Nou de bedragen wat hierboven zijn zijn toch wel maximaal, meer dan 600 euro voor de reis zelf wil k niet uitgeven aangezien je ook nog wel 30/40 euro de dag aan zakgeld mee moet gaan nemen. Daarnaast hebben wij totaal niet de behoefte aan cultuur en wordt het gewoon een ordinaire zuipvakantie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:37 schreef speknek het volgende:
Als je het geld hebt zou ik Griekenland doen, qua strandbestemmingen vond ik dat mooier dan Spanje, plus dat, mocht je een keer gek willen doen en wat cultuur bekijken, kan dat daar ook. Bijkomend voordeel is dat er daarom meer vrouwen zitten dan in de Spaanse badplaatsen.
Hmm, nu zal ik eens kijken of dat ook nog een optie zou kunnen zijn. De zuipvakantie komt goed, haha vrouwen gaan zeker niet mee al heeft inclusief mezelf van de 6, 4 man een vriendin atm.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:42 schreef _GdR_ het volgende:
18, 19 en 20. te jong voor Chersonissos? ik denk dat je dan ongeveer al te oud ben.
Maar ga op zo'n achterlijke zuip vakantie nu het nog kan. heb het vroeger ook gedaan en alleen de herinneringen maken het al de beste vakantie ooit.
en neem geen vrouwen mee.
Ik ben vorig jaar met mijn examenreis naar chersonissos geweest en heb daar echt de tijd van mijn leven gehad. We waren met z'n tienen en aanvankelijk dacht ik ook dat het niets zou worden, omdat het voornamelijk Nederlanders zijn die daar heen gaan. Er hangt echter een hele andere sfeer daar en iedereen is daar als het ware je vriend, mede omdat het vooral vwo'ers zijn die daar in de examenperiode gaan (rond juni). Wat je op TV ziet is meestal het hoogseizoen wanneer de leeftijd ook wat hoger ligt en het (te) druk is en er ander soort volk komt. Ik ga deze maand stoppen met m'n studie en zou zo graag terug willen, alleen studeert mijn vriendengroep van vorig jaar wél door, wat op zich wel jammer is jammer. Misschien dat ik nog wat mensen kan optrommelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:26 schreef tliciouz het volgende:
En even over chersonissos, dan kun je beter in NL blijven, als ik dat sunny beach enzo op tmf zie, verschrikkelijk.
Bij Beachmasters zit er een vliegreis bij, bij Otel boek je alleen je appartmentquote:Op maandag 10 januari 2011 14:00 schreef De-Hamster het volgende:
Zie ik iets over het hoofd? Want dit ziet er wel heel goedkoop uit.
Ik ga inderdaad met mijn gezin naar Zweden als ik een goedkope vakantie wil. Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef wise het volgende:
ik hoop op Florence (toscana), Italie voor 12 dagen, en anders 3,5 week touren in USA en als dat niet lukt dan 2,5 week naar kennisen in Zweden.
iig geen vakantieplekken waar de burger met gezin/vrienden naar toe gaan.Das te goedkoop.
Dan nog is het toch super goedkoop aangezien je een vliegreis erbij kunt boeken en dat zal toch zeker niet zo duur zijn?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bij Beachmasters zit er een vliegreis bij, bij Otel boek je alleen je appartment
Voor een retourtje Amsterdam - Varna ben je wel snel 300 euro kwijt. Als je het zelf wilt regelen kan dat natuurlijk ook, dan vlieg je bijvoorbeeld voor 90 euro eindhoven - sofia en pak je daar voor 15 euro de treinquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:37 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Dan nog is het toch super goedkoop aangezien je een vliegreis erbij kunt boeken en dat zal toch zeker niet zo duur zijn?
Hier ook een paar ouders die zoveel jaar getrouwd zijn. Hier wordt het waarschijnlijk New York en wat verder landinwaarts, richting de Niagara falls ed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:59 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hehe grappig, hier precies hetzelfde. Wordt vermoedelijk ook 1 van die bestemmingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |