abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91186555
In april via een groepsreis van Peking naar St. Petersburg (transmongolie). Ik had dit al willen doen in 2007, maar elk jaar vond mijn werk nodig om een project te starten in april, en nu eindelijk niet :-).

In juni naar Armenie, vliegen & huurauto met een maat, beetje stappen in Yerevan ofzo. Het schijnt dat er knappe dames wonen in Armenie, en nu willen we het toch wel eens bewijzen of niet.

In augustus naar de Fjoren & Lofoten in Noorwegen, met de auto via Denemarken.
pi_91186742
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:37 schreef jvoet het volgende:
In april via een groepsreis van Peking naar St. Petersburg (transmongolie). Ik had dit al willen doen in 2007, maar elk jaar vond mijn werk nodig om een project te starten in april, en nu eindelijk niet :-).

In juni naar Armenie, vliegen & huurauto met een maat, beetje stappen in Yerevan ofzo. Het schijnt dat er knappe dames wonen in Armenie, en nu willen we het toch wel eens bewijzen of niet.

In augustus naar de Fjoren & Lofoten in Noorwegen, met de auto via Denemarken.
Leuke reizen. Als ik naar Noorwegen ga wil ik ook naar de Lofoten, wel een enorm eind rijden (ik wil ook met de auto)
pi_91198881
In maart 2 weken naar iets warms, waarschijnlijk egypte of caribean. wordt pas rijkelijk laat geboekt :)

ZOmer waarschijnlijk een roadtrip met de tent achterin door Europa, waarschijnlijk richting een paar mooie gebergtes ofzo. Plannen zijn nog vrij pril.

en af en toe een stedentrippie voor een weekendje tussendoor, denk een stuk of 2 dit jaar.

Na een jaar rust op reisgebied moet het er dit jaar dus weer van komen :)
Voor wat foto's, kijk hier
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:39:17 #54
154052 RobertVH
I am your father
pi_91243622
Ik ben op dit moment bezig(net begonnen) met visa regelen voor de volgende reis:

Turkije, Koerdisch Irak, Georgie, Armenië, Azerbaijan, Iran, Turkmenistan, Oezbekistan, Kazachstan, Kyrgyzië, Tadzjikistan.

Wedden dan die niet in de D-reizen top 5 staan voor komend jaar. :D
Iemand nog tips? :+
pi_91244082
quote:
Op maandag 10 januari 2011 14:07 schreef partyverhuuroldenzaal.nl het volgende:
First time ever naar Spanje... 't Zal mij benieuwen...! *O*
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_91250589
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 23:39 schreef RobertVH het volgende:
Ik ben op dit moment bezig(net begonnen) met visa regelen voor de volgende reis:

Turkije, Koerdisch Irak, Georgie, Armenië, Azerbaijan, Iran, Turkmenistan, Oezbekistan, Kazachstan, Kyrgyzië, Tadzjikistan.

Cool! En denk het niet nee ;)
Voor wat foto's, kijk hier
pi_91268926
Plannen liggen op Tenerife, Spanje.
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:08:53 #58
302853 themole
graaft totaal door.
pi_91276816
Begint er erg op te lijken dat de reisbestemming Canada gaat worden, lijkt me echt vet. Waarschijnlijk gaan we naar het oosten om daar Montreal, Quebec, Toronto en nationale parken te bezoeken. Verder waarschijnlijk wat survival dingen.
Niet altijd serieus
pi_91307304
Zeer waarschijnlijk juni/juli een enkeltje Istanbul of Ankara. Langs Cappadocie oa en en over land tot ongeveer Slovenië. Stukje Griekenland,Albanië,(Bosnië),Kroatië,Slovenië. Terugvliegen vanuit Venetië denk ik.
Ergens in mei waarschijnlijk een stedentripje en december New York en Boston
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_91328794
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:39 schreef RobertVH het volgende:

Wauw! Zo'n soort reis zou ik ook gráág nog willen doen! Naar het schijnt zijn er nog heel veel oudheden (tempels, e.d) te vinden :)

Vriendlief en ik gaan een rondreis (met eigen auto) door Schotland maken van 9 dagen. We rijden (grofweg) de route Edinbugh - Inverness - Ullapool - Isle of Skye - Glasgow. Dus zowel low- als highlands. Op de heen- en terugreis (naar Newcastle) maken we ook nog een tussenstop bij Alnwick Castle en Hardians Wall (Sycamore Gap) O+ Met de overtocht erbij zijn we 11 dagen onderweg. Heb er énorm veel zin in!
pi_91360748
http://www.beachmasters.n(...)ies%2Fnl_NL%2Fb%3D1#

Dit appartement zal het waarschijnlijk worden, 8 man, 620 euro per persoon ongeveer voor 15 dagen via Weeze. Via Schiphol kan je 12 dagen boeken voor 650 euro per persoon. Vrij apart,
Of saté?
  zaterdag 15 januari 2011 @ 13:43:20 #62
302853 themole
graaft totaal door.
pi_91364266
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:10 schreef De-Hamster het volgende:
http://www.beachmasters.n(...)ies%2Fnl_NL%2Fb%3D1#

Dit appartement zal het waarschijnlijk worden, 8 man, 620 euro per persoon ongeveer voor 15 dagen via Weeze. Via Schiphol kan je 12 dagen boeken voor 650 euro per persoon. Vrij apart,
NIks aparts aan, via Weeze vliegen is gewoon goedkoper. Schiphol is best duur, vaak kan je voor intercontinentale vluchten goedkoper boeken via Brussel/Dusseldorf international & voor europese vluchten Weeze/Charleroi/Ehv/Rotterdam. Kan veel geld schelen.
Niet altijd serieus
pi_91388309
In maart waarschijnlijk naar Berlijn en in de zomer gaat het naar Maleisië, Singapore en Indonesië.

[ Bericht 1% gewijzigd door Terpentin07 op 15-01-2011 23:15:08 ]
pi_91389209
Ben nu in Zuid-Afrika, Botswana, Zambia, Zimbabwe, Mozambique en Swaziland geweest. Ga nog een weekje naar de Belgische Ardennen, een week naar Kiev (Oekraïne) en een week naar Marrakech (Marokko).

Reistechnisch een interessant jaar. :D
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_91390150
Costa Rica
pi_91396407
Egypte over een paar weken
  zondag 16 januari 2011 @ 01:41:58 #67
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_91396491
Zoutelande, in Zeeland.

[ Bericht 74% gewijzigd door Veadige op 16-01-2011 01:45:20 (foto toevegoegd..) ]
komt een goudvis bij de dokter,
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
pi_91403454
Egypte is een aardige kanshebber om met m'n vriendin heen te gaan. Met vrienden misschien nog een paar dagen stedentripje. Ben in elk geval blij als m'n vriendin ook werkt, zijn we niet meer gebonden aan de zomer en komt de andere kant van de wereld binnen handbereik :7
Too much is never enough!
  zondag 16 januari 2011 @ 14:59:39 #69
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_91411693
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:21 schreef Skv het volgende:
Ben nu in Zuid-Afrika, Botswana, Zambia, Zimbabwe, Mozambique en Swaziland geweest. Ga nog een weekje naar de Belgische Ardennen, een week naar Kiev (Oekraïne) en een week naar Marrakech (Marokko).

Reistechnisch een interessant jaar. :D
Hoe is Zim je bevallen?

Er was al zo'n topic trouwens.. Hoe was jouw reisjaar 2010 en wat zijn je plannen voor 2011?
reset
pi_91420157
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:42 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Dit topic is een probaat medicijn tegen januari-blues! ^O^

Ik hoop geld genoeg te hebben om een zeilboot te huren in Turkije, schijnt heel mooi te zijn.

Aanleggen in baaitjes waar niemand anders komt, om je eigen boot heen zwemmen in kristalhelder blauw water.. vers gevangen vis eten in kleine restaurantjes.. :)
_O_
pi_91433752
Waar kun je heen gaan als 25 jarige die wel uit wil kunnen gaan, ook lekker in de zon kan liggen,
zwembad erbij, maar niet tussen de 16-19 jarigen wil staan??
pi_91434446
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:59 schreef Individual het volgende:

[..]

Hoe is Zim je bevallen?

Er was al zo'n topic trouwens.. Hoe was jouw reisjaar 2010 en wat zijn je plannen voor 2011?
Erg gaaf, zie het topic daarover die ik eerder heb geopend. Zal meer foto's uploaden de komende tijd!
pi_91434513
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:32 schreef MrDrako het volgende:
Waar kun je heen gaan als 25 jarige die wel uit wil kunnen gaan, ook lekker in de zon kan liggen,
Goa (India)? Er zijn geen megadiscotheken ofzo, maar je kan er prima stappen, drinken en zonnen!
pi_91440394
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:41 schreef Skv het volgende:

[..]

Goa (India)? Er zijn geen megadiscotheken ofzo, maar je kan er prima stappen, drinken en zonnen!
ziet er relaxed uit, echter heb ik vrij in juli/augustus, midden in het moeson seizoen..
  zondag 16 januari 2011 @ 22:59:40 #75
8369 speknek
Another day another slay
pi_91441032
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:32 schreef MrDrako het volgende:
De wat kleinere badplaatsen. Wat mij laatste jaren goed is bevallen: Kos (GR), Alghero (IT, weet alleen niet of je er heel goed uit kunt gaan naast barretjes), Lagos (PT). Iets buiten het hoogseizoen wil ook altijd wel helpen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')