abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 14:32:54 #51
249559 crew  Lavenderr
pi_90976747
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:59 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee hoor... En besloten maken lijkt me een uitermate slecht plan.
Mij ook.
Dan liever (nog) strikter modden.
pi_90976750
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:30 schreef _Led_ het volgende:

[..]

In een discussie waar slechts 1 partij met argumenten komt zal de andere partij niet snel zieltjes winnen.

:)
Die hebben ze toch al in huis rondspoken :D

Paranormaliteit is een moeilijk te bewijzen iets, en is er wel 'bewijs' zoals op tv de show 'Paranormale kinderen' dan is het weer 'nep' :D
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:34:51 #53
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_90976829
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

ONZIN-REACTIE ! OH NOES, TRU MOET BESLOTEN WORDEN !!
zzz
pi_90976851
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Paranormaliteit is een moeilijk te bewijzen iets, en is er wel 'bewijs' zoals op tv de show 'Paranormale kinderen' dan is het weer 'nep' :D
Paranormale kinderen bewijs noemen. :') Vind je het gek dat er soms belachelijk makende berichten geplaatst worden..
pi_90976858
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef algebra010 het volgende:

[..]

Dan falen 99% van de topics hierin. Belangrijker is andermans standpunten te leren kennen, begrijpen hoe mensen met een ander perspectief ertegenaan kijken. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn om elkaar standpunt te kunnen respecteren.
Dit is dan dus waar ik tegenaanloop. Er is weinig respect naar de TS'en toe.
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 14:35:32 #56
249559 crew  Lavenderr
pi_90976866
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef algebra010 het volgende:
Een forum zoals FOK bestaat mijns inziens voor het creëren van dialoog en discussie. Subfora's besloten maken neemt een groot deel van deze discussie weg doordat elkaar tegensprekende meningen niet meer met elkaar geconfronteerd worden.
En dit.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:36:37 #57
31101 _Led_
pi_90976918
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:35 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Respect is wat anders dan elke onzinnige stelling maar moeten accepteren als valide.
Respect is wat anders dan moeten doen alsof een mening zonder onderbouwing net zo veel waard is als een mening met onderbouwing.

Respect is niet mensen stakker of zuiger noemen.
Respect is desgewenst ingaan op vragen, en op basis van argumenten discussieren.

Respect is NIET mensen met een andere mening eruit willen schoppen.
zzz
pi_90976956
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:35 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Dit is bij meerdere subfora's het geval. Moderators zijn er om dit te bestrijden.
pi_90977104
Weet je wat, laat maar ^O^ Weer een zinloze discussie waar ik mijn handen bij deze vanaf leg (ik kreeg zojuist een dikke stapel formulieren op mijn bureau gedumpt die afgewerkt moet worden :'( ).
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:41:38 #60
31101 _Led_
pi_90977149
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef Phantomesse het volgende:
Weet je wat, laat maar ^O^
Tuurlijk, je wordt met je eigen 'respect' om je oren geslagen dus gooi je het bijltje er weer eens bij neer. Quelle surprise !

Werk ze he ! :W
zzz
pi_90977220
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:41 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Tuurlijk, je wordt met je eigen 'respect' om je oren geslagen dus gooi je het bijltje er weer eens bij neer. Quelle surprise !

Werk ze he ! :W
Neuh, vrijdag, geen zin in overwerken. Adios!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:43:44 #62
31101 _Led_
pi_90977267
Afijn, TS heeft alle hoeken van het topic nu wel gezien.
Slotje dan maar ?

:)
zzz
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 januari 2011 @ 14:43:56 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_90977277
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef Phantomesse het volgende:
Weet je wat, laat maar ^O^ Weer een zinloze discussie waar ik mijn handen bij deze vanaf leg (ik kreeg zojuist een dikke stapel formulieren op mijn bureau gedumpt die afgewerkt moet worden :'( ).
Wat is dit nou voor onzin? Waar zie jij een zinloze discussie? Ga gewoon eens in op wat Lavenderr post bijvoorbeeld...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:44:27 #64
31101 _Led_
pi_90977306
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:43 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor onzin? Waar zie jij een zinloze discussie? Ga gewoon eens in op wat Lavenderr post bijvoorbeeld...
Jij verwacht serieus argumenten ..? :')
zzz
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 januari 2011 @ 14:45:22 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_90977359
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:44 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Jij verwacht serieus argumenten ..? :')
Is dat erg naief?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:46:44 #66
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_90977419
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mij ook.
ik ben alleen bang dat het dan bijzonder eenzijdig en partijdig modden wordt, getuige andere topics.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:47:41 #67
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_90977479
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:45 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Is dat erg naief?
Ja
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_90977500
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mij ook.
Zou fijn zijn ^O^

Nou, fijne dag he!

Waarom ik stop? Stapel papier, 2 uur en 1 kwartier tijd. = 1+1=2. Werk gaan voor ;)

Wat Sjeen zei is TRU, besloten maken houdt mensen weg en het zal leeg lopenuiteindelijk. Vooralsnog vind ik vele reacties in TRU respectloos en onnodig, sommigen daar gelaten. Paranormaliteit is een moeilijk te bewijzen iets, maar goed dat was al duidelijk, ik ga daar zelf dan ook geen moeite in steken gezien ik het best vind als mensen er niet in geloven, het leest alleen nog steeds verrekte irritant als topics niet opgeruimd worden ;)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:49:27 #69
31101 _Led_
pi_90977571
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Zou fijn zijn ^O^

Nou, fijne dag he!

Waarom ik stop? Stapel papier, 2 uur en 1 kwartier tijd. = 1+1=2. Werk gaan voor ;)

Wat Sjeen zei is TRU, besloten maken houdt mensen weg en het zal leeg lopenuiteindelijk. Vooralsnog vind ik vele reacties in TRU respectloos en onnodig, sommigen daar gelaten. Paranormaliteit is een moeilijk te bewijzen iets, maar goed dat was al duidelijk, ik ga daar zelf dan ook geen moeite in steken gezien ik het best vind als mensen er niet in geloven, het leest alleen nog steeds verrekte irritant als topics niet opgeruimd worden ;)
Okee, staat genoteerd.
Nou doei he !
zzz
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:51:33 #70
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_90977671
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Paranormaliteit is een moeilijk te bewijzen iets, maar goed dat was al duidelijk, ik ga daar zelf dan ook geen moeite in steken gezien ik het best vind als mensen er niet in geloven, het leest alleen nog steeds verrekte irritant als topics niet opgeruimd worden ;)
Aha.. Het gaat je dus inderdaad niet om het gebrek aan respect, maar om het feit dat er mensen in het topic posten die er niet in geloven.
pi_90977701
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:51 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Aha.. Het gaat je dus inderdaad niet om het gebrek aan respect, maar om het feit dat er mensen in het topic posten die er niet in geloven.
Nee. Dat vind ik best. Het leeeeeeest verveeeeeeeeleeeeeeeennnndddddddddddddddddddddd. Kud.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:52:30 #72
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90977722
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:42 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Neuh, vrijdag, geen zin in overwerken. Adios!
Oh ga je alweer? Op zich stelde je een valide vraag, echter, ik heb je hier verder nog nooit zien posten wat maakt jou nu als kenner van TRU?

Het weghalen van TRU en achter gesloten deuren zetten is nou iets wat me juist niet moeten doen. Het paranormale fenomeen, of spirituele onderwerp moet naar mijn gevoel gewoon open besproken kunnen worden door de mensen.

Heus niet allemaal ja knikkers die er bij mogen komen, er mag ook een andere toelichting worden gegeven op een onderwerp dat is ook goed. En stel nou dat TRU achter gesloten deuren zou zijn, denk je dat TRU ineens een eutopie gaat worden zonder tegengeluiden? Nee dat denk ik ook niet, dat is dus niet de oplossing. :)

Wat wel vervelend is, dat gebash.. er zijn een paar lieden die van ieder topic een persoonlijk spel maken, een persoonlijk gewin hebben om het onderwerp wat TS aan de kaak stelt af te pakken, om te draaien en in de naam van de wetenschap iemand er mee om de oren moeten slaan.
Uitermate vervelend is dat. Dat is iets waar we als mods zoet mee zijn.. we moeten schipperen in aan de ene kant de TS en zn onderwerp gewoon te laten lopen, en het aan de andere kant ook kunnen laten belichten in andere oplossingen. Zolang dat in goede posts blijft en niet in getroll of geflame moeten we dat kunnen doen. En andere keren accepteren we het ook niet omdat er al genoeg andere topics op dat moment bestaan om in te 'spelen'.
The truth was in here.
pi_90977777
Er mag wel strenger worden gemod. Hoe vergezocht sommige TRU standpunten ook zijn, ze zijn wel vaak onderbouwd (op hun soms hun eigen manier). Kritisch er tegen in gaan mag natuurlijk, maar vaak genoeg zie je ook genoeg posts met alleen :') erin. Die mogen natuurlijk wel gelijk weg.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:54:26 #74
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_90977823
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Nee. Dat vind ik best. Het leeeeeeest verveeeeeeeeleeeeeeeennnndddddddddddddddddddddd. Kud.
Je spreekt jezelf een beetje tegen.
pi_90977835
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oh ga je alweer? Op zich stelde je een valide vraag, echter, ik heb je hier verder nog nooit zien posten wat maakt jou nu als kenner van TRU?

Het weghalen van TRU en achter gesloten deuren zetten is nou iets wat me juist niet moeten doen. Het paranormale fenomeen, of spirituele onderwerp moet naar mijn gevoel gewoon open besproken kunnen worden door de mensen.

Heus niet allemaal ja knikkers die er bij mogen komen, er mag ook een andere toelichting worden gegeven op een onderwerp dat is ook goed. En stel nou dat TRU achter gesloten deuren zou zijn, denk je dat TRU ineens een eutopie gaat worden zonder tegengeluiden? Nee dat denk ik ook niet, dat is dus niet de oplossing. :)

Wat wel vervelend is, dat gebash.. er zijn een paar lieden die van ieder topic een persoonlijk spel maken, een persoonlijk gewin hebben om het onderwerp wat TS aan de kaak stelt af te pakken, om te draaien en in de naam van de wetenschap iemand er mee om de oren moeten slaan.
Uitermate vervelend is dat. Dat is iets waar we als mods zoet mee zijn.. we moeten schipperen in aan de ene kant de TS en zn onderwerp gewoon te laten lopen, en het aan de andere kant ook kunnen laten belichten in andere oplossingen. Zolang dat in goede posts blijft en niet in getroll of geflame moeten we dat kunnen doen. En andere keren accepteren we het ook niet omdat er al genoeg andere topics op dat moment bestaan om in te 'spelen'.
Ik lurk hier. En heb ooit in een verleden wel eens dingen gepost, geen al te rare tho. Spiritualiteit is gewoon kei interessant ^O^ Wat anderen meemaken vind ik ook erg boeiend ^O^ en nu ga ik werken :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')