Plaatje?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:33 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
het orderboek lijkt nog het meest op een discobal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou gaan doen inderdaad.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:50 schreef Jane het volgende:
Voor het eerst in mijn leven dat ik live een beurskoers aan het volgen ben.
Het is net tennisquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:50 schreef Jane het volgende:
Voor het eerst in mijn leven dat ik live een beurskoers aan het volgen ben.
Bron: http://fd.nl/beleggen/874(...)-af-naar-beursdebuutquote:Hoe de beurskoers van Facebook zich vanmiddag zal ontwikkelen, daar zijn verschillende analisten het niet over eens. Sommigen gaan uit van een bescheiden koerswinst van 10% tot 20%, anderen zeggen teleurgesteld te zijn wanneer het aandeel niet minstens 50% wint op de eerste beursdag. Maar dat de koers zal stijgen daar lijkt, gezien de grote vraag naar het aandeel, niemand aan te twijfelen.
De koers word doorgaans wel gesteund na een IPO, maar dat kan/gebeurd maar beperkt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op CNN zeggen ze dat banken inspringen als ie op 38 staat, anders wordt 't "embarrasing".
Ik zat met popcorn al klaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:54 schreef Semisane het volgende:
Hij zakt maar niet door de 38 grens...ik zit daar eigenlijk een beetje op te wachten.
Ja nog niet eens alle aandelen zijn verkocht he. dus zal ook niet gebueren als je ze gewoon voor 38 kunt kopenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:54 schreef Semisane het volgende:
Hij zakt maar niet door de 38 grens...ik zit daar eigenlijk een beetje op te wachten.
MF Global schijnt daarmee bezig te zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:55 schreef Syntix het volgende:
houden ze (banken) het aandeel dan toch kuntmatig boven de 38?
Oh...dus ik moet gewoon nog een beetje geduld hebben?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:55 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja nog niet eens alle aandelen zijn verkocht he. dus zal ook niet gebueren als je ze gewoon voor 38 kunt kopen
hmnja een uurtje of wat is alles wel weg. maar geen idee of ze die 38 kunstmatig kunnen houden ernaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh...dus ik moet gewoon nog een beetje geduld hebben?
Nog net genoeg tijd om wat snacks in huis te halen voor deze spannende gebeurtenis...ik ga gewoon geen film huren vanavond...gewoon naar het NASDAQ schermpje blijven kijken...is best spannend zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:57 schreef ukga het volgende:
[..]
hmnja een uurtje of wat is alles wel weg. maar geen idee of ze die 38 kunstmatig kunnen houden erna
Waarom begon het dan op 42?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:55 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja nog niet eens alle aandelen zijn verkocht he. dus zal ook niet gebueren als je ze gewoon voor 38 kunt kopen
de potentiële mislukking.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:07 schreef Modus het volgende:
In 1 zin samengevat wat is precies de spanning?.
dan heb je ook wel twee totaal verschillende bedrijven. McDonalds is erg solide maar er zijn maar minimale groei- en winstgroeimogelijkheden. Facebook een wereld aan kansen op potentieel enorme groei en winsten, maar is inderdaad ook vrij onstabiel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Meer waard dan McDonalds, maar over 20 jaar is de McDonalds er nog wel... Facebook daartegen?
neequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Hier mensen al een aandeeltje Facebook gekocht?
Voor McD liggen er nog wel kansen in de toekomst in Azie me dunkt, zij geven een mooie lokale draai aan internationaal.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:32 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dan heb je ook wel twee totaal verschillende bedrijven. McDonalds is erg solide maar er zijn maar minimale groei- en winstgroeimogelijkheden. Facebook een wereld aan kansen op potentieel enorme groei en winsten, maar is inderdaad ook vrij onstabiel.
wel opvallend dat maccy al maand of wat daalt terwijl ze eerst lange periode van stijging hadden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Voor McD liggen er nog wel kansen in de toekomst in Azie me dunkt, zij geven een mooie lokale draai aan internationaal.
Veel te duurquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Hier mensen al een aandeeltje Facebook gekocht?
Nee, maar je gaat het vast uitleggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:23 schreef ukga het volgende:
Mensen met worldonline gejank: weet je uberhaupt wel wat de deal precies inhield toentertijd?
Ik maak geen aanname, ik heb enkel WorldOnline in het achterhoofd.:Pquote:Vanwaar de aanname dat Marck het zelfdw zou doen?
Is dat veel?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:40 schreef ukga het volgende:
per seconde worden er zowat 50.000 aandelen FB verhandeld.
Ik kom niet steeds aankakke met; oo worldonline dit world online dat bla bla.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat het vast uitleggen.
[..]
Ik maak geen aanname, ik heb enkel WorldOnline in het achterhoofd.:P
Ja heeeeeeel vreemd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:37 schreef ukga het volgende:
[..]
wel opvallend dat maccy al maand of wat daalt terwijl ze eerst lange periode van stijging hadden.
Zeker toen de cijfers van eerste kwartaal door kwamen dat ze meer winst draaiende
dat wel, maar facebook kan potentiele winstverveelvoudigingen de komende jaren tegemoet zien, McDonanlds nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Voor McD liggen er nog wel kansen in de toekomst in Azie me dunkt, zij geven een mooie lokale draai aan internationaal.
op 3 jaar is dat redelijk jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:53 schreef Kirov het volgende:
Bono haalt ook wel een lekker rendement, gekocht voor 90 miljoen, huidige waarde 1,5 miljard.
Waarom zou die dan wel stijgen als je ze gewoon ook voor 38 kunt kopen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:55 schreef ukga het volgende:
Als ik het iemand niet gun..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:53 schreef Kirov het volgende:
Bono haalt ook wel een lekker rendement, gekocht voor 90 miljoen, huidige waarde 1,5 miljard.
Dat begreep ik ook al niet, idd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom zou die dan wel stijgen als je ze gewoon ook voor 38 kunt kopen?
Een 'Beautiful Day' voor hem dusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:53 schreef Kirov het volgende:
ze lieten straks ook een grafiek zien bij RTL-Z van de koersontwikkeling bij onderhandse verkopen (bijvoorbeeld medewerkers die hun aandelen verkochten). rond 2008-2009 heeft de koers zelfs op $1.11 gestaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:53 schreef Kirov het volgende:
Lieverd, dat maak jij er allemaal van...dat is verder niet erg hoor, maar als je je zo erg aangesproken voelt dan moet je toch echt bij jezelf nagaan of het wel allemaal lekker flex met je gaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:46 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik kom niet steeds aankakke met; oo worldonline dit world online dat bla bla.
als je niks meer te melden heb inmiddels dan; INTERNET BUBBEL of WORLDONLINE DEJA VU
kun je beter niks zeggen.
Ja nu pakte het geweldig uit, met Palm ging het hem minder voor de wind.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:53 schreef Kirov het volgende:
Gaat om de waarde van het aandeel Dr. Snuggles.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:23 schreef ukga het volgende:
Mensen met worldonline gejank: weet je uberhaupt wel wat de deal precies inhield toentertijd?
Vanwaar de aanname dat Marck het zelfdw zou doen?
Reële waarde zou een dollar of 5 zijn op dit moment...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:57 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ze lieten straks ook een grafiek zien bij RTL-Z van de koersontwikkeling bij onderhandse verkopen (bijvoorbeeld medewerkers die hun aandelen verkochten). rond 2008-2009 heeft de koers zelfs op $1.11 gestaan
Wait what?! Waar denk je dat meer provisie op zit, de verkoop van een dure auto of een goedkoop prul? Ouderen zijn een gigantische markt met veel meer geld dan jongeren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:27 schreef Jane het volgende:
Adverteerders zijn voornamelijk geďnteresseerd in jongeren, dus zolang Facebook niet bewezen heeft ook de volgende generatie aan te kunnen trekken, lijkt het me te vroeg om te zeggen dat het een blijvertje is. Zelfs als ze de komende tijd nog weten te groeien door wat meer ooms en tantes aan te trekken.
http://www.businessweek.c(...)-million-in-ipo-feesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:49 schreef MrBadGuy het volgende:
Hij blijft nu bijna de hele tijd op $38.00-$38.01, hij mag schijnbaar niet onder de magische $38.00 komen.
quote:Underwriters bought Facebook stock to keep it from falling below the $38 a share IPO price after its debut, people with knowledge of the matter said.
Ah ok, het valt ook wel erg opquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://www.businessweek.c(...)-million-in-ipo-fees
[..]
Alles boven de 30 dollar is geen afgang in mijn ogenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:53 schreef Arcee het volgende:
Tsja, alsof een slot van 38.00-38.01 geen afgang is.
Waarom kan dat nu eigenlijk niet? Ik zou wel interesse hebben in een short position FB.quote:Andrew Shinn, director of research for SunGard's Astec Analytics unit, points out investors will first get a chance to short Facebook shares on Wednesday. "Helping Facebook’s stock will be those retail investors (and Facebook users) who believe in the company’s business model enough to purchase 100 shares," he says. "The real test will come on Wednesday when investors are able to express a contrarian view and take a short position."
Dit houden ze niet lang volquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://www.businessweek.c(...)-million-in-ipo-fees
[..]
Yup, open van 9:30 tot 16:00 uur.quote:
Inderdaad, in Europa moeten ze 1,5 uur langer werken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:10 schreef Tijn het volgende:
Wat een luizenbaantje dan, beleggen op Wallstreet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |