MF Global schijnt daarmee bezig te zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:55 schreef Syntix het volgende:
houden ze (banken) het aandeel dan toch kuntmatig boven de 38?
Oh...dus ik moet gewoon nog een beetje geduld hebben?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:55 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja nog niet eens alle aandelen zijn verkocht he. dus zal ook niet gebueren als je ze gewoon voor 38 kunt kopen
hmnja een uurtje of wat is alles wel weg. maar geen idee of ze die 38 kunstmatig kunnen houden ernaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh...dus ik moet gewoon nog een beetje geduld hebben?
Nog net genoeg tijd om wat snacks in huis te halen voor deze spannende gebeurtenis...ik ga gewoon geen film huren vanavond...gewoon naar het NASDAQ schermpje blijven kijken...is best spannend zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:57 schreef ukga het volgende:
[..]
hmnja een uurtje of wat is alles wel weg. maar geen idee of ze die 38 kunstmatig kunnen houden erna
Waarom begon het dan op 42?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:55 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja nog niet eens alle aandelen zijn verkocht he. dus zal ook niet gebueren als je ze gewoon voor 38 kunt kopen
de potentiële mislukking.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:07 schreef Modus het volgende:
In 1 zin samengevat wat is precies de spanning?.
dan heb je ook wel twee totaal verschillende bedrijven. McDonalds is erg solide maar er zijn maar minimale groei- en winstgroeimogelijkheden. Facebook een wereld aan kansen op potentieel enorme groei en winsten, maar is inderdaad ook vrij onstabiel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Meer waard dan McDonalds, maar over 20 jaar is de McDonalds er nog wel... Facebook daartegen?
neequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Hier mensen al een aandeeltje Facebook gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |