Want Fok is ook 100 miljard waard en beursgenoteerd op 100x de winstquote:
In tegenstelling tot Facebook heeft FOK! inmiddels na 13 jaar wel bewezen dat de community steeds weer nieuwe (jonge!) gebruikers aantrekt. Dus daar waar FOK! wellicht minder aantrekkelijk is voor adverteerders doordat minder duidelijk is met wie je van doen hebt - en je er dus ook niet snel een grote financiele klapper mee kan maken middels een beursgang o.i.d. - is het 'businessmodel' wel een stuk stabieler.quote:
hahatwitter:ZorTrades twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 17:10:13$FB delayed because the nasdaq is yet to confirm their friendship reageer retweet
twitter:EddyElfenbein twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 17:20:24The sad part is that by not trading for 12 minutes, $FB has already outperformed most of Europe. reageer retweet
Op zich heeft Facebook (net als Google) natuurlijk voordelen bij het opstellen van een klantenprofiel en is het de bedoeling dat vooral passende reclame wordt getoond. Mij zal je dan ook niet horen zeggen dat reclame slecht of ontoereiked is, ik vind alleen de gat tussen het huidige model en de geschatte waarde te groot om dit toe te kunnen schrijven aan te verwachten extra inkomsten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Ik geef juist aan dat Facebook al tijden naar nieuwe verdienmodellen toe aan het werken is. Dit "probleem" (vooralsnog gaat het Google redelijk voor de wind, en die verdienen zelfs alleen maar geld met reclames) is al heel lang bekend.
Daarnaast heeft Facebook ook hele succesvolle reclame, namelijk de bedrijvenpagina's. Ik kan me zo voorstellen dat ze daar binnenkort (extra) geld voor gaan vragen.
kloptquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:31 schreef piepeloi55 het volgende:
Was al een paar uur rond de 42 op de secondmarket.
waaromquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:36 schreef Syntix het volgende:
Haha bij de Yahoo Finance Live stream worden ze helemaal gek als die onder de 40 gaat
Stuitert net weer terug op 40 haha.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:36 schreef Syntix het volgende:
Haha bij de Yahoo Finance Live stream worden ze helemaal gek als die onder de 40 gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |