Plaatje?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:33 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
het orderboek lijkt nog het meest op een discobal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou gaan doen inderdaad.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:50 schreef Jane het volgende:
Voor het eerst in mijn leven dat ik live een beurskoers aan het volgen ben.
Het is net tennisquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:50 schreef Jane het volgende:
Voor het eerst in mijn leven dat ik live een beurskoers aan het volgen ben.
Bron: http://fd.nl/beleggen/874(...)-af-naar-beursdebuutquote:Hoe de beurskoers van Facebook zich vanmiddag zal ontwikkelen, daar zijn verschillende analisten het niet over eens. Sommigen gaan uit van een bescheiden koerswinst van 10% tot 20%, anderen zeggen teleurgesteld te zijn wanneer het aandeel niet minstens 50% wint op de eerste beursdag. Maar dat de koers zal stijgen daar lijkt, gezien de grote vraag naar het aandeel, niemand aan te twijfelen.
De koers word doorgaans wel gesteund na een IPO, maar dat kan/gebeurd maar beperkt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op CNN zeggen ze dat banken inspringen als ie op 38 staat, anders wordt 't "embarrasing".
Ik zat met popcorn al klaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:54 schreef Semisane het volgende:
Hij zakt maar niet door de 38 grens...ik zit daar eigenlijk een beetje op te wachten.
Ja nog niet eens alle aandelen zijn verkocht he. dus zal ook niet gebueren als je ze gewoon voor 38 kunt kopenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:54 schreef Semisane het volgende:
Hij zakt maar niet door de 38 grens...ik zit daar eigenlijk een beetje op te wachten.
MF Global schijnt daarmee bezig te zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:55 schreef Syntix het volgende:
houden ze (banken) het aandeel dan toch kuntmatig boven de 38?
Oh...dus ik moet gewoon nog een beetje geduld hebben?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:55 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja nog niet eens alle aandelen zijn verkocht he. dus zal ook niet gebueren als je ze gewoon voor 38 kunt kopen
hmnja een uurtje of wat is alles wel weg. maar geen idee of ze die 38 kunstmatig kunnen houden ernaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh...dus ik moet gewoon nog een beetje geduld hebben?
Nog net genoeg tijd om wat snacks in huis te halen voor deze spannende gebeurtenis...ik ga gewoon geen film huren vanavond...gewoon naar het NASDAQ schermpje blijven kijken...is best spannend zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:57 schreef ukga het volgende:
[..]
hmnja een uurtje of wat is alles wel weg. maar geen idee of ze die 38 kunstmatig kunnen houden erna
Waarom begon het dan op 42?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:55 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja nog niet eens alle aandelen zijn verkocht he. dus zal ook niet gebueren als je ze gewoon voor 38 kunt kopen
de potentiële mislukking.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:07 schreef Modus het volgende:
In 1 zin samengevat wat is precies de spanning?.
dan heb je ook wel twee totaal verschillende bedrijven. McDonalds is erg solide maar er zijn maar minimale groei- en winstgroeimogelijkheden. Facebook een wereld aan kansen op potentieel enorme groei en winsten, maar is inderdaad ook vrij onstabiel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Meer waard dan McDonalds, maar over 20 jaar is de McDonalds er nog wel... Facebook daartegen?
neequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Hier mensen al een aandeeltje Facebook gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |