een druke dag weer, ik hoor het alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:25 schreef Kally het volgende:
En dan ben ik er wel even, en dan een vriendje van de jongste mee uit school
Wel een leuk ventje maar ach gosh die woont bij zijn tante, omdat zijn ouders niet voor hem kunnen zorgen
Ach die spelen wel, geen last vanquote:
Weinig tot niks, maar aan de andere kant denk ik het komt er nu tenminste uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog een beetje kunnen slapen vannacht?
beter inderdaad... wordt wel ff doorbijten dan vandaagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Weinig tot niks, maar aan de andere kant denk ik het komt er nu tenminste uit
Ik wil ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, dat was weer een lekkere plat geslagen hamster
Heb net uurtje gelegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter inderdaad... wordt wel ff doorbijten dan vandaag
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:31 schreef Kally het volgende:
O en Koen dank je
En iedereen dank je, echt lekker de steun die je hier krijgt dat scheelt al de helft
Daar ben ik echt blij om en je weet, tegen mij kun je altijd je hart uitstortenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zekers, Fok steun heeft me ook al regelmatig door moeilijke momenten heengesleept
shopsequote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:33 schreef Kally het volgende:
Nou ik ben even naar de winkel
Ik zie jullie zo weer, tossoooo
Shopze.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:33 schreef Kally het volgende:
moet je maar afspraken maken op je werkquote:
Succesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:33 schreef Kally het volgende:
welke winkel heeft die?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:34 schreef Graseter het volgende:
Oja kally, een platgeslagen hamster voor mij.
is als je hier iets fout doet moet je trakterenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:34 schreef Graseter het volgende:
Oja kally, een platgeslagen hamster voor mij.
Gewoon elke supermarktquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is als je hier iets fout doet moet je trakteren
en er waren 2 mensen vergeten om hun uren verantwoording van 2010 af te sluiten
wel lekker hoorquote:
nee, je koopt ze kant en klaar, oven voorverwarmen, dan ff wachten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:38 schreef Koen66 het volgende:
hoe maak je hamster klaar? goed kruiden en dan braden
Oven op 190 graden en 4/5 minuten erin.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:38 schreef Koen66 het volgende:
hoe maak je hamster klaar? goed kruiden en dan braden
idd, was ff de graden kwijtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oven op 190 graden en 4/5 minuten erin.
Als het niet regent ga ik er 2 halen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd, was ff de graden kwijt
deze week al 2 op
haha okquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als het niet regent ga ik er 2 halen.![]()
Vorige week 1 op.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben even wat mail aan het wegwerken, damn wat een klotewerk
werken en fokken tegelijk lukt niet altijd even goedquote:
hmzzzzzquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:57 schreef Symphonic het volgende:
Niet die ene specifieke mail hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:57 schreef Symphonic het volgende:
jah, mijn werk onderbreekt FOK elke keerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werken en fokken tegelijk lukt niet altijd even goed
ik wordt telkens gestoord door zakelijke dingen als ik wil postenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
jah, mijn werk onderbreekt FOK elke keer
Te associaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wordt telkens gestoord door zakelijke dingen als ik wil posten
het zou verboden moeten zijn
oei, lekkerquote:
Gaat nergens over met deze kou maar ik zag het liggenquote:
ik ben niet zo'n ijsliefhebberquote:
Jij hebt niet met die zware tassen lopen sjouwenquote:
Als ik daar was had ik het gedaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij hebt niet met die zware tassen lopen sjouwen
bij ons was met oud en nieuw de ijscotent open (intermezzo)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat nergens over met deze kou maar ik zag het liggen
Ik denk dat ik grotere spierballen hebquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik daar was had ik het gedaan.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij ons was met oud en nieuw de ijscotent open (intermezzo)
Ze verkochten speciaal olliebollen
Intermezzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij ons was met oud en nieuw de ijscotent open (intermezzo)
Ze verkochten speciaal olliebollen
weet niet, maar weggegevenquote:
quote:
Ja ik heb er 4quote:
Hoiiiiquote:
HALLO.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
HALLO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haiiquote:.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Door mij, ik blijf ze sturenquote:
quote:
Ik had ze zelf nodig en gisteren kwam ik er achter dat je meerdere keren per dag kunt free giften, dus ik heb je er denk ik 12 gestuurdquote:
Je hebt er steeds meer nodig als je wil uitbreiden dus inderdaad, ik moet er nu 14quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
mja ik heb er ook al zat
maar is nooit weg gegooid
ik alleen cityvilequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:42 schreef Koen66 het volgende:
Ben nog steeds in geen enkel FB spel gestapt
Die winter zooiquote:
is die leuk? heb geen idee wat het leukste is. Wil best wel iets maar niet allesquote:
Ja komt in orde, Sjeffrie 2 x endorsment en die winterzooi is ook jou richting uit, maar wat anders?quote:
Ik heb er 4 accounts voor dus ja best leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is die leuk? heb geen idee wat het leukste is. Wil best wel iets maar niet alles
Hoeveel?quote:
Alles voor zo'n community huisquote:
Ik stuur je net gold plating en ik doe nu op mijn andere even ribbons enzoquote:
Wat goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ok....
Ten eerste... mijn afspraak met de dokter staat!! Volgende week vrijdag om half 3![]()
Ten tweede... Ondanks de oliebollen, chips, kipnuggets en zalm toch afgevallen! In 2 weken ben ik 3,2 kilo kwijt!!!!
In totaal dus nu 11,9 kilo afgevallen
Die 3 zei ik alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ok....
Ten eerste... mijn afspraak met de dokter staat!! Volgende week vrijdag om half 3![]()
Ten tweede... Ondanks de oliebollen, chips, kipnuggets en zalm toch afgevallen! In 2 weken ben ik 3,2 kilo kwijt!!!!
In totaal dus nu 11,9 kilo afgevallen
Ja ik ben zo blij.... Van alle klanten waren er maar 6 afgevallen tot nu toequote:
Els.quote:
ik had zo een ingevingquote:
Mirandaaaaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik moest van alles halen, citrosan, vicks.... en hij wilde kippesoep etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mirandaaaa
Ahhh een zieke man dus in huis, da's weer minder
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._________!
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Die nieuwe kippensoep is ook lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik moest van alles halen, citrosan, vicks.... en hij wilde kippesoep etenvanavond
Yayquote:
Ja dat vroeg ik dus ookquote:
quote:
welke account ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik dus ook
Ik dacht kawaii
Ik moet nog 3 gold platings en 3 ribbons jongens please mijn baseball stdion moet af
wat kan je ermee in dat soort games?quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat kan je ermee in dat soort games?
Eten geven? opleiden tot vechthond
Mijn echte Simone blabla maar naar die andere mag ook, want dan verstuur ik ze onderlingquote:
ik zag een ninja editquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn echte Simone blabla maar naar die andere mag ook, want dan verstuur ik ze onderling
Volgens mij heb ik er maar 3 van jouquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn echte Simone blabla maar naar die andere mag ook, want dan verstuur ik ze onderling
Ja mijn echte zit daarbijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er maar 3 van jou
Hij moet zo licht mogelijk etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die nieuwe kippensoep is ook lekker
Gebonden Kippensoep
is naar siep, de andere kan ik niks heen sturenquote:
heldere kippensoep danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij moet zo licht mogelijk eten
ik weet nog steeds niet hoe dat moetquote:
Klopt dan stuur ik onderlingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is naar siep, de andere kan ik niks heen sturenvandaag al iets gehad van mij
en met plaatjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet hoe dat moet
Moet je me na het sporten maar even uitleggen.... stap voor stap want ik ben blond
Je zet ze op je wishlist in degene waar je ze nodig hebt, dan doe je bij je andere account op my neigbours drukken bovenin, dan zie je al je buren met hun wishlist, onder die plaatjes staat gift en als die gift in het groen is kun je erop drukken, en dan geef je het van je ene account aan de anderequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet hoe dat moet
Moet je me na het sporten maar even uitleggen.... stap voor stap want ik ben blond
jip en janneke taalquote:
Ja, ik en simon.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee.
Heeft iemand trouwens ook al zo'n batting cage?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:05 schreef Zeroku het volgende:
Hoe de neger kom je aan die honkbal stadia, die kan ik nog niet.
Nee, alleen die cage kan ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is een goal, ik dacht dat jij die allang had
O je krijgt een goal dat je er 1 moet plaatsenquote:
Je krijgt ook niet alleen XP van die goals.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:08 schreef Graseter het volgende:
Wel grappig dat sjeffrie hoger is dan simon en mij maar wij zijn al verder in goals.
Van die goals krijg je zelden XP.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je krijgt ook niet alleen XP van die goals.
doe dalijk maar vertellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zet ze op je wishlist in degene waar je ze nodig hebt, dan doe je bij je andere account op my neigbours drukken bovenin, dan zie je al je buren met hun wishlist, onder die plaatjes staat gift en als die gift in het groen is kun je erop drukken, en dan geef je het van je ene account aan de andere
Ik kijk er echt naar uit!!quote:
zal er 1tje op je drinkenquote:
zo erg ?quote:
Dankje.quote:
Nah hij is 6 maar klinkt als 60, en nogal brutaal, die van mij hebben straf en mogen niet op de WII, wou hij hem toch ff aanzettenquote:
Hoiquote:
We hebben nog een Bench over ...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah hij is 6 maar klinkt als 60, en nogal brutaal, die van mij hebben straf en mogen niet op de WII, wou hij hem toch ff aanzetten
Echt hequote:
kunt hem zo ophalenquote:
Ik heb er ook zin inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kijk er echt naar uit!!Vanavond kunnen we ten minste goed vergelijken!
En ik kijk serieus nog wel meer uit naar het livetopic, best erg eigenlijk.
1. Niet zeuren rotkind.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef Kally het volgende:
Hij zegt JIJ hebt teveel boter op mijn broodje gedaan
Ik zei heb JIJ niet geleerd U te zeggen
Bennyquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
1. Niet zeuren rotkind.
2. Zeg u.
3. Simon, sla hem.
Al de vriendjes van de kinderen mogen Simone tegen me zeggen, maar wel nadat ik dat gezegd heb, die zeggen namelijk altijd heel beleefd U en .... zijn moederquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
1. Niet zeuren rotkind.
2. Zeg u.
3. Simon, sla hem.
Hey jijquote:
MOEDER VAN HANS! MAG IK DIT PAKKEN.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Al de vriendjes van de kinderen mogen Simone tegen me zeggen, maar wel nadat ik dat gezegd heb, die zeggen namelijk altijd heel beleefd U en .... zijn moeder
quote:
quote:
O ja sorry meneerquote:
quote:
Hey CrMquote:
goedzoquote:
Jeejjjjquote:
quote:
Mijn business trip naar India volgend weekendquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:13 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn business trip naar India volgend weekend![]()
Als Nederlander krijg je nog wel eens wat sneller gedaan dan normaal mogelijk hier in die Schweiz.quote:
netjeswquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:13 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Mijn business trip naar India volgend weekend![]()
beetje slijmen en onderdanig zijn doet altijd goed hierquote:
lolquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:16 schreef crv het volgende:
[..]
beetje slijmen en onderdanig zijn doet altijd goed hier
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:16 schreef Kally het volgende:
Ik heb allemaal puppies bij mijn hondenhokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Crazy heeft een bench zei die
stop ze erin en dump ze in de havenZe zijn to cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah in dat spel en het brengt weer cash op
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Crazy heeft een bench zei die
stop ze erin en dump ze in de havenDie bench was voor haar vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
ah je kunt ze verkopen dus ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zijn to cute
Nah in dat spel en het brengt weer cash op
nou die mag toch ook in de havenquote:
Nee als je ze bij een huis in de buurt zet, krijg je een hoger percentage huurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:20 schreef crv het volgende:
[..]
ah je kunt ze verkopen dus ?
Aan de chinees op de hoek zeker
o ok. kun je eigenlijk een 2de spoorovergang maken ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee als je ze bij een huis in de buurt zet, krijg je een hoger percentage huur
dus je legt ze te vondelingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee als je ze bij een huis in de buurt zet, krijg je een hoger percentage huur
Nee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok. kun je eigenlijk een 2de spoorovergang maken ?
alleen als je er al een hebt, anders moet je eerst de eerste makenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet eens kijken wat we vanavond gaan doenquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:23 schreef crv het volgende:
[..]
alleen als je er al een hebt, anders moet je eerst de eerste maken
Nee volgens mij niet en dat is echt balenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik hoor het al, je kijkt gezellig meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:23 schreef crv het volgende:
[..]
moet eens kijken wat we vanavond gaan doen
iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet en dat is echt balen
Wel makkelijker te onthoudenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:32 schreef crv het volgende:
"Sms ff bondige clips" vervangt ding flof bips
Had ik al gelezen jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:32 schreef crv het volgende:
"Sms ff bondige clips" vervangt ding flof bips
Hoi bart zijn collega'squote:
laat je dat dat ventje doen wat bij je op bezoek isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef Kally het volgende:
Ik moet de kattenbakken doen en geen zin in, stinkt zo
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:35 schreef crv het volgende:
[..]
laat je dat dat ventje doen wat bij je op bezoek is
Okquote:
quote:
Af en toe.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je zou haar geven, als ze niet met 'me jurgen' was?
Neeeee. Neeeeeee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lutte, na het zien van dit FoBo moet ik je wat bekennen...
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, ik zag er eigenlijk positief nieuws voor jou in
Dat mag ik toch zeker wel hopen ja, pas op he het is mijn dochterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, ik zag er eigenlijk positief nieuws voor jou in
Ik zou niet anders durvenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag ik toch zeker wel hopen ja, pas op he het is mijn dochter
Ahum.quote:
aanstekenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Gillende kinderen in een trein die rennen, moeten KA-POT!
Begrijpelijk. Ik zat eerst met een maat van mij in de trein en toen kwam er heel de tijd een kind langs rennen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Fout, je zou niet anders willenquote:
Dat was je maat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik zat eerst met een maat van mij in de trein en toen kwam er heel de tijd een kind langs rennen.
Je been ff per ongeluk uitstrekkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Merel.quote:
Kally?quote:
Dat hoef je maar 1 keer bij mijn kind te doen, en ik sla je dood.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee, maar hij had wel een goed plan om je been uit te steken als hij langs kwam.
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo heerlijk behulpzaam altijd, bedankt
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Begin er niet over, het is te pijnlijk.
Wat heb jij met Merel?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo heerlijk behulpzaam altijd, bedankt
grquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat hoef je maar 1 keer bij mijn kind te doen, en ik sla je dood.
Op zoek naar Merelquote:
Jij weet niet wat hebben is dus even niet mee bemoeien als grote mensen pratenquote:
quote:
quote:Mijn vraag is dan ook hierbij of ze de imitatie nog éééén keertje na kan doen zodat onze deskundige jury kan beoordelen of ze door mag naar de liveshows.
Ik moet weer lachenquote:
Ik lach pas als ik het heb gezienquote:
Pm gaarnequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik maakte een ietsiepietsie klein foutje
Nope, jij maakt er een printscreen van, en ik heb nog steeds geen plank op mijn rugquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik lach pas als ik het heb gezien.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, jij maakt er een printscreen van, en ik heb nog steeds geen plank op mijn rug
ik heb hem wel, hij staat bij mijn favorietenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
of keihard BAM BAM roepenohnee.. Jij hebt dat filmpje niet gezien :p
Ik wist niet dat jij geilde op plankenquote:
zeg maar BAM BAMquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:00 schreef Kally het volgende:
Wtf, mijn collega heeft me nu al 6 x gebeld met dezelfde vraag
Ik geil op alles wat hard en lang is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij geilde op planken
hihi!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem wel, hij staat bij mijn favorieten
Ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik geil op alles wat hard en lang is.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:
quote:
Ja whehehehehequote:
gewoon telkens een ander antwoord gevenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:00 schreef Kally het volgende:
Wtf, mijn collega heeft me nu al 6 x gebeld met dezelfde vraag
[..]
successquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik word er zo moe van, zo gaat het op het werk zelf ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:18 schreef crv het volgende:
[..]
gewoon telkens een ander antwoord geven
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:21 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
successEven fappen brbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
misschien eens een keer het goede antwoord gevenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik word er zo moe van, zo gaat het op het werk zelf ook
Ja of je luistert en schrijft het op ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
misschien eens een keer het goede antwoord geven
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:23 schreef Zeroku het volgende:
Wie zocht er nog een leuk verjaardagscadeau voor mij?
Die prijsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:23 schreef Zeroku het volgende:
prijs kan nooit correct zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:23 schreef Zeroku het volgende:
Ka-ching!quote:
plezierquote:
Klopt, die hebben ze er voor de grap bijgezet.quote:
zie je wel, ding kan nooit meer waard zijn als een paar euroquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, die hebben ze er voor de grap bijgezet.
We hebben nog streepjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:25 schreef Kally het volgende:
Geen banmeldtopic meer![]()
Einde banmeldtopic forum, invoering auto-unban
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef Kally het volgende:
Ik geloof dat ik zo echt ga slaan, tyfusjong, ze mochten 3 snoepjes die gluip heeft er 11 gepakt
Pics!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef Kally het volgende:
Ik geloof dat ik zo echt ga slaan, tyfusjong, ze mochten 3 snoepjes die gluip heeft er 11 gepakt
daar zijn het kinderen voor hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef Kally het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |