Voor McD liggen er nog wel kansen in de toekomst in Azie me dunkt, zij geven een mooie lokale draai aan internationaal.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:32 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dan heb je ook wel twee totaal verschillende bedrijven. McDonalds is erg solide maar er zijn maar minimale groei- en winstgroeimogelijkheden. Facebook een wereld aan kansen op potentieel enorme groei en winsten, maar is inderdaad ook vrij onstabiel.
wel opvallend dat maccy al maand of wat daalt terwijl ze eerst lange periode van stijging hadden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Voor McD liggen er nog wel kansen in de toekomst in Azie me dunkt, zij geven een mooie lokale draai aan internationaal.
Veel te duurquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Hier mensen al een aandeeltje Facebook gekocht?
Nee, maar je gaat het vast uitleggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:23 schreef ukga het volgende:
Mensen met worldonline gejank: weet je uberhaupt wel wat de deal precies inhield toentertijd?
Ik maak geen aanname, ik heb enkel WorldOnline in het achterhoofd.:Pquote:Vanwaar de aanname dat Marck het zelfdw zou doen?
Is dat veel?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:40 schreef ukga het volgende:
per seconde worden er zowat 50.000 aandelen FB verhandeld.
Ik kom niet steeds aankakke met; oo worldonline dit world online dat bla bla.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat het vast uitleggen.
[..]
Ik maak geen aanname, ik heb enkel WorldOnline in het achterhoofd.:P
Ja heeeeeeel vreemd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:37 schreef ukga het volgende:
[..]
wel opvallend dat maccy al maand of wat daalt terwijl ze eerst lange periode van stijging hadden.
Zeker toen de cijfers van eerste kwartaal door kwamen dat ze meer winst draaiende
dat wel, maar facebook kan potentiele winstverveelvoudigingen de komende jaren tegemoet zien, McDonanlds nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Voor McD liggen er nog wel kansen in de toekomst in Azie me dunkt, zij geven een mooie lokale draai aan internationaal.
op 3 jaar is dat redelijk jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:53 schreef Kirov het volgende:
Bono haalt ook wel een lekker rendement, gekocht voor 90 miljoen, huidige waarde 1,5 miljard.
Waarom zou die dan wel stijgen als je ze gewoon ook voor 38 kunt kopen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:55 schreef ukga het volgende:
Ja nog niet eens alle aandelen zijn verkocht he. dus zal ook niet gebueren als je ze gewoon voor 38 kunt kopen
Als ik het iemand niet gun..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:53 schreef Kirov het volgende:
Bono haalt ook wel een lekker rendement, gekocht voor 90 miljoen, huidige waarde 1,5 miljard.
Dat begreep ik ook al niet, idd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom zou die dan wel stijgen als je ze gewoon ook voor 38 kunt kopen?
Een 'Beautiful Day' voor hem dusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:53 schreef Kirov het volgende:
ze lieten straks ook een grafiek zien bij RTL-Z van de koersontwikkeling bij onderhandse verkopen (bijvoorbeeld medewerkers die hun aandelen verkochten). rond 2008-2009 heeft de koers zelfs op $1.11 gestaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:53 schreef Kirov het volgende:
Lieverd, dat maak jij er allemaal van...dat is verder niet erg hoor, maar als je je zo erg aangesproken voelt dan moet je toch echt bij jezelf nagaan of het wel allemaal lekker flex met je gaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:46 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik kom niet steeds aankakke met; oo worldonline dit world online dat bla bla.
als je niks meer te melden heb inmiddels dan; INTERNET BUBBEL of WORLDONLINE DEJA VU
kun je beter niks zeggen.
Ja nu pakte het geweldig uit, met Palm ging het hem minder voor de wind.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:53 schreef Kirov het volgende:
Gaat om de waarde van het aandeel Dr. Snuggles.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:23 schreef ukga het volgende:
Mensen met worldonline gejank: weet je uberhaupt wel wat de deal precies inhield toentertijd?
Vanwaar de aanname dat Marck het zelfdw zou doen?
Reële waarde zou een dollar of 5 zijn op dit moment...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:57 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ze lieten straks ook een grafiek zien bij RTL-Z van de koersontwikkeling bij onderhandse verkopen (bijvoorbeeld medewerkers die hun aandelen verkochten). rond 2008-2009 heeft de koers zelfs op $1.11 gestaan
Wait what?! Waar denk je dat meer provisie op zit, de verkoop van een dure auto of een goedkoop prul? Ouderen zijn een gigantische markt met veel meer geld dan jongeren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:27 schreef Jane het volgende:
Adverteerders zijn voornamelijk geďnteresseerd in jongeren, dus zolang Facebook niet bewezen heeft ook de volgende generatie aan te kunnen trekken, lijkt het me te vroeg om te zeggen dat het een blijvertje is. Zelfs als ze de komende tijd nog weten te groeien door wat meer ooms en tantes aan te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |