Leuke reizen. Als ik naar Noorwegen ga wil ik ook naar de Lofoten, wel een enorm eind rijden (ik wil ook met de auto)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:37 schreef jvoet het volgende:
In april via een groepsreis van Peking naar St. Petersburg (transmongolie). Ik had dit al willen doen in 2007, maar elk jaar vond mijn werk nodig om een project te starten in april, en nu eindelijk niet :-).
In juni naar Armenie, vliegen & huurauto met een maat, beetje stappen in Yerevan ofzo. Het schijnt dat er knappe dames wonen in Armenie, en nu willen we het toch wel eens bewijzen of niet.
In augustus naar de Fjoren & Lofoten in Noorwegen, met de auto via Denemarken.
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:07 schreef partyverhuuroldenzaal.nl het volgende:
First time ever naar Spanje... 't Zal mij benieuwen...!
Cool! En denk het niet neequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:39 schreef RobertVH het volgende:
Ik ben op dit moment bezig(net begonnen) met visa regelen voor de volgende reis:
Turkije, Koerdisch Irak, Georgie, Armenië, Azerbaijan, Iran, Turkmenistan, Oezbekistan, Kazachstan, Kyrgyzië, Tadzjikistan.
Wedden dan die niet in de D-reizen top 5 staan voor komend jaar.![]()
Iemand nog tips?
Wauw! Zo'n soort reis zou ik ook gráág nog willen doen! Naar het schijnt zijn er nog heel veel oudheden (tempels, e.d) te vindenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:39 schreef RobertVH het volgende:
Ik ben op dit moment bezig(net begonnen) met visa regelen voor de volgende reis:
Turkije, Koerdisch Irak, Georgie, Armenië, Azerbaijan, Iran, Turkmenistan, Oezbekistan, Kazachstan, Kyrgyzië, Tadzjikistan.
Wedden dan die niet in de D-reizen top 5 staan voor komend jaar.![]()
Iemand nog tips?
NIks aparts aan, via Weeze vliegen is gewoon goedkoper. Schiphol is best duur, vaak kan je voor intercontinentale vluchten goedkoper boeken via Brussel/Dusseldorf international & voor europese vluchten Weeze/Charleroi/Ehv/Rotterdam. Kan veel geld schelen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:10 schreef De-Hamster het volgende:
http://www.beachmasters.n(...)ies%2Fnl_NL%2Fb%3D1#
Dit appartement zal het waarschijnlijk worden, 8 man, 620 euro per persoon ongeveer voor 15 dagen via Weeze. Via Schiphol kan je 12 dagen boeken voor 650 euro per persoon. Vrij apart,
Hoe is Zim je bevallen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:21 schreef Skv het volgende:
Ben nu in Zuid-Afrika, Botswana, Zambia, Zimbabwe, Mozambique en Swaziland geweest. Ga nog een weekje naar de Belgische Ardennen, een week naar Kiev (Oekraïne) en een week naar Marrakech (Marokko).
Reistechnisch een interessant jaar.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:42 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Dit topic is een probaat medicijn tegen januari-blues!![]()
Ik hoop geld genoeg te hebben om een zeilboot te huren in Turkije, schijnt heel mooi te zijn.
Aanleggen in baaitjes waar niemand anders komt, om je eigen boot heen zwemmen in kristalhelder blauw water.. vers gevangen vis eten in kleine restaurantjes..
Erg gaaf, zie het topic daarover die ik eerder heb geopend. Zal meer foto's uploaden de komende tijd!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:59 schreef Individual het volgende:
[..]
Hoe is Zim je bevallen?
Er was al zo'n topic trouwens.. Hoe was jouw reisjaar 2010 en wat zijn je plannen voor 2011?
Goa (India)? Er zijn geen megadiscotheken ofzo, maar je kan er prima stappen, drinken en zonnen!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:32 schreef MrDrako het volgende:
Waar kun je heen gaan als 25 jarige die wel uit wil kunnen gaan, ook lekker in de zon kan liggen,
zwembad erbij, maar niet tussen de 16-19 jarigen wil staan??
ziet er relaxed uit, echter heb ik vrij in juli/augustus, midden in het moeson seizoen..quote:Op zondag 16 januari 2011 21:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Goa (India)? Er zijn geen megadiscotheken ofzo, maar je kan er prima stappen, drinken en zonnen!
De wat kleinere badplaatsen. Wat mij laatste jaren goed is bevallen: Kos (GR), Alghero (IT, weet alleen niet of je er heel goed uit kunt gaan naast barretjes), Lagos (PT). Iets buiten het hoogseizoen wil ook altijd wel helpen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:32 schreef MrDrako het volgende:
Waar kun je heen gaan als 25 jarige die wel uit wil kunnen gaan, ook lekker in de zon kan liggen,
zwembad erbij, maar niet tussen de 16-19 jarigen wil staan??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |