Nou de meivakantie is rond: Dominicaanse Republiek...heerlijk 9 dagen helemaal niets!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef exode het volgende:
Nu op zoek:
Zonvakantie in de meivakantie....Portugal, Griekenland of gewoon meteen hupsakee naar Aruba.
Er is altijd wel een festival rond die tijd maar of dat deze is? Een vriendin van mij woont daar en doet altijd mee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:07 schreef Individual het volgende:
[..]
Ga je naar het Grassroots festival?
Grassroots is in juli idd. Ik zal er dit jaar waarschijnlijk ook bij zijn; op zondag verhuis ik naar Jersey voor minstens 6 maanden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:14 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Er is altijd wel een festival rond die tijd maar of dat deze is? Een vriendin van mij woont daar en doet altijd mee.
Goed idee en lekker goedkoop!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:09 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Zit te denken aan een maandje India.
Heerlijke plek om te wonen. Ben er al 2 keer geweest.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:32 schreef Individual het volgende:
[..]
Grassroots is in juli idd. Ik zal er dit jaar waarschijnlijk ook bij zijn; op zondag verhuis ik naar Jersey voor minstens 6 maanden.
Doen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:09 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Zit te denken aan een maandje India.
Niet zo'n heel snele reactie van mij, maar alsnog:quote:Op zondag 20 februari 2011 05:48 schreef kenowa het volgende:
[..]
Ik zit in Almaty voor een half jaar, mijn vrienden verklaarde me ook voor gek. Goede bestemmingen trouwens! Maar hoezo heb je een LOI nodig voor Kirgizië naar mijn weten heb je die daar niet nodig. In ieder geval veel plezier je planning ziet er heel erg goed uit!
Ik keek nogmaals naar je kaart (ziet er echt goed uit!) waar wil je precies Oezbekistan in? Men zegt en ik las dat er maar twee 'gebruikelijke' grensovergangen zijn namelijk bij Shymkent en tussen Beyneu (KZ) en Nukus (Oez). Ik wil me verder niet met je reis bemoeien want je zult ongetwijfeld weten wat je wilt, maar wij gaan binnenkort naar Turkistan en Aralsk omdat dat echte highlights schijnen te zijn. Anyway, heel veel plezier maar dat moet wel goed komen!
Mijn bestemmingen voor 2011; Kazachstan, Kirgizië, Oezbekistan, India, Frankrijk en Engeland
Vergeet niet een flesje van deze cartoondictator mee te nemen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:51 schreef RobertVH het volgende:
Planning is om vanuit Turkmenistan Konye-Urgench Oezbekistan in te gaan bij Nukus, en exit bij Shymkent.
Naast Iran ook nog een korte vakantie naar Hongarije + Bosnië.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:13 schreef krapula het volgende:
Komende zomer een maand naar Iran.
althans, als visumshit nog lukt met de huidige ontwikkelingen.
Hier ook een wat latere reactie.. ben net gisteren terug gekomen uit Oezbekistan, het was een mooie reis. We zijn maar tot Buhkara gekomen aangezien mijn lessen hier weer zijn begonnen moesten we op tijd weer terug. Bhukara is leuk en mooi maar erg toeristisch, ze zijn nu vollop aan het renoveren en volgende maand vindt er een festival plaats voor de opening.. weet niet wanneer je er aan komt, maar houd er rekening mee dat er dan waarschijnlijk geen plekken zijn om te overnachten. Verder was Samarqand erg mooi maar eigenlijk ook best toeristisch.. We hebben twee nachten bij een man in Nutara geslapen en dat was erg leuk, alleen jammer dat er verder weinig te doen is in Nutara. Tashkent was wel heel erg leuk, het is niet zozeer een mooie stad (wel mooier dan Almaty) maar we hadden een vriendin bij ons die uit Tashkent komt en zij kende alle mooie plekjes. De Chorsu bazaar is zeker een aanrader als je van bezaars houdt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |