abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92235506
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 08:59 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Je snapt natuurlijk wat de volgende vraag is he? ;)
Ja, dat mag.
pi_92266159
Planning tot nu toe:

Dubai (werk plus een paar dagen eraan vast)
Lissabon (stedentripje)
Berlijn (stedentripje)
Portugal of Turkije (strandvakantie)
Cruise middellandse zee (Barcelona, Monaco, Florence/Pisa, Rome, Sicilie en misschien door naar Dubrovic en Venetie)
Munchen (oktoberfest)
Praag (bruiloft van een vriend plus een stedentripje)

Verder nog geen plannen.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_92269473
Zaterdag naar Indonesië *O*
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_92272285
Over 3 weken naar Florida :)
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:42:22 #125
11102 knep
Mountainfreak
pi_92288796
Een hoop welgestelden in dit topic ;).
pi_92289103
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:51 schreef Drassss het volgende:
Het plan is om naar Peking te vliegen en van daaruit naar de treinreis -> Ulaanbaatar - Irkoetsk - Novosibirsk - Perm - Moskou te maken. Elke stad een dag of 2/3 te blijven en dus steeds "treinhoppen" voor 3 weken lang. Iemand nog tips? :)
Chill! Ik ga het ook doen, maar dan tot Ulaanbaatar en ietsje verder voor de steppen! Heb lang geen traan gelaten, maar weet zeker dat het daar wel gaat gebeuren. Kan helaas niet verder omdat ik nog terug naar Beijing moet en vervolgens richting Dandong (grens DPRK) te gaan. Wanneer ga je ongeveer? Even dezelfde trein pakken :P
pi_92297603
quote:
11s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef knep het volgende:
Een hoop welgestelden in dit topic ;).
't is maar net waar je prioriteiten liggen..
pi_92450408
wenen O+
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_92460069
Ik ga naar India!!
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
  maandag 7 februari 2011 @ 15:11:08 #130
154052 RobertVH
I am your father
pi_92460478
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 08:13 schreef krapula het volgende:
Komende zomer een maand naar Iran.

althans, als visumshit nog lukt met de huidige ontwikkelingen.
Same here, mijn visa goedkeuring moet één dezer dagen binnen komen uit Iran, of alles is goed of ik mag het nog een keer proberen... }:|
Zal er ook wel aan liggen hoe lang het spelletje ambassadeur pesten/terug roepen gaat duren.

Volgens mij had ik al een keer een lijstje gepost maar dit is mijn planning;

Over land van Istanbul naar Dushanbe en daarna mogelijk door naar China, hopelijk kan ik eind deze maand/begin Maart op pad. *O*
Note: rode lijn is niet de definitieve/gedetailleerde route, meer een beetje de globale reis richting om een idee te geven :)

Vertrek datum is afhankelijk hoe lang het nog duurt voor de visums, Azerbaijan, Kazachstan & Tajikistan mag ik al in, voor Kirgyzië, Uzbekistan(wacht op LOI) en Iran(wacht op goedkeuring min. BuZa van Iran) moet ik nog een visum scoren, Turkmenistan ga ik proberen op een transitvisum welke ik in Mashhad(Iran) moet halen :Y)
  maandag 7 februari 2011 @ 17:48:24 #131
334361 Dreaming-of-Paris
and the rest of the world.
pi_92467426
Rondreis Singapore - Maleisië
pi_92468031
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 01:41 schreef Veadige het volgende:
Zoutelande, in Zeeland.

[ afbeelding ]
Daar ging ik vroeger ook altijd heen. Naar camping de Meerpaal. Lekker ruim strand. En natuurlijk de "geweldige " disco de jojo.
pi_92469255
quote:
17s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Same here, mijn visa goedkeuring moet één dezer dagen binnen komen uit Iran, of alles is goed of ik mag het nog een keer proberen... }:|
Zal er ook wel aan liggen hoe lang het spelletje ambassadeur pesten/terug roepen gaat duren.

[ afbeelding ]

Over land van Istanbul naar Dushanbe en daarna mogelijk door naar China, hopelijk kan ik eind deze maand/begin Maart op pad. *O*
Note: rode lijn is niet de definitieve/gedetailleerde route, meer een beetje de globale reis richting om een idee te geven :)

Vertrek datum is afhankelijk hoe lang het nog duurt voor de visums, Azerbaijan, Kazachstan & Tajikistan mag ik al in, voor Kirgyzië, Uzbekistan(wacht op LOI) en Iran(wacht op goedkeuring min. BuZa van Iran) moet ik nog een visum scoren, Turkmenistan ga ik proberen op een transitvisum welke ik in Mashhad(Iran) moet halen :Y)

Heeee, als je in Atyrau (KAZ) komt moet je wel ff bellen hoor, dan drinken we ff wat!
Wat is je planning voor de reis?
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_92472084
Cork, eind april. *O* . Ik ga vanuit Engeland met de ferry, er bestaan zogenaamde SailRail tickets, combitickets vanaf ieder station in Engeland naar Dublin Ferry Port. Vanuit daar de bus naar Cork.
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_92472628
quote:
17s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:11 schreef RobertVH het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ook nog even Irak meepikken?
  maandag 7 februari 2011 @ 23:51:59 #136
154052 RobertVH
I am your father
pi_92485203
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:41 schreef Essebes het volgende:

[..]

Heeee, als je in Atyrau (KAZ) komt moet je wel ff bellen hoor, dan drinken we ff wat!
Wat is je planning voor de reis?
En ik maar denken dat ik de eerste Nederlander ooit was die naar Kazachstan ging, ze keken me zo vreemd en met complete verbazing aan op de ambassade. :P
Thanks for de uitnodiging, moeten we zeker even doen, na een paar maanden zou het niet verkeerd zijn uberhaupt een NLer te zien :D

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ook nog even Irak meepikken?
Alleen een klein stukje Koerdistan waarschijnlijk, ligt eraan natuurlijk hoe de situatie is op dat moment maar als het het zelfde is als nu durf ik het wel aan, aantal verhalen over gehoord van andere reizigers, ik wil het wel eens zien met m'n eigen ogen. De rest van Irak is me net iets te link op dit moment. Net als Afghanistan, die bewaar ik wel voor over 40 jaar.
pi_92485798
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:51 schreef RobertVH het volgende:

[..]

En ik maar denken dat ik de eerste Nederlander ooit was die naar Kazachstan ging, ze keken me zo vreemd en met complete verbazing aan op de ambassade. :P
Thanks for de uitnodiging, moeten we zeker even doen, na een paar maanden zou het niet verkeerd zijn uberhaupt een NLer te zien :D

[..]

Alleen een klein stukje Koerdistan waarschijnlijk, ligt eraan natuurlijk hoe de situatie is op dat moment maar als het het zelfde is als nu durf ik het wel aan, aantal verhalen over gehoord van andere reizigers, ik wil het wel eens zien met m'n eigen ogen. De rest van Irak is me net iets te link op dit moment. Net als Afghanistan, die bewaar ik wel voor over 40 jaar.
Er zitten regelmatig Nederlanders in Kazachstan, 'we' zijn namelijk nogal goed in baggeren ;)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 00:10:10 #138
154052 RobertVH
I am your father
pi_92486021
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:04 schreef Miendientje het volgende:

[..]

Er zitten regelmatig Nederlanders in Kazachstan, 'we' zijn namelijk nogal goed in baggeren ;)
Via mijn (vorige) werk ken ik er wel een paar, maar dan meer voor de olie/gas in Kaspische zee. Maar de jongeman op de ambassade verklaarde me een beetje voor gek toen ik voor een toeristen visum kwam :'(
pi_92519557
7 mei vanaf Brussel via New York naar Florida (H), en dan van 26 t/m 31 mei Las Vegas
pi_93019452
Nog op de valreep geregeld: weekendje Madrid volgende week :) Die zondag 6 jaar samen...ons weekend Praag ging niet door, dit is een erg goed alternatief!

Tapas, wijn, hopelijk een zonnetje....Madrid here we come :)
pi_93027540
Ik heb tot nu toe weekendjes Milaan, Schotland, Isle of Wight en Mora (Zweden) gepland tot de zomer, met verdermweek skien in Frankrijk en een week in Zweden wederom. In april een weekje rondtoeren in Zuid Spanje en voor de zomer weet ik het nog niet.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_93032914
Mijn agenda voor April: Moorea - Tahiti - Bora Bora, uhrrrr.
pi_93044583
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:10 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Via mijn (vorige) werk ken ik er wel een paar, maar dan meer voor de olie/gas in Kaspische zee. Maar de jongeman op de ambassade verklaarde me een beetje voor gek toen ik voor een toeristen visum kwam :'(
Ik zit in Almaty voor een half jaar, mijn vrienden verklaarde me ook voor gek. Goede bestemmingen trouwens! Maar hoezo heb je een LOI nodig voor Kirgizië naar mijn weten heb je die daar niet nodig. In ieder geval veel plezier je planning ziet er heel erg goed uit!

Ik keek nogmaals naar je kaart (ziet er echt goed uit!) waar wil je precies Oezbekistan in? Men zegt en ik las dat er maar twee 'gebruikelijke' grensovergangen zijn namelijk bij Shymkent en tussen Beyneu (KZ) en Nukus (Oez). Ik wil me verder niet met je reis bemoeien want je zult ongetwijfeld weten wat je wilt, maar wij gaan binnenkort naar Turkistan en Aralsk omdat dat echte highlights schijnen te zijn. Anyway, heel veel plezier maar dat moet wel goed komen!

Mijn bestemmingen voor 2011; Kazachstan, Kirgizië, Oezbekistan, India, Frankrijk en Engeland

[ Bericht 18% gewijzigd door kenowa op 20-02-2011 06:01:17 ]
pi_93044637

[ Bericht 100% gewijzigd door kenowa op 20-02-2011 06:00:39 ]
  zondag 20 februari 2011 @ 16:30:03 #145
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_93062233
Dusseldorf, Noorbeek, New York en nog een random roadtrip door Europa :D
pi_93090307
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:10 schreef RobertVH het volgende:

[..]

wij zitten hier idd voor de olie :-)

en de NL community is hier best aanzienlijk hoor. Ik praat meer Nederlands (en Engels) dan Russisch.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  maandag 21 februari 2011 @ 09:22:39 #147
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_93091645
Weekendje Alteberge en een midweek Athene.
Het leven is niet zo spannend meer met een kind.....
pi_93104426
Vanaf 16 maart 4 dagen met 12 man naar Dublin tijdens St. Patricksday *O*. Iemand ervaring mee?
Voor de zomervakantie nog geen idee, het liefst weer een bestemming buiten Europa (Bali, 2010), mits een redelijk betaalbare trip van max. 3 weken. Suggesties?
  maandag 21 februari 2011 @ 16:11:34 #149
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_93106364
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef Flugel83 het volgende:
Vanaf 16 maart 4 dagen met 12 man naar Dublin tijdens St. Patricksday *O*. Iemand ervaring mee?
Voor de zomervakantie nog geen idee, het liefst weer een bestemming buiten Europa (Bali, 2010), mits een redelijk betaalbare trip van max. 3 weken. Suggesties?
Dublin tijdens Paddy's Day is wild! Vorig jaar geweest en in stijl gevierd; Blood & Whiskey! We hebben nog (te) lang gewacht op de parade, maar na een half uur hadden we het wel gezien. De parade is vooral voor ouderen, kinderen en toeristen.. De pubs is waar je moet zijn! Na een paar dagen was ik helemaal op!

Na Bali zou je India (Goa) kunnen proberen waar je voldoende vakantieresorts hebt en als je je avontuurlijk voelt zijn de mogelijkheden ongelimiteerd.
reset
pi_93107332
Eind september een weekje naar New York :)
pi_93334797
Plan is 4 dagen New York + 4 dagen Washington ergens in het najaar (combinatie citytrip). En een citytrip Portugal was nog een plan, maar of dat wat wordt..

Verder niks gepland nog voor de zomer, zit nu voor mn werk al een half jaar in het buitenland in hotels en vind t nu ook heerlijk om een zomer thuis te zijn ;).
pi_93516057
In juli 12 dagen naar Malta!
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:46:39 #153
155616 Proximo
For god, king & country
pi_93550792
Gehad
- Januari: 10 dagen Skiën in Oostenrijk
Upcoming

- Maart: 12 dagen Skiën in Italië
- Maart - April: 14 dagen China

Nog op de planning.. maar nog niks geboekt
- Juni, Amerika, rondreizen
- Juli, Spanje oid, strand en zee
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_93556664
Nu op zoek:

Zonvakantie in de meivakantie....Portugal, Griekenland of gewoon meteen hupsakee naar Aruba.
pi_93558119
Komend weekend kort tripje Bratislava
In het voorjaar liftwedstrijd naar Duitsland, telt toch wel als even weg.
In Augustus 2 weken curacao.
En wie weet in het najaar nog ergens een weekendje weg.
Too much is never enough!
pi_93579504
Tot 2 augustus Australie en Nieuw Zeeland, ben daar nu voor afstudeerstage, voelt als een lange vakantie.
Eind augustus Bilbao. Iemand daar al eens geweest? Hoe is het daar?
Kwaliteit kende geen recessie
  zondag 6 maart 2011 @ 21:17:06 #157
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_93742975
vooral gebrek aan tijd dit jaar :(

maar een verleng weekend Madrid , een cruise bij Royal Caribbean en aansluitend een 10tal dagen op de voormalige route66 tuffen staan al geboekt
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_93893774
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef exode het volgende:
Nu op zoek:

Zonvakantie in de meivakantie....Portugal, Griekenland of gewoon meteen hupsakee naar Aruba.
Nou de meivakantie is rond: Dominicaanse Republiek...heerlijk 9 dagen helemaal niets!
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:02:33 #159
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_94558435
Net een midweek Veluwe gedaan

20 Mei met de camper naar Zweden mits mooi weer, en anders Zuid-Frankrijk en via Italië terug

In Juli 5 dagen naar Jersey

In Augustus/September een week naar Oostenrijk in een appartement

En nog net dit jaar nog, 31 December naar Oostenrijk, maar we zijn nog een vrije plek aan het zoeken :{

aiai, en nog steeds dagen over :7
pi_94558475
Over 3 weken, 25 dagen naar Indonesie, en aan het einde van dit jaar tot 14 january volgend jaar een maand naar Kaapstad, Zuid Afrika....

En ik denk met het vaste groepje nog een lang weekend een Stockholm/Berlijn of een andere europese stad waar je goedkoop heen kan vliegen :P
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:07:09 #161
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_94558584
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:02 schreef penny-wise het volgende:

In Juli 5 dagen naar Jersey

Ga je naar het Grassroots festival?
reset
pi_94558669
Zit te denken aan een maandje India.
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:14:27 #163
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_94558870
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:07 schreef Individual het volgende:

[..]

Ga je naar het Grassroots festival?
Er is altijd wel een festival rond die tijd maar of dat deze is? Een vriendin van mij woont daar en doet altijd mee.
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:32:20 #164
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_94559558
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:14 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Er is altijd wel een festival rond die tijd maar of dat deze is? Een vriendin van mij woont daar en doet altijd mee.
Grassroots is in juli idd. Ik zal er dit jaar waarschijnlijk ook bij zijn; op zondag verhuis ik naar Jersey voor minstens 6 maanden.
reset
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:32:53 #165
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_94559587
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:09 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Goed idee en lekker goedkoop! :)
reset
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:23:18 #166
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_94561428
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:32 schreef Individual het volgende:

[..]

Grassroots is in juli idd. Ik zal er dit jaar waarschijnlijk ook bij zijn; op zondag verhuis ik naar Jersey voor minstens 6 maanden.
Heerlijke plek om te wonen. Ben er al 2 keer geweest.
pi_94571584
Ibiza. En ik wil eind augustus nog een aantal dagen weg. Liefst naar Palermo.
pi_94571939
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:09 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Doen! ^O^
  zaterdag 26 maart 2011 @ 12:51:53 #169
154052 RobertVH
I am your father
pi_94635796
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 05:48 schreef kenowa het volgende:

[..]

Ik zit in Almaty voor een half jaar, mijn vrienden verklaarde me ook voor gek. Goede bestemmingen trouwens! Maar hoezo heb je een LOI nodig voor Kirgizië naar mijn weten heb je die daar niet nodig. In ieder geval veel plezier je planning ziet er heel erg goed uit!

Ik keek nogmaals naar je kaart (ziet er echt goed uit!) waar wil je precies Oezbekistan in? Men zegt en ik las dat er maar twee 'gebruikelijke' grensovergangen zijn namelijk bij Shymkent en tussen Beyneu (KZ) en Nukus (Oez). Ik wil me verder niet met je reis bemoeien want je zult ongetwijfeld weten wat je wilt, maar wij gaan binnenkort naar Turkistan en Aralsk omdat dat echte highlights schijnen te zijn. Anyway, heel veel plezier maar dat moet wel goed komen!

Mijn bestemmingen voor 2011; Kazachstan, Kirgizië, Oezbekistan, India, Frankrijk en Engeland
Niet zo'n heel snele reactie van mij, maar alsnog:

Planning is om vanuit Turkmenistan Konye-Urgench Oezbekistan in te gaan bij Nukus, en exit bij Shymkent.

Turkistan staat ook ergens op mn to-do lijstje, de jongen bij de ambassade in Nederland noemde het wel een 'gevaarlijk' gebied. (Bij het ophalen van mijn visa werd ik dan ook aangesproken met 'danger-tourist' :P )

Maar Turkmenistan is afhankelijk of ik mijn Iraanse visum krijg, welke ik nog steeds niet heb, eerste keer werd ik afgewezen (na 2 maanden....) nu via een ander bureau geprobeerd, maar in Iran staat heel veel op hold gezien feestdagen/vakantie.... Als alles goed gaat kan ik hem in Baku ophalen. :)

Visum Kirgizië; je hebt gelijk, geen LOI nodig. :)

De eerste twee landen kan ik trouwens afstrepen, Turkije & ik zit op dit moment in Iraaks Koerdistan. :)
  zaterdag 26 maart 2011 @ 13:52:24 #170
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_94637775
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 12:51 schreef RobertVH het volgende:

Planning is om vanuit Turkmenistan Konye-Urgench Oezbekistan in te gaan bij Nukus, en exit bij Shymkent.

Vergeet niet een flesje van deze cartoondictator mee te nemen. :P

reset
pi_94656951
In april vier dagen naar Parijs, in juni vier weken naar de V.S. en Canada en in oktober een paar dagen naar Keulen.

En ik hoop in juli en augustus ook nog een weekje weg te kunnen.
Old enough to know better. Too young to care.
pi_94668355
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 08:13 schreef krapula het volgende:
Komende zomer een maand naar Iran.

althans, als visumshit nog lukt met de huidige ontwikkelingen.
Naast Iran ook nog een korte vakantie naar Hongarije + Bosnië.
pi_94848985
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 12:51 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Hier ook een wat latere reactie.. ben net gisteren terug gekomen uit Oezbekistan, het was een mooie reis. We zijn maar tot Buhkara gekomen aangezien mijn lessen hier weer zijn begonnen moesten we op tijd weer terug. Bhukara is leuk en mooi maar erg toeristisch, ze zijn nu vollop aan het renoveren en volgende maand vindt er een festival plaats voor de opening.. weet niet wanneer je er aan komt, maar houd er rekening mee dat er dan waarschijnlijk geen plekken zijn om te overnachten. Verder was Samarqand erg mooi maar eigenlijk ook best toeristisch.. We hebben twee nachten bij een man in Nutara geslapen en dat was erg leuk, alleen jammer dat er verder weinig te doen is in Nutara. Tashkent was wel heel erg leuk, het is niet zozeer een mooie stad (wel mooier dan Almaty) maar we hadden een vriendin bij ons die uit Tashkent komt en zij kende alle mooie plekjes. De Chorsu bazaar is zeker een aanrader als je van bezaars houdt.

Houd rekening met een lange wachttijden bij de grens, het heeft ons ongeveer 5 uur geduurd en het was een hele ervaring.. wel werden we vaak voor gelaten en hebben de mensen ons process versnelt. Niet iets om trots op te zijn, maar goed zij bepalen hoe je doorgang daar verloopt.

Turkestan vond ik niet heel erg spannend of gevaarlijk over komen.. sterker nog we kwamen daar op de bazaar in contact met een aardige man die ons uiteindelijk naar een mooie plek buiten Turkestan bracht. Wellicht kan het gevaarlijk zijn als je er s'nachts rond loopt, wij hadden er maar 1 dag en dat is eerlijk gezegd ook wel voldoende.

Geniet er van, je gaat naar hele mooie plekken!
pi_94893239
Eind mei een week naar New York. Ik hoop in de zomer ook nog een week weg te kunnen.
pi_94975036
Den Haag en Scheveningen op 14 april *O*
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
  maandag 4 april 2011 @ 00:28:36 #176
213360 ChrisMoneymaker
heeft geen idee.
pi_95007999
Maart: Valencia
Mei: Liverpool

en nog op de planning dit jaar, maar nog niet helemaal concreet:

Denemarken/Zweden (juli/augustus)
en twijfel nog tussen Servie/Kroatie of Helsinki, ergens in oktober.
  maandag 4 april 2011 @ 00:40:38 #177
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_95008338
In mei naar de Mille Miglia in Italie. *O*
In juni een weekje Duitsland, in de buurt van de Nurburgring. O+
September 2 weken Oostenrijk in een gehuurd huis. :)
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_95017889
Tot nu toe:
-weekend Indonesië
-weekend Melaka, Maleisië
-week zuid Sri Lanka
-weekend Brunei & Labuan, Maleisië

Over twee weken vijf dagen naar Penang en Langkawi in Maleisië, zin in!

Verder heb ik nog twee maanden reizen door ZO Azie voor de boeg: Maleisie, Thailand, Cambodja, Vietnam en Bali. Vervolgens een trip door de Balkan: Kroatië, Bosnië (Mostar), Montenegro en Servië.

Het is een prachtig reisjaar!
TRV
pi_95020975
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:07 schreef FCZwolleZuid het volgende:
In april wil ik een minicruise naar Newcastle met overnachting in Newcastle. En in de zomervakantie naar een rustig deel van Griekenland (Zakynthos denk ik aan) waar je niet overhoop wordt gelopen door tokkies in o o cherso tshirtjes. Of ik wil naar Kroatië.
Zakynthos is net zo erg, alleen daar zitten geen Nederlanders maar Engelsen.
pi_95022399
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:11 schreef HomoSaabiens het volgende:
Tot nu toe:
-weekend Indonesië
-weekend Melaka, Maleisië
-week zuid Sri Lanka
-weekend Brunei & Labuan, Maleisië

Over twee weken vijf dagen naar Penang en Langkawi in Maleisië, zin in!

Verder heb ik nog twee maanden reizen door ZO Azie voor de boeg: Maleisie, Thailand, Cambodja, Vietnam en Bali. Vervolgens een trip door de Balkan: Kroatië, Bosnië (Mostar), Montenegro en Servië.

Het is een prachtig reisjaar!
Je woont niet in NL neem ik aan?
Als je een weeknd naar indonesie of maleisie gaat..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')