen. Die worden ook gebashed en da's jammer.
Je bewijst hier niets mee? Het leest vervelend. Dat mensen die er niet in geloven komen bashen, prima, maar dan wel met respect enzo. Dit is gewoon bashen om te bashen, wat hierboven gezegd werd door (straks even spieken en editten) is wat ik dus bedoel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat deed ik net al door onderstaande te quoten.
[..]
Maar goed het is wel duidelijk, het is inderdaad een zinloze discussie. Niet zozeer door de reacties, maar omdat je niet gewoon eerlijk was in de OP over waarom je er een besloten forum van wilde maken.
quote:
Even wachten.... wat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ben geen zweeftype dat alles klakkeloos aanneemt.
Hypocriet!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb ook het een en ander meegemaakt in dit onderwerp maar wat die mensen neekwakken hier..Ja, dan begrijp ik dat ze gebashed worden.
Sommige dingen in dat programma zijn dingen die ikzelf of iemand in mijn directe omgeving ook meemaken. Daarop baseer ik voor mijzelf dat het waar zou kunnen zijn.quote:
Dit bedacht ik me dus ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hypocriet!
De dingen die jij hebt meegemaakt op paranormaal/spiritueel gebied zijn o.k. en moeten met respect behandeld worden, maar dingen die anderen meemaken mogen wel gebasht te worden!
Nee ik dus niet.. dan heb je gewoon respect te tonen voor de beleving van de ander en hem in zijn waarde te laten. Een opmerking maken dat het niet in jouw belevingswereld past is anders dan bashen namelijk!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nou, ja, sommige dingen die ik heb gelezen waren wel erg extreem en overdreven, waardoor ik wel even aan mijn hoofd gekrabt heb en even niet wist wat ik er van moest denken, dan ga ik me wel afvragen wat die persoon allemaal gebruikt heeft. Zoals ik al zei, ik ben geen zweeftype dat alles klakkeloos aanneemt. Er zit ook bullcrap tussen, mensen die het wel héél ver maken. Ik heb ook het een en ander meegemaakt in dit onderwerp maar wat die mensen neekwakken hier..Ja, dan begrijp ik dat ze gebashed worden. Maar er zijn ook mensen die er echt een probleem mee hebben en er echt last van hebben, of er juist helemaal van genieten en de mooie aspecten met anderen willen delen. Die worden ook gebashed en da's jammer.
Het valt dus meer mensen op.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:03 schreef opastokvis het volgende:
[..]
je bent zelf ook behoorlijk selectief met het beantwoorden van je vragen.
verder, zodra je een puntje gevonden hebt waarmee je denkt iemand monddood te kunnen maken blijf je zuigen totdat iemand het zinloze 'discussiëren' met je opgeeft (en jij denkt dat je 'gewonnen' hebt).
ik zie je in true alleen maar hetzelfde doen, namelijk zuigen, zuigen en zuigen.
ik zeg niet dat alleen maar onzin praat, maar het is imo gewoon je doel om ofwel dik te trollen, of TRU-ers eruit te lullen.
je bent net een klein kind wat zijn eerste tand krijgt en zich in de eerste de beste nippel die voorbij komt vastbijt en niet meer loslaat.
er komt misschien een hoop onzin voorbij, maar jij bent ook niet perfect en alwetend.
ikzelf ben dat overigens ook niet, laat dat even duidelijk wezen.
gun een ander zijn denkwijze, niet iedereen is zoals jij.
Oh ? Ik probeer vragen om uitleg aan mij gericht altijd te beantwoorden, heb je iets specifieks in gedachten ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:03 schreef opastokvis het volgende:
[..]
je bent zelf ook behoorlijk selectief met het beantwoorden van je vragen.
Tja, en in mijn ogen zien mensen het vragen om argumenten blijkbaar als zuigen.quote:verder, zodra je een puntje gevonden hebt waarmee je denkt iemand monddood te kunnen maken blijf je zuigen totdat iemand het zinloze 'discussiëren' met je opgeeft (en jij denkt dat je 'gewonnen' hebt).
ik zie je in true alleen maar hetzelfde doen, namelijk zuigen, zuigen en zuigen.
Het is een discussie-forum, wat verwacht je nou helemaal ? Dat ik maar gewoon meega in ongefundeerde opmerkingen ?quote:of TRU-ers eruit te lullen.
Dat beweer ik ook nergens. Ik moet vaak genoeg mijn mening aanpassen, maar dat doe ik niet zomaar omdat iemand zegt "dat ik stom ben".quote:er komt misschien een hoop onzin voorbij, maar jij bent ook niet perfect en alwetend.
Ik vind dat je TS niet echt met respect behandelt nu, door haar hypocriet te noemenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hypocriet!
De dingen die jij hebt meegemaakt op paranormaal/spiritueel gebied zijn o.k. en moeten met respect behandeld worden, maar dingen die anderen meemaken mogen wel gebasht te worden!
Helaas wel, oh ja, sorry Led voor argumenten: check je active topics.quote:
Moet ik daar even de topics uithalen waar ik om argumenten vraag en bepaalde mensen ze stelselmatig weigeren te geven en op de man gaan spelen ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:11 schreef opastokvis het volgende:
[..]
Helaas wel, oh ja, sorry Led voor argumenten: check je active topics.
Oh dit is ook een mooiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben alleen bang dat het dan bijzonder eenzijdig en partijdig modden wordt, getuige andere topics.
Ik bedoelde het niet kwaad hoor. Wil enkel zeggen dat strikter modereren automatisch hiertoe leidt. Logisch ook, aangezien je geen mod wordt van een subforum waar je niks mee hebt. Ik vind het echter wel raar dat je eerder zegt van de "open discussie" te zijn en nu aangeeft dat als je wetenschap en bewijs wil, je maar een hike moet nemen naar een ander subforum. Dat spreekt zich wel enigszins tegen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dit is ook een mooie
Eenzijdig modden? Het is hier TRU.. dat betekent dat we voor de paranormale fenomenen staan. Als je wetenschap wilt en bewijs, dan ga je ergens anders heen. Als je soep wilt maken ga je naar CUL, als je wil ONZin verkopen ga je naar ONZ. Dus rot even op met eenzijdig modden
Dit vind ik dan weer een beetje jammer. In elk forum hoort plaats te zijn voor discussie, en als mensen wetenschappelijke argumenten willen aanhalen in een discussie moet dat gewoon kunnen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dit is ook een mooie
Eenzijdig modden? Het is hier TRU.. dat betekent dat we voor de paranormale fenomenen staan. Als je wetenschap wilt en bewijs, dan ga je ergens anders heen. Als je soep wilt maken ga je naar CUL, als je wil ONZin verkopen ga je naar ONZ. Dus rot even op met eenzijdig modden
Als ik soep wil maken, ga ik altijd naar de keuken. Daar waar ik eigenlijk thuishoor ja!quote:
Als je popcorn wilt eten, ga je maar naar de bioscoop!quote:
Nee nee nee Led, nu niet de vermoorde onschuld spelen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Moet ik daar even de topics uithalen waar ik om argumenten vraag en bepaalde mensen ze stelselmatig weigeren te geven en op de man gaan spelen ?
Of wat..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |