Seizoen 1 is minder, ja. Seizoen 2 is echter helemaal top, beste seizoen imo, met Lila en Doakes.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:54 schreef verwarmingsbank het volgende:
Dexter is echt helemaal top! Had laatst seizoen 3 gedownload en gekeken.
Heb nu seizoen 1 en 2 gedownload en ga deze even afkijken.
Ik vond seizoen 3 echt gaaf, bij seizoen 1 heb ik dit veel minder. Ik ben al bij de derde of vierde aflevering.
Toen ik je eerste zin las, dacht ik "wtf, je slaat het beste seizoen over?!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heb de laatste maanden drie seizoenen gezien: 2, 3 en 5. Seizoen vier heb ik vorig jaar op tv gezien (zag een aflevering en was gelijk verslaafd) en daarna heb ik seizoen 1 gedownload. Nu dus helemaal bijgekeken, en wat een toffe serie is het toch
Seizoen vier blijft voor mij toch wel echt het beste. Arthur Mitchell is toch wel echt de meest scary villain in een serie ooit..
Dexter
seizoen 1 minderquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Seizoen 1 is minder, ja. Seizoen 2 is echter helemaal top, beste seizoen imo, met Lila en Doakes.
in de meeste gevallen zijn die personages het seizoen erop ook weer verdwenenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:36 schreef Jmsls het volgende:
Ik ben een beetje een serie-leek maar ligt het aan mij of worden er veel personages toegevoegd? Alleen maar goed, toch.
Lees de OP?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:33 schreef NextTVH het volgende:
Deze week seizoen 1 tm 4 gekeken, ik ben officieel verslaafd nu![]()
Word dexter eigenlijk ook in nederland uitgezonden?
Begin net aan S05E01quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Lees de OP?
En waarom heb je season 5 niet gezien?
Klaar met examens, genoeg tijd dusquote:
AFAIK nederland 3 1x in de week. ( niet zeker of ze het nog steeds uitzenden though )quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:33 schreef NextTVH het volgende:
Op Nederland 3 via VPRO. Seizoen 5 is vorige maand volledig uitgezonden zie de website die ik net noemde.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:33 schreef NextTVH het volgende:
Naah, ik was ook eerst even in de war hoor. Er klopte toch een paar dingen niet. Wat weet ik niet meer precies maar dat had ook onder andere te maken met al het bloed nog in het bad, of het waterpeil.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef Dandilion het volgende:
Wat denk je zelf? Was echt n trinity trademark killing in the bath tub
-rita was een moeder, geen meisje van 16. de meisjes die in de badkuip worden gedood staan symbool voor de dood van trinity's zus.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef Dandilion het volgende:
Wat denk je zelf? Was echt n trinity trademark killing in the bath tub
Zat inderdaad teveel water in het bad voor een "trademark" Trinity kill, hij zou er nu namelijk zelf niet meer bijpassen, zonder dat het bad overloopt.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naah, ik was ook eerst even in de war hoor. Er klopte toch een paar dingen niet. Wat weet ik niet meer precies maar dat had ook onder andere te maken met al het bloed nog in het bad, of het waterpeil.
Hmm te lang geleden.
nee je kan gewoon niet geloven dat ze dood is (ik ook haast nog steeds niet)quote:Op maandag 13 juni 2011 21:44 schreef Dandilion het volgende:
Nah... Ik kan niet geloven dat het niet trinity was, maar iemand anders.
Vond ik ook, wat ze eruit hebben gehaald is te klein voor het offer wat ze hebben gedaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef planethugo het volgende:
dat was idd het laatste, seizoen 6 begint in september. Vond dat zelf ook het minste seizoen.Geen echt spannende killer en de nasleep van rita had veel mogelijkheden maar was imo slap uitgewerkt
Volgensmij had Trinity zelf ook nog een bepaalde opmerking richting dexter gemaakt waaruit je kon afleiden dat hij de killer was.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:35 schreef Flanx het volgende:
[..]
-rita was een moeder, geen meisje van 16. de meisjes die in de badkuip worden gedood staan symbool voor de dood van trinity's zus.
het zou me niet verbazen als er een seizoen komt in de toekomst, waar dexter aan het eind van het seizoen rita's moordenaar doodt.
Maanden of jaren inderdaad. Dus: gewoon downloadenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Komen die nieuwe episodes ook meteen op nederlandse TV? Of moeten wij x maanden wachten?
die ogen, dat wordt een mooi seizoenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:49 schreef Mylene het volgende:
Dexter Season 6 Teaser - "A Message from Dexter"
geen probleem klikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:45 schreef verwarmingsbank het volgende:
Weet niet of ik het mag vragen maar, ik krijg nergens seizoen 4 met ondertiteling gedownload.
Weet iemand waar ik seizoen 4 kan downloaden met ondertiteling die werkt?
De ondertiteling zelf eronder zetten lukt ook niet echt, er zijn maar 2 versies te vinden en beide werken niet echt. Ook niet als ik ze gelijk zet.
Ik versta heus wel Engels, het is alleen niet fijn om zonder ondertiteling te kijken.quote:
quote:
Dat is juist wel fijn, met ondertiteling ga je juist de hele tijd naar beneden kijken om de ondertiteling te lezen in plaats van de hele tijd gewoon kijken naar de mensen en het verhaal.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:00 schreef verwarmingsbank het volgende:
[..]
Ik versta heus wel Engels, het is alleen niet fijn om zonder ondertiteling te kijken.
ik heb seizoen 5 inmiddels gedownload en al bekeken.
Bierdopje punt com heeft ze vast wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:45 schreef verwarmingsbank het volgende:
Weet niet of ik het mag vragen maar, ik krijg nergens seizoen 4 met ondertiteling gedownload.
Weet iemand waar ik seizoen 4 kan downloaden met ondertiteling die werkt?
De ondertiteling zelf eronder zetten lukt ook niet echt, er zijn maar 2 versies te vinden en beide werken niet echt. Ook niet als ik ze gelijk zet.
waarom zou je dat willen dan? Bekijk gewoon de serie als ie uit is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:46 schreef funrider het volgende:
wel jammer dat er nog geen beelden van nieuwe seizoen in trailers te zien zijn.
ach het geeft altijd wel een gevoel van: 'shit schiet op met dat nieuwe seizoen'quote:Op zondag 19 juni 2011 18:44 schreef pberends het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen dan? Bekijk gewoon de serie als ie uit is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het lijkt me dat ze eerst moeten afwachten hoe het met seizoen 6 gaat...quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:12 schreef verwarmingsbank het volgende:
Is het al bekend of er een seizoen 7 komt en zoja wanneer deze komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:31 schreef Mylene het volgende:
Ik denk niet dat Mos Def het einde van het seizoen haalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:22 schreef opinionr het volgende:
Er komt ook een spinoff...
DexterinaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt inderdaad bekend. Ik heb net seizoen 1 opnieuw gekeken en daar komt volgens mij wel zo'n soort muziekje in voor, ook met dat beginriedeltje van de eerste paar seconde.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:51 schreef JochemP het volgende:
Dit nummer doet me heel erg sterk denken aan Dexter. Komt dit nummer ergens in een aflevering voor of welk nummer uit de soundtrack lijkt hierop?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:07 schreef Mylene het volgende:
Goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Mee eens, lang aan zitten ergeren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
Weet je wie van mij het eerste dood mag? Die zus van hem. Jezus wat een irritante actrice zeg.
Mja, vooral in seizoen 1 en 2. De laatste jaren is ze wel iets minder irritant geworden.quote:
Maar wel onredelijker, zij woont een seizoen lang bij dexter, no problemo, dexter gaat een poosje bij haar wonen, GEZEIK GEZEIK.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:02 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Mja, vooral in seizoen 1 en 2. De laatste jaren is ze wel iets minder irritant geworden.
Ja, vind ik ook! En ik hou van haar gevloekquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
DebEén van de tofste karakters juist, vind ik.
Wincest*.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
Jennifer Carpenter (Debra) is getrouwd met Michael C. Hall (Dexter). INCEST!!
Volledig mee eens. Vooral de eerste seizoenen heb ik me echt aan haar geërgerd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
Weet je wie van mij het eerste dood mag? Die zus van hem. Jezus wat een irritante actrice zeg.
Helemaal mee eens. Maar wellicht komt dat ook omdat Dexter pas op het eind echt een beetje gevoel kreeg of toonde. Weet niet helemaal wat het was, maar in het begin vond hij Rita wel leuk, maar daar bleef het bij. Hij zag het alleen als een kans op een nieuw leven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:48 schreef brtausi het volgende:
Vind nog steeds dat ze de dood van Rita niet goed genoeg hebben benut. Zo'n grote wending in het verhaal en dan alles gewoon door laten gaan? Dit had echt flink voor wat verfrissing kunnen zorgen, zwak.
van imdbquote:
Krijg nou wat, idd. Hmm voor mijn gevoel was het toch nog korter (dacht dat ongeveer jaartje was) haha toch nog bijna 3 jaar getrouwd, ben benieuwd of ze haar nu afmaken in de serie hierdoor...quote:Spouse
Jennifer Carpenter (31 December 2008 - present) (filed for divorce)
Incest, thuis best.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
Jennifer Carpenter (Debra) is getrouwd met Michael C. Hall (Dexter). INCEST!!
Ik kan eigenlijk niet wachten. Het is er ook echt weer voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |