een druke dag weer, ik hoor het alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:25 schreef Kally het volgende:
En dan ben ik er wel even, en dan een vriendje van de jongste mee uit school
Wel een leuk ventje maar ach gosh die woont bij zijn tante, omdat zijn ouders niet voor hem kunnen zorgen
Ach die spelen wel, geen last vanquote:
Weinig tot niks, maar aan de andere kant denk ik het komt er nu tenminste uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog een beetje kunnen slapen vannacht?
beter inderdaad... wordt wel ff doorbijten dan vandaagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Weinig tot niks, maar aan de andere kant denk ik het komt er nu tenminste uit
Ik wil ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, dat was weer een lekkere plat geslagen hamster
Heb net uurtje gelegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter inderdaad... wordt wel ff doorbijten dan vandaag
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:31 schreef Kally het volgende:
O en Koen dank je
En iedereen dank je, echt lekker de steun die je hier krijgt dat scheelt al de helft
Daar ben ik echt blij om en je weet, tegen mij kun je altijd je hart uitstortenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zekers, Fok steun heeft me ook al regelmatig door moeilijke momenten heengesleept
shopsequote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:33 schreef Kally het volgende:
Nou ik ben even naar de winkel
Ik zie jullie zo weer, tossoooo
Shopze.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:33 schreef Kally het volgende:
moet je maar afspraken maken op je werkquote:
Succesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:33 schreef Kally het volgende:
welke winkel heeft die?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:34 schreef Graseter het volgende:
Oja kally, een platgeslagen hamster voor mij.
is als je hier iets fout doet moet je trakterenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:34 schreef Graseter het volgende:
Oja kally, een platgeslagen hamster voor mij.
Gewoon elke supermarktquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is als je hier iets fout doet moet je trakteren
en er waren 2 mensen vergeten om hun uren verantwoording van 2010 af te sluiten
wel lekker hoorquote:
nee, je koopt ze kant en klaar, oven voorverwarmen, dan ff wachten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:38 schreef Koen66 het volgende:
hoe maak je hamster klaar? goed kruiden en dan braden
Oven op 190 graden en 4/5 minuten erin.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:38 schreef Koen66 het volgende:
hoe maak je hamster klaar? goed kruiden en dan braden
idd, was ff de graden kwijtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oven op 190 graden en 4/5 minuten erin.
Als het niet regent ga ik er 2 halen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd, was ff de graden kwijt
deze week al 2 op
haha okquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als het niet regent ga ik er 2 halen.![]()
Vorige week 1 op.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben even wat mail aan het wegwerken, damn wat een klotewerk
werken en fokken tegelijk lukt niet altijd even goedquote:
hmzzzzzquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:57 schreef Symphonic het volgende:
Niet die ene specifieke mail hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:57 schreef Symphonic het volgende:
jah, mijn werk onderbreekt FOK elke keerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werken en fokken tegelijk lukt niet altijd even goed
ik wordt telkens gestoord door zakelijke dingen als ik wil postenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
jah, mijn werk onderbreekt FOK elke keer
Te associaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wordt telkens gestoord door zakelijke dingen als ik wil posten
het zou verboden moeten zijn
oei, lekkerquote:
Gaat nergens over met deze kou maar ik zag het liggenquote:
ik ben niet zo'n ijsliefhebberquote:
Jij hebt niet met die zware tassen lopen sjouwenquote:
Als ik daar was had ik het gedaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij hebt niet met die zware tassen lopen sjouwen
bij ons was met oud en nieuw de ijscotent open (intermezzo)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Gaat nergens over met deze kou maar ik zag het liggen
Ik denk dat ik grotere spierballen hebquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik daar was had ik het gedaan.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij ons was met oud en nieuw de ijscotent open (intermezzo)
Ze verkochten speciaal olliebollen
Intermezzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij ons was met oud en nieuw de ijscotent open (intermezzo)
Ze verkochten speciaal olliebollen
weet niet, maar weggegevenquote:
quote:
Ja ik heb er 4quote:
Hoiiiiquote:
HALLO.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
HALLO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haiiquote:.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Door mij, ik blijf ze sturenquote:
quote:
Ik had ze zelf nodig en gisteren kwam ik er achter dat je meerdere keren per dag kunt free giften, dus ik heb je er denk ik 12 gestuurdquote:
Je hebt er steeds meer nodig als je wil uitbreiden dus inderdaad, ik moet er nu 14quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
mja ik heb er ook al zat
maar is nooit weg gegooid
ik alleen cityvilequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:42 schreef Koen66 het volgende:
Ben nog steeds in geen enkel FB spel gestapt
Die winter zooiquote:
is die leuk? heb geen idee wat het leukste is. Wil best wel iets maar niet allesquote:
Ja komt in orde, Sjeffrie 2 x endorsment en die winterzooi is ook jou richting uit, maar wat anders?quote:
Ik heb er 4 accounts voor dus ja best leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is die leuk? heb geen idee wat het leukste is. Wil best wel iets maar niet alles
Hoeveel?quote:
Alles voor zo'n community huisquote:
Ik stuur je net gold plating en ik doe nu op mijn andere even ribbons enzoquote:
Wat goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ok....
Ten eerste... mijn afspraak met de dokter staat!! Volgende week vrijdag om half 3![]()
Ten tweede... Ondanks de oliebollen, chips, kipnuggets en zalm toch afgevallen! In 2 weken ben ik 3,2 kilo kwijt!!!!
In totaal dus nu 11,9 kilo afgevallen
Die 3 zei ik alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ok....
Ten eerste... mijn afspraak met de dokter staat!! Volgende week vrijdag om half 3![]()
Ten tweede... Ondanks de oliebollen, chips, kipnuggets en zalm toch afgevallen! In 2 weken ben ik 3,2 kilo kwijt!!!!
In totaal dus nu 11,9 kilo afgevallen
Ja ik ben zo blij.... Van alle klanten waren er maar 6 afgevallen tot nu toequote:
Els.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |