Het begint met een C en eindigt op opycat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:28 schreef CarOnline het volgende:
Ik hoor mijn foon toeteren, als iemand me een sms gestuurd heeft: Ja, ik heb hem gehoord maar dan moet ik eerst helemaal naar beneden en ik zit zo lekker... ik lees hem straks wel!
Nee, daar was ik nog niet aan toegekomen ...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het begint met een C en eindigt op opycat.
quote:
Niet meer boos?quote:
Neuh. Het was een momentopname. Een erg slecht moment, dat wel.quote:
Kuub zand erover!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Neuh. Het was een momentopname. Een erg slecht moment, dat wel.
En ik bied mijn excuses aan eenieder die zich eraan stoorde.
En dat is groots! En ook supertof dat het niet doorsuddert!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neuh. Het was een momentopname. Een erg slecht moment, dat wel.
En ik bied mijn excuses aan eenieder die zich eraan stoorde.
En dan alles hier postenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat is groots! En ook supertof dat het niet doorsuddert!
O god nu worden we nóg dronkenerder !
Ik ga vanaf een uur of 23:14 alles met m'n mobiel opnemen dan weet ik tenminste nog wat er gebeurd is.
Dan keerde ik net huiswaarts.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:58 schreef Gert het volgende:
Ik ga vanaf een uur of 23:14 alles met m'n mobiel opnemen dan weet ik tenminste nog wat er gebeurd is.
Psies, wij thuisblijvers moeten ook wel iets te lezen hebben, al lig ik tegenwoordig meestal rond die tijd al te slapen.quote:
Ik heb uit welingelichte bronnen vernomen dat daar al over gebeld is! Ik zou daar aan willen toevoegen dat je Gestapo pakje enorm 2011 hip ende happening is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:05 schreef CarOnline het volgende:
Ik kom niet meer trouwens.
Ik weet niet wat ik aan moet!
Nou die napraat topics van "O wat hebben we het toch gezellig gehad" zijn over het algemeen niet te haggelen voor mensen die er niet bij waren. Het wordt pas leuk als er bonje is, toch?quote:
Ik vind het sowieso leuk om te lezen, bonje of geen bonjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou die napraat topics van "O wat hebben we het toch gezellig gehad" zijn over het algemeen niet te haggelen voor mensen die er niet bij waren. Het wordt pas leuk als er bonje is, toch?
En iedereen die zaterdag probeert om foto's van dronken mensen te maken, die kríjgt bonje.
HahaaH, vast wel.quote:
Lijkt me sterk hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:37 schreef Jian het volgende:
Oooow, gelukkig ik zie dat alles weer pais en vree is, nou gelukkig maar, fijn!
Ik zie het toch, Mera betuigt spijt, Gert sluit haar warm en vergevingsgezind in de armen en alle kleine feeën en kabouters dansen er, blije kreetjes slakend omheenquote:
Er speelt vast nog genoeg en daar komen we in de komende maanden nog even terug.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Jian het volgende:
Ik zie het toch, Mera betuigt spijt, Gert sluit haar warm en vergevingsgezind in de armen en alle kleine feeën en kabouters dansen er, blije kreetjes slakend omheen![]()
What a wonderful world![]()
Nee joh, gewoon zo'n el cheapo kpn vast geval ding en mijn mobiele ja.quote:
WTF ??????quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso leuk om te lezen, bonje of geen bonje![]()
Dat weet ik niet maar het kan nog alle kanten op. Misschien zijn wij wel next, Jianneman.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef Jian het volgende:
Ow het is allemaal show dus, wat een boef die Gert, gewoon glimlachend die uitgestoken hand aanpakken, met achter de rug het spreekwoordelijke slagersmes om de boel af te makenSssssssst, ok, mummm is the word
Hey Noek, hey Noek! Ik ga zo de extreme variant van de Lumea ondergaan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar het kan nog alle kanten op. Misschien zijn wij wel next, Jianneman.
Dan ga ik je keihard klappen.
Oeh Moots, Oeh Moots! Welke dan en waar?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef mootie het volgende:
Hey Noek, hey Noek! Ik ga zo de extreme variant van de Lumea ondergaan!
Heb je je traktement binnen?quote:
Buddha Amacha, dat is een Japanse Kruidenthee, zoet, heel apart. Ze hebben het ook bij Simon, maar je moet de eerste keer een heel klein beetje nemen want het is knetterduur en het is heel apart van smaak, dus als je het niet lekker vindt is het anders zonde.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
Jian! Hoe heette die thee ook weer die je me van de week tipte?
Ga ik nu voor een pot Lady Earl Grey.
Ik ben eigenlijk een schatje (vraag maar aan mootie, die is al jaren fan) , dus dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar het kan nog alle kanten op. Misschien zijn wij wel next, Jianneman.
Dan ga ik je keihard klappen.
In de Willemstraatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh Moots, Oeh Moots! Welke dan en waar?
KutJianquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een schatje (vraag maar aan mootie, die is al jaren fan) , dus dat zal wel meevallen
Oe, daar fietste ik gisteren langs. Is net nieuw, toch? Dan nog zijn mijn geopperde parkeerplaatsen de beste. Gewoon een stukje teruglopen. En groet die Koreaanse kapster bij POP even van me!quote:
Dan trakteer ik je morgen wel op een biertje. Een vaasje.quote:
Het geval wat ik heb is pijnlijker dan de salon-IPL, serioso.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef mootie het volgende:
[..]
In de WillemstraatGewoon hardcore IPL.
Dat zal mijn sponsor van de AA leuk vinden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan trakteer ik je morgen wel op een biertje. Een vaasje.
Ah joh, van eentje spring je niet meteen van de wagen af.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat zal mijn sponsor van de AA leuk vinden.
Owkay.... dan ga ik wel zonder folie...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Het geval wat ik heb is pijnlijker dan de salon-IPL, serioso.
Je gaat echt voor de volledige hopla alles eraf look? Succes!![]()
Ik ken iemand en die smeerde zich van te voren in met Emla voordat ze zich liet ontharen. Was ze bang dat ze een ongeluk zou krijgen want die zalf dekte ze af met plastic folie. Dus stel dat je dan een ongeluk krijgt dan vinden ze je doos inpakt in de folie. Da's toch een beetje vreemd niet?
Dit moet ik even quoten. Volgens Mera ben ik gek dat ik dat woord gebruik maar ik ben dus NIET DE ENIGEquote:
Dat heet ook gewoon wokkels, ik heb ze, mijn vriendje heeft ze, Ian heeft ze, dus ze bestaan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit moet ik even quoten. Volgens Mera ben ik gek dat ik dat woord gebruik maar ik ben dus NIET DE ENIGE![]()
![]()
Ik val altijd uit auto's.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar de vraag waar het eigenlijk over zou moeten gaan: Stapt Cc ook uit een auto a la Patsy?
edit: en dan specifiek die aflevering waar Eddy vervolgens in een graf pleurt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heet ook gewoon wokkels, ik heb ze, mijn vriendje heeft ze, Ian heeft ze, dus ze bestaan!
Vorige week nog bij De Bokkenrijder. Stap uit de Jeep en val meteen op mijn bek. Ook een reden om zelf geen auto meer te willen.quote:
Wat kost het? Ja, wie wil er immers geen hippe poes.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Owkay.... dan ga ik wel zonder folie...![]()
* mootie begint weer af te rollen
Alleen de wokkeltjes en de bikinilijn, voor hetzelfde geld is een oerwoud over 10 jaar weer heel hip!
Wij noemen dat al 8 jaar wokkels, en een paraplu is een parapluide. En dan ook die woorden gebruiken waar anderen bijzijn, omdat je het niet meer doorhebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik wacht even op de officiële reactie van mijn betere helftje.
Hij is spotgoedkoop, daarom vind ik het wel een tikje eng. 45 voor den poes, en 39 voor den wokkels.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat kost het? Ja, wie wil er immers geen hippe poes.
[ afbeelding ]
dank, ik vroeg me al af of ik terug moest lezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef Copycat het volgende:
Ik vat 'm niet. Wat noemen jullie precies wokkels?
Ik vind dit een riskante vraag.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef mootie het volgende:
Wat kan ik nou gaan ontharen wat klinkt als wokkel.
Ik zit nu al 7 minuten te bedenken welk harig deel nog meer klinkt als wokkel.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:28 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht eigenlijk direct aan de platte uitdrukking: ze draaide er een wokkel van. Over een vrouw met krachtige genitale spieren.
Dat ken je niet?quote:
Ik ben helemaal niet zo platvloersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:28 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht eigenlijk direct aan de platte uitdrukking: ze draaide er een wokkel van. Over een vrouw met krachtige genitale spieren.
Ik meld me rond 16.00quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef Noek het volgende:
Die ies niet duur, Moots. Laat je wel weten hoe het was?
Niet liegen!quote:
Dat moet ook nog. Ik word dus altijd helemaal neurotisch als ik op vakantie ga. Over 3 weken..... en ik ben nu al aan het verzamelen, en ik MOET dit nog en ik MOET dat nog. Dus allemaal dingen die vrij overbodig zijn, maar ik draai er helemaal van door.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:33 schreef Laysa het volgende:
Hoi![]()
Ah ik lees dat de haren met wortel en al worden uitgeroeid!
Ik dacht eerst dat je je hoofdhaar ging knippen
Owja je gaat naar NZ...heeeeeeeeeeeeeeeerlijk.....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat moet ook nog. Ik word dus altijd helemaal neurotisch als ik op vakantie ga. Over 3 weken..... en ik ben nu al aan het verzamelen, en ik MOET dit nog en ik MOET dat nog. Dus allemaal dingen die vrij overbodig zijn, maar ik draai er helemaal van door.
Ik snap nog steeds niet waarom dat dan ook verdwijnende consequenties heeft voor het banmeldtopic. Was vaak leuk leesvoer. En DM's komen hier trouwens vaker een dag later binnen dan op tijd. Niet dat er reden is om mij te bannen. Ever.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:37 schreef Noek het volgende:
Oeh, er wordt automatisch geband, sort of. We worden langzaamaan nummers. Ook users hebben gevoel hoor!Streep door de naam en je hebt een ban. Maar dan moet je wel terugbladeren natuurlijk anders ontgaat het je nog steeds. Nu die verrekte pm-melding nog.
![]()
Wauwel!
Users zien nu ook wie er gebanned is, w00tquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:37 schreef Noek het volgende:
Oeh, er wordt automatisch geband, sort of. We worden langzaamaan nummers. Ook users hebben gevoel hoor!Streep door de naam en je hebt een ban. Maar dan moet je wel terugbladeren natuurlijk anders ontgaat het je nog steeds. Nu die verrekte pm-melding nog.
![]()
Wauwel!
Ook moderators zijn in de eerste plaats users.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Users zien nu ook wie er gebanned is, w00t.
Ik krijg eigenlijk nooit DM's. Nooit! Maar toevallig kreeg ik er net 2 binnen 24 uur. Eentje met groetjes en eentje van Moots. Mag ik dat wel zeggen of lek ik nu en krijg ik een streep door mijn naam?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom dat dan ook verdwijnende consequenties heeft voor het banmeldtopic. Was vaak leuk leesvoer. En DM's komen hier trouwens vaker een dag later binnen dan op tijd. Niet dat er reden is om mij te bannen. Ever.
Mwoah, zal verder niet echt dubieuze gevolgen hebben, lijkt me.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ons geestelijk leider spreekt:
Einde banmeldtopic forum, invoering auto-unban
Vergeet nooit waar je vandaan komt!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook moderators zijn in de eerste plaats users.
Ik heb een andere geestelijk lijer....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ons geestelijk leider spreekt:
Einde banmeldtopic forum, invoering auto-unban
Nee niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, zal verder niet echt dubieuze gevolgen hebben, lijkt me.
Van Ian!quote:DM van Ian_Nick
07-01-2011 @ 12:41:36
Hai Noeksel :3
Ons geheimquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk nooit DM's. Nooit! Maar toevallig kreeg ik er net 2 binnen 24 uur. Eentje met groetjes en eentje van Moots. Mag ik dat wel zeggen of lek ik nu en krijg ik een streep door mijn naam?
SUCCESquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef Noek het volgende:
Nou stil, moeders gaat even een baan regelen. Heb er koppijn van.![]()
Go girlquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef Noek het volgende:
Ja, maar ik wil geld, veel geld en dat krijg ik niet bij elkaar gefietst want dat wordt mijn dood.quote:
Ik snap!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:47 schreef Noek het volgende:
Ja, maar ik wil geld, veel geld en dat krijg ik niet bij elkaar gefietst want dat wordt mijn dood.
Ik wil ook 3 paar zonnebrillen en een bontjas a la Conny van Essa.
ik las lijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een andere geestelijk lijer....
Ik hoop dat je morgen meer kan hebben.quote:
Dit moest ik opzoeken. En wokkels werden gelukkig later uitgelegd.quote:http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef mootie het volgende:
[..]
In de WillemstraatGewoon hardcore IPL.
Ik spaar al mijn humoristische inspiratie op voor morgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen meer kan hebben.
Ik haat sparen. Gewoon spuien.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik spaar al mijn humoristische inspiratie op voor morgen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:55 schreef mootie het volgende:
Cc is zo platvloers, en dan heeft ze wat aan te merken op wokkels.
Echt hè.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Cc is zo platvloers, en dan heeft ze wat aan te merken op wokkels.
Je hoopte zeker dat het een vorm van SM was. Hardcore enzulks.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit moest ik opzoeken. En wokkels werden gelukkig later uitgelegd.
Tering zeg, you made me feel like a provincial!
Ha, en waar wou jij dat verband leggen? Daar waar de wokkels gedraaid worden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had niks aan te merken, ik legde een ander verband.
Ja! A dirty mind en een joy forever en zo. En ik ben nogal visueel en associatief ingesteld.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef mootie het volgende:
Ha, en waar wou jij dat verband leggen? Daar waar de wokkels gedraaid worden?
Ranzigerd!
Ik gun het jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap!
En wie wil dat niet! Compleet met psychiatrisch traject, verslavingen en enablers.
Ik duim en vinger voor je!
Ha haquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:43 schreef Noek het volgende:
Ik duim voor jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:27 schreef Disana het volgende:
Als ik vanmiddag geen telefoontje krijg, hoef ik voorlopig niet geopereerd (shunt) en gedialyseerd (3 keer per week 4 uur per keer) te worden. Duimen dus, want ik kan best nog wel wat rust gebruiken.
Ik duim! Het vingeren laat ik wel aan Cc over.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:27 schreef Disana het volgende:
Als ik vanmiddag geen telefoontje krijg, hoef ik voorlopig niet geopereerd (shunt) en gedialyseerd (3 keer per week 4 uur per keer) te worden. Duimen dus, want ik kan best nog wel wat rust gebruiken.
Ja!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hoopte zeker dat het een vorm van SM was. Hardcore enzulks.
Eew.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik duim! Het vingeren laat ik wel aan Cc over.
Ik vind de vergelijking nog steeds eh... Raar. Ja, dat is het woord.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik wacht even op de officiële reactie van mijn betere helftje.
Beterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:27 schreef Disana het volgende:
En eigenlijk vind ik het afschuwelijk! (ik weet het, ik voel me ook heel ondankbaar) Ik haat vliegen en ik tob nog steeds met angstklachten. Maar ik vind het ook wel een tikkeltje leuk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Eew.
Jij lekker naar Nieuw Zeeland binnenkort, las ik. Geweldig.
Jawel toch? Zo heb ik althans leren duimen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:32 schreef Copycat het volgende:
Maar niemand duimt hier dus met duimen en (wijs-)vingers?
Blijf je de hele vlucht bang, of alleen vooraf en in het begin.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:32 schreef mootie het volgende:
[..]
En eigenlijk vind ik het afschuwelijk! (ik weet het, ik voel me ook heel ondankbaar) Ik haat vliegen en ik tob nog steeds met angstklachten. Maar ik vind het ook wel een tikkeltje leuk.
Hmm je het het duimendraaienduimen en het vingerduimduimen toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:32 schreef Copycat het volgende:
Het is zeker geen optie om je telefoon uit te zetten?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:27 schreef Disana het volgende:
Nee, nog nooit zo ver! Maar mijn zwager en vrouw en 3 koters wonen er. Dus het moest er een keer van komen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:33 schreef Copycat het volgende:
Ben je al eens die kant op geweest, Moots? Mijn beste vriendin is er nu een paar x geweest en elke keer weer is ze meer verliefd op het land.
Duimendraaien is heel passief. Vingerduimen vergt activiteit!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:33 schreef mootie het volgende:
Hmm je het het duimendraaienduimen en het vingerduimduimen toch?
Stiekum vinger ik dus ook.
Haha, ik ben bang dat er dan maandag wel een brief op de deurmat ligt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zeker geen optie om je telefoon uit te zetten?
Vooral in het begin, en ik slaap zeker een week niet, voor we vertrekken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijf je de hele vlucht bang, of alleen vooraf en in het begin.
Ojee, spannond! Succesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:47 schreef Noek het volgende:
Ik bel over een uur wel.Maar bedankt hoor.
En voor jou ook duimpjes..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:27 schreef Disana het volgende:
Volgens mij was Jos Brink ook de enige die duimduimde.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duimendraaien is heel passief. Vingerduimen vergt activiteit!
En misschien iets waardoor je het allemaal wat lichter ziet? Het is maar voor tijdelijk dus kwaad kan het niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooral in het begin, en ik slaap zeker een week niet, voor we vertrekken.![]()
Zit er wel over te denken om nog even langs de huisarts te gaan, medicatie checken etc, en eventueel een slaappil vragen.
Doen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:35 schreef mootie het volgende:
Zit er wel over te denken om nog even langs de huisarts te gaan, medicatie checken etc, en eventueel een slaappil vragen.
Whut? Raak je dan niet in de knoop?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:32 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, het was wel een grote naam. Zelfs voor mij, die niet van voetbal houdt, was zijn naam een begrip. En mensen willen zich tegenwoordig uiten hèquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het hele gedoe om Coen Moulijn een ietsje pietsje overdreven![]()
Ik reed vanmorgen om 9 uur langs de Kuip alwaar zijn standbeeld voor de deur, een compleet altaar hebben ze ervan gemaakt.
Met zijn kroepoekje. Was dat ook geen ongeluksduimen? Dat zal wel, want kijk maar waar Jos terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:35 schreef mootie het volgende:
Volgens mij was Jos Brink ook de enige die duimduimde.
De lichterzienmedicatie heb ik al ;pquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef Disana het volgende:
[..]
En misschien iets waardoor je het allemaal wat lichter ziet? Het is maar voor tijdelijk dus kwaad kan het niet.
Ik schreef net dat het hier lekker is. Hopelijk is het daar net zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef Laysa het volgende:
Ik ga straks even buiten voelen hoe het is...we moeten eten hebben voor vanavond ...Maar ik pak me zelf wel goed in [ afbeelding ]
Gewoon even doen....het is enorm belangrijk als iets zo stressvol voor je is dat je idd geval wel een beetje uitgerust er aan begintquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee. Om en om linkerduim rechterwijsvinger, rechterduim linkerwijsvinger en draaien maar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Whut? Raak je dan niet in de knoop?
Gelukkig is bijna al het ijs op de straten verdwenen....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schreef net dat het hier lekker is. Hopelijk is het daar net zo
Teehee, hij wil ook een slaappil, maar hij mag niet van mij. Ik kan dus echt ENORM ronken, en er moet een wakker iemand zijn om me te porren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doen!
Niet dat de slaappillen mij in slaap kregen op de lange vlucht. Maar jij reist niet alleen, dus dan is het ook niet raar als je je tegen je metgezel vlijt tijdens de vlucht.
Bende verkouwe?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef Laysa het volgende:
Ik ga straks even buiten voelen hoe het is...we moeten eten hebben voor vanavond ...Maar ik pak me zelf wel goed in [ afbeelding ]
Ja hier dus ook, en de komende dagen ligt de temperatuur ook best hoog dus de laatste beetjes zooi zullen wel verdwijnen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig is bijna al het ijs op de straten verdwenen....
Whehe, de afspraak van zometeen, daar ben ik me nu al 3 dagen over aan het opnaaien. Als ik in een goede periode zit gaat het ook wel. Nu is het redelijk goed, dus ik hoop dat ik daar nog even in blijf hangen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewoon even doen....het is enorm belangrijk als iets zo stressvol voor je is dat je idd geval wel een beetje uitgerust er aan begint
Zoiets als itsypitsy spider?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Om en om linkerduim rechterwijsvinger, rechterduim linkerwijsvinger en draaien maar.
Doe het morgen wel even voor.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Whehe, de afspraak van zometeen, daar ben ik me nu al 3 dagen over aan het opnaaien. Als ik in een goede periode zit gaat het ook wel. Nu is het redelijk goed, dus ik hoop dat ik daar nog even in blijf hangen!
Gisteren op een parkeerplaats, lagen echt nog plakken van een cm of 5, een week terug was het daar helemaal een drama, een grote ijsbaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hier dus ook, en de komende dagen ligt de temperatuur ook best hoog dus de laatste beetjes zooi zullen wel verdwijnen.
Dat wel natuurlijk en dan het liefst en massequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, het was wel een grote naam. Zelfs voor mij, die niet van voetbal houdt, was zijn naam een begrip. En mensen willen zich tegenwoordig uiten hè
Ga je wel op tijd naar d'n dokteur met die Mexgriep bij jullie in de buurt? En in jouw toestand al helemaal?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel meer dan dat....voel me echt al een paar dagen flink beroerd
Misschien moet ik toch wat vaker terug lezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel meer dan dat....voel me echt al een paar dagen flink beroerd
Ja maar jij zit vrij ver naar het zuiden, of niet? Daar is meer sneeuw gevallen. On the good side, daar wordt het de komende dagen ook warmerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Gisteren op een parkeerplaats, lagen echt nog plakken van een cm of 5, een week terug was het daar helemaal een drama, een grote ijsbaan.
Zoiets, zonder dat je steeds hoger gaat.quote:
Aaaah.quote:
Ja...ik heb geen koorts...maar als je mij bent heb je geen koorts nodig om je echt ziek te voelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ga je wel op tijd naar d'n dokteur met die Mexgriep bij jullie in de buurt? En in jouw toestand al helemaal?
Ik vind het en masse belijden van verdriet ook wat veel hoor. Maar ja, als Rotterdamse zou jij toch moeten weten hoe hoog Molijn aangeschreven stondquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk en dan het liefst en masse![]()
Misschien komt het door mijn gebrek aan interesse voor voetbal ook.
Ik had het volgens mij nog nergens neer gezetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch wat vaker terug lezen![]()
Beterschap
Je zou het wel denken hè.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het en masse belijden van verdriet ook wat veel hoor. Maar ja, als Rotterdamse zou jij toch moeten weten hoe hoog Molijn aangeschreven stond
Het is wel echt een náám hoor, en zéker voor degenen die wel van voetbal houden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk en dan het liefst en masse![]()
Misschien komt het door mijn gebrek aan interesse voor voetbal ook.
Pfew!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had het volgens mij nog nergens neer gezet
Dat zijn nuttig bestede bonnen....en misschien nu iets kopen wat een verwennerij is....je verdient hetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef Disana het volgende:
Oh trouwens, ik heb gisteren mijn Kenwood blender gekregen. Hij ziet er fantastisch uit en kan alles wat ik wil dus ook in reepjes snijden van wortels en komkommer. Hij kostte bovendien maar twee VVV-bonnen plus een tientje, dus ik heb nog 2 bonnen over en ik denk dat ik al weet wat ik daarmee ga doen.
Ga je nu ook allemaal nieuwe dingen proberen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef Disana het volgende:
Oh trouwens, ik heb gisteren mijn Kenwood blender gekregen. Hij ziet er fantastisch uit en kan alles wat ik wil dus ook in reepjes snijden van wortels en komkommer. Hij kostte bovendien maar twee VVV-bonnen plus een tientje, dus ik heb nog 2 bonnen over en ik denk dat ik al weet wat ik daarmee ga doen.
Ben blij dat je het nuttig vindtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zijn nuttig bestede bonnen....en misschien nu iets kopen wat een verwennerij is....je verdient het
Ik hoop het ook...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben blij dat je het nuttig vindt
En dat je maar snel beter mag worden
Oh maar dat doe ik al, ik moet wel want ik heb een dieet. Ik kook van alles uit een speciaal kookboek en dat is best lekker, je merkt eigenlijk niet dat je geen zout eet. Ik moet alleen nog een supergroot kruidenrek ofzo zien te vinden, zoveel kruiden heb ik moeten kopenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga je nu ook allemaal nieuwe dingen proberen?
Gewoon affakkelen die zooi.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is spotgoedkoop, daarom vind ik het wel een tikje eng. 45 voor den poes, en 39 voor den wokkels.
Uhohquote:In May 2010, Disney announced that this movie will be filmed using 3-D cameras. The special effects, however, will be rendered in 2-D then converted to 3-D to keep the budget lower.
ik ga wel weer onder mn steen zittenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, het was wel een grote naam. Zelfs voor mij, die niet van voetbal houdt, was zijn naam een begrip. En mensen willen zich tegenwoordig uiten hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kunt echt megaveel kanten op he, met kruiden, lekker is dat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh maar dat doe ik al, ik moet wel want ik heb een dieet. Ik kook van alles uit een speciaal kookboek en dat is best lekker, je merkt eigenlijk niet dat je geen zout eet. Ik moet alleen nog een supergroot kruidenrek ofzo zien te vinden, zoveel kruiden heb ik moeten kopen
Nog niet, maar het staat op mijn lijstje. Het probleem met commentaar hebben op elke film ooit gemaakt is dat mensen verschillende series naar je blijven schreeuwen en ik dus nog 96 andere series moet gaan "keuren''.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:04 schreef Copycat het volgende:
Heb je Deadwood nu al eens gezien?? Geen Blackbeard of andere piraat te bekennen, maar wel een geniale Ian McShane. Motherfucker!
quote:Jack Sparrow and Barbossa embark on a quest to find the elusive fountain of youth, only to discover that Blackbeard and his daughter are after it too.
Als Penelope fucking Cruz de dochter van Blackbeard blijkt te zijn in een gigantische "plot twist" aan het einde van de film en ik deze dus al zie aankomen vóór de film door PP is ga ik persoonlijk naar Hollywood en sla ik Rob Marshall op zijn muil.quote:Captain Jack Sparrow (Depp) crosses paths with a woman from his past (Cruz), and he's not sure if it's love -- or if she's a ruthless con artist who's using him to find the fabled Fountain of Youth. When she forces him aboard the Queen Anne's Revenge, the ship of the formidable pirate Blackbeard (McShane), Jack finds himself on an unexpected adventure in which he doesn't know who to fear more: Blackbeard or the woman from his past.
Daarom. Als het een minimale onthulling is vóór de helft van de film komen ze er mee weg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:14 schreef Copycat het volgende:
Lijkt mij zo te lezen een redelijke open deur.
Je hebt gelijk, ik moet méér doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:19 schreef Copycat het volgende:
Kan me niet voorstellen dat zo'n side note dé onthulling van de film wordt.
Maar zo wel, dan straft je onwil om dat deel op DVD te kopen ze wel direct keihard af!
ik ga hard voor je duimenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:27 schreef Disana het volgende:
Ooievaar!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:53 schreef Gert het volgende:
In de tram op weg naar auto. Ik kom morgen niet ik ga het hele weekend rijden! Effe naar Nice ofzeaux. Oogvwaar!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:53 schreef Gert het volgende:
In de tram op weg naar auto. Ik kom morgen niet ik ga het hele weekend rijden! Effe naar Nice ofzeaux. Oogvwaar!
Ben je nu een smoothy? En was het pijnlijk?quote:
Naah, en ze willen nog lang niet vallen, pas na een dag of 10, en dan een behandeling of 6.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je nu een smoothy? En was het pijnlijk?
zijn rijbewijs topics zijn legendarisch. Hij bleef maar rijexamen doen en zakken en dan toch manieren zoeken om het te halen, terwijl er al een onderzoek was geweest etc en meneer was ongeschikt bevonden. Heel fok viel over hem heen, maar hij bleef volhouden, het lag niet aan hemquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:17 schreef beequeen het volgende:
Ik duim ook mee Disana.
Wat is dat voor freak marrije?
Echt, ken die hele gast niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:20 schreef Marrije het volgende:
zijn rijbewijs topics zijn legendarisch. Hij bleef maar rijexamen doen en zakken en dan toch manieren zoeken om het te halen, terwijl er al een onderzoek was geweest etc en meneer was ongeschikt bevonden. Heel fok viel over hem heen, maar hij bleef volhouden, het lag niet aan hem
Hij doet ook altijd tuniekjes en leggings naaien, van jersey hoeslakens.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
zijn rijbewijs topics zijn legendarisch. Hij bleef maar rijexamen doen en zakken en dan toch manieren zoeken om het te halen, terwijl er al een onderzoek was geweest etc en meneer was ongeschikt bevonden. Heel fok viel over hem heen, maar hij bleef volhouden, het lag niet aan hem
dat vind ik dan wel weer knapquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij doet ook altijd tuniekjes en leggings naaien, van jersey hoeslakens.
Oh, verkeerd gelezen dus. Ik dacht dat het om harsen ging. Maar dit is niet zoiets als ze in DGK deden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:20 schreef mootie het volgende:
Naah, en ze willen nog lang niet vallen, pas na een dag of 10, en dan een behandeling of 6.
En ik wil er niet als een 4-jarige uitzien.
Pijn was te verwaarlozen, af en toe testte ze even, en dan zat er wel eens een heftige tussen.
Volgens mij is er ook nog een gedoe met zijn huisvesting. Hij kan niet tegen geluid, niet tegen kinderen en die jaagt hij dan altijd weg. Lijkt me best eng als hij skreeuwend achter je aan komt fladderen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:23 schreef Marrije het volgende:
Topics als deze: Hoevaak bezwaar aantekenen? en Rechtzaak tegen CBR/Hoorzitting en Psychiater moet rijgeschiktheid beoordelen.
Ja, dit was ook met die flitsen! En ik ben geen jankerd zoals de DGK-ertjes.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelezen dus. Ik dacht dat het om harsen ging. Maar dit is niet zoiets als ze in DGK deden?
Oh, dat ga ik allemaal niet lezen hoor. Maar behoorlijk verknipt dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:23 schreef Marrije het volgende:
Topics als deze: Hoevaak bezwaar aantekenen? en Rechtzaak tegen CBR/Hoorzitting en Psychiater moet rijgeschiktheid beoordelen.
De reacties zijn altijd zo grappig. Allemaalquote:
Lol. Dus binnenkort kale wokkels en poezenlijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:25 schreef mootie het volgende:
Ja, dit was ook met die flitsen! En ik ben geen jankerd zoals de DGK-ertjes.![]()
Oksels waren in een mum van tijd klaar, rest ook trouwens, ik stond met een klein halfuurtje weer buiten.
klopt, en toen was er mot omdat ie een kind had aangeraakt toch? ff stevig beet gepakt ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook nog een gedoe met zijn huisvesting. Hij kan niet tegen geluid, niet tegen kinderen en die jaagt hij dan altijd weg. Lijkt me best eng als hij skreeuwend achter je aan komt fladderen.
Naaien tot we erbij neervallen - #13quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
klopt, en toen was er mot omdat ie een kind had aangeraakt toch? ff stevig beet gepakt ofzo
En het stomme is, ik voel me blakend van zelfvertrouwen, echt heel maf. Geen hond die het ziet, er is nog geen haar weg, maar toch.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lol. Dus binnenkort kale wokkels en poezenlijn.
Ja, hij had een kind beetgepakt oid. Drama en ellende!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
klopt, en toen was er mot omdat ie een kind had aangeraakt toch? ff stevig beet gepakt ofzo
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:31 schreef mootie het volgende:
[..]
En het stomme is, ik voel me blakend van zelfvertrouwen, echt heel maf. Geen hond die het ziet, er is nog geen haar weg, maar toch.
Oh ja, dat ook nog en hij is z'n haar aan het laten groeien.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Let it shine, let it shine!
Oh ja, Fushion. Hij vindt zichzelf te dik. Ja, ik ook.
Als het zomer was had je nu in je spaghettitopje en zwaar behaarde oksels vol trots door de stad gelopen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:31 schreef mootie het volgende:
[..]
En het stomme is, ik voel me blakend van zelfvertrouwen, echt heel maf. Geen hond die het ziet, er is nog geen haar weg, maar toch.
Resultaat volgt vanzelf.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:31 schreef mootie het volgende:
Dit is toch gewoon een anorexia-patient?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:34 schreef Noek het volgende:
Oh ja, Fushion. Hij vindt zichzelf te dik. Ja, ik ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Ze zijn heul geschorenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als het zomer was had je nu in je spaghettitopje en zwaar behaarde oksels vol trots door de stad gelopen?
Kale kuttenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb echt géén idee waar jullie het over hebben.
Dan zwaai ik morgen wel als ik erlangs fiets.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:35 schreef mootie het volgende:
Cc, ik zag je kapster wel, maar durfde niet te zwaaien,
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een anorexia-patient?is dit die jongen waar jij een Moot het over hebben???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Had ik ook niet, maar ik was net klaar met een andere opdracht en er stond, buiten een kleine brief die ik morgen moet schrijven, nog niks concreets en nieuw op de planning en dan word ik een beetje angstig. Maar nu is er weer een leuke opdracht binnen waarmee ik mijn quotum weer haal.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef beequeen het volgende:
Top Cc.Ik wist niet dat je buikpijn had.
Leuk dat het eigen baas zijn goed uitpakt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had ik ook niet, maar ik was net klaar met een andere opdracht en er stond, buiten een kleine brief die ik morgen moet schrijven, nog niks concreets en nieuw op de planning en dan word ik een beetje angstig. Maar nu is er weer een leuke opdracht binnen waarmee ik mijn quotum weer haal.
En nu maar hopen dat de Bread & Butter me groen licht geeft om klanten te scoren ... Daar moet ik wel echt aan gaan beginnen. En ik vind netwerken altijd erg ongemakkelijk, maar ga volgende week toch maar naar een etentje daarvoor.
Ga ik nu maar even mijn bedrijfsenveloppen betalen en checken of iedereen betaald heeft.
Ja, die naait dingen en jaagt kinderen weg en en en kan niet autorijden!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is dit die jongen waar jij een Moot het over hebben???
oke, maar die heeft echt anorexia hoor, en weet je dat er echt veel jongens ook aan die ziekte lijden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, die naait dingen en jaagt kinderen weg en en en kan niet autorijden!
Hij is er zelf van overtuigd dat er nog wel iets te lijnen valt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar die heeft echt anorexia hoor, en weet je dat er echt veel jongens ook aan die ziekte lijden.
jemig echt erg mager en zal nooit over iemand zijn uiterlijk wat zeggen maar deze is gewoon eng.
Is Parijs ook goed? Er moeten dringend wat lege bierkratten en dozen met lege flessen terug naar de winkel eerst! Dat gaat hard hoor, na twee weken geen auto.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ooievaar!
Pik me anders even op. Bij die tandeborstelbenzinepomp.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is er zelf van overtuigd dat er nog wel iets te lijnen valt.
triest, ja als dat in je hoofd zit krijg je het er niet uit he, door jullie linken ben ik wel op het knutseltopic beland, staan leuke dingen tussenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is er zelf van overtuigd dat er nog wel iets te lijnen valt.
Begin maar niet met papercraft, het is verslavend.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
triest, ja als dat in je hoofd zit krijg je het er niet uit he, door jullie linken ben ik wel op het knutseltopic beland, staan leuke dingen tussen
Dat laatste doe ik zo in Zwolle wel, ik moest net rennen voor m'n trein.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:58 schreef Coos het volgende:
Ik reed net achter een Clio op de Binckhorst, ik dacht dat zal Greet toch niet zijn!![]()
Ik heb net een inburgeringsdiploma gezienKapper Hassan is al tig jaar in Nederland spreekt vloeiend Haags, vrouw en kinderen zijn Nederlander en toch moest hij als "oudkomer" alsnog de inburgeringscursus doen.
Gaat helemaal NERGENS over volgens Hassan.![]()
Maar ja, het kostte hem wel weer zoveel uur geneuzel.
Biertje pakken
Duitsland, waren jullie een beetje verdwaaldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo net de soep op! Zo meteen hamburgers!![]()
We waren in Duitsland boodschappen wezen doen!
Nee hoor! Vroeger deed ik altijd mijn boodschappen in Duitsland maar toen woonde ik nog dichterbij de grens. Nu zijn we daar geweest, omdat ik daar weer eens naartoe wilde.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Duitsland, waren jullie een beetje verdwaald
Is veel goedkoperquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:35 schreef Toverheks het volgende:
vind het luxe hoor zo sjoppen *êventjes*in Duitsland
ja is het goedkoper in Duitsland???quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is veel goedkoper
En dan alles in de vriezer!
Je weet hoe die eruit ziet hè! Alleen het nummerbord is in het echt anders. Echt waar joh? Ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:58 schreef Coos het volgende:
Ik reed net achter een Clio op de Binckhorst, ik dacht dat zal Greet toch niet zijn!![]()
Bridgetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:38 schreef Toverheks het volgende:
even voor de BrigetFans, ze heeft haar haar langer gemaakt, staat leuk zo stijl
Vaak wel, maar sowieso zijn de meeste producten beter. De Duitse warenwet is veel strenger qua voedsel dan de Nederlandse.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja is het goedkoper in Duitsland???
he bah Remlof als er 1 gemaakt doet dan is het die Katja wel, al zal je wel pret met haar kunnen hebben, wie drinkt wie als eerste onder tafelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Bridget
Daar vind ik echt helemaal niks aan, geef mij maar Katja
oh oke weer een weetje voor mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vaak wel, maar sowieso zijn de meeste producten beter. De Duitse warenwet is veel strenger qua voedsel dan de Nederlandse.
Ik ben dol op snelshoppenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:53 schreef Copycat het volgende:
Jian! Ik heb de Buddha-thee gekocht, vanavond een proefje nemen. Inderdaad aan de prijs, daarom geldt voor deze thee een minimale afname van 20 ipv 50 gram.
En binnen twintig minuten drie paar jeans gekocht, in twee winkels. Ik ben het snelshoppen nog steeds niet verleerd.
Zijn die dingen nu echt zo ruim van binnen, want dat hoor ik wel eens.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Je weet hoe die eruit ziet hè! Alleen het nummerbord is in het echt anders. Echt waar joh? Ja.
[ afbeelding ]
Vast niet ruimer dan van buiten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zijn die dingen nu echt zo ruim van binnen, want dat hoor ik wel eens.
Ik heb ook 3 paar jeans gekregen/gekocht vandaag. Nog sneller. Winkelwagentje, bezahlen en of ik even wilde tekenen. Maar goed, uiteindelijk blijft er één over. Die andere waren te groot en te lang.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:53 schreef Copycat het volgende:
En binnen twintig minuten drie paar jeans gekocht, in twee winkels. Ik ben het snelshoppen nog steeds niet verleerd.
Oui, oui, Paris j'aime aussi, avec mon nouveau de nîmes!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Gert het volgende:
Is Parijs ook goed? Er moeten dringend wat lege bierkratten en dozen met lege flessen terug naar de winkel eerst! Dat gaat hard hoor, na twee weken geen auto.
Eindelijk, nog even en je kunt hem omruilen voor een iPhone 5.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oui, oui, Paris j'aime aussi, avec mon nouveau de nîmes!
En! Weer even bij T-mobile binnengelopen en de kans is heel groot dat ik volgende week eindelijk weer iPhoney ben. Toch nog net binnen een kwartaal.
Hoe zit het met jouw auto, heb je er al eentje gevonden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vast niet ruimer dan van buiten.
Zei ik al hè, tis duur. Ik weet niet wat ze bij Levelt hebben gezegd, maar 1 blad per kop (hooguit 2) is voldoende (2 min trekken) (7 bladen op een pot van een liter) En het is net als bij een goede, oude wijn, je moet er even aan wennen, zippen maarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:53 schreef Copycat het volgende:
Jian! Ik heb de Buddha-thee gekocht, vanavond een proefje nemen. Inderdaad aan de prijs, daarom geldt voor deze thee een minimale afname van 20 ipv 50 gram.
Ik moet altijd wel passen, webwinkelen voor kleding is bij mij altijd een deceptie, dus dat doe ik niet meer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:04 schreef Noek het volgende:
Ik heb ook 3 paar jeans gekregen/gekocht vandaag. Nog sneller. Winkelwagentje, bezahlen en of ik even wilde tekenen. Maar goed, uiteindelijk blijft er één over. Die andere waren te groot en te lang.
Wat voor jeans heb je gekocht?
Welke?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:08 schreef Dementor het volgende:
Ik moet die Peugeot van 6,5k nog in het echt zien.
Als je ruimte wil, moet je gewoon een grote bak kopenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zijn die dingen nu echt zo ruim van binnen, want dat hoor ik wel eens.
Addertje onder het gras, hij is iets van 9K geloof ik. Je krijgt terug voor je oude auto en en nog iets van 1K vanwege een actie. Dan kom je op dat lage bedragquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:08 schreef Dementor het volgende:
Ik moet die Peugeot van 6,5k nog in het echt zien.
Saab is redelijk groot van buiten maar klein van binnen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je ruimte wil, moet je gewoon een grote bak kopen
Wehehe, wel slim van ze.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Addertje onder het gras, hij is iets van 9K geloof ik. Je krijgt terug voor je oude auto en en nog iets van 1K vanwege een actie. Dan kom je op dat lage bedrag
't Is in ieder geval goed voor de statistiek van hun website. Die zal wel aardig bezocht worden.quote:
Van 20 gram kun je volgens Simon 10 potten(0,7 l) zetten. Dus twee gram per pot. En het water wat laten afkoelen om een bittere nasmaak te voorkomen. Dat heb ik inmiddels al geleerd!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:07 schreef Jian het volgende:
Zei ik al hè, tis duur. Ik weet niet wat ze bij Levelt hebben gezegd, maar 1 blad per kop (hooguit 2) is voldoende (2 min trekken) (7 bladen op een pot van een liter) En het is net als bij een goede, oude wijn, je moet er even aan wennen, zippen maar
Bwah, ik heb zelf een Saab en dat klein van binnen vind ik wel meevallen, maar het ging mij meer om die kleine autootjes met superveel ruimte, waar dan ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Saab is redelijk groot van buiten maar klein van binnen.
Oeh, koopje!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel passen, webwinkelen voor kleding is bij mij altijd een deceptie, dus dat doe ik niet meer.
Twee Diesels en een Replay. Samen voor een krappe 200 Euro. Alleen moet HassanJassan wel even de pijpen origineel innemen, want korte pootjes en lengtemaat 32.
Die winkel heet ook echt HassanJassan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:14 schreef Noek het volgende:
Oeh, koopje!Ja, ik heb ook een Hassan. Het zijn altijd Hassans. Het is nooit een Herman.
Nee joh, inderdaad geen suiker, het is zelf ongeveer, schrik niet, 400 x zoeter dan suiker, met als voordeel dat er geen calorie in zit. Je kunt het bijvoorbeeld ook, in kleine hoeveelheid, gebruiken om andere thee wat zoeter te makenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van 20 gram kun je volgens Simon 10 potten(0,7 l) zetten. Dus twee gram per pot. En het water wat laten afkoelen om een bittere nasmaak te voorkomen. Dat heb ik inmiddels al geleerd!
En zeker geen extra suiker erbij!
Nee, ben nog niet heel erg op zoek gegaan. Wel beetje internet afstruinen om een indruk te krijgen van wat er zo'n beetje te koop is, meer niet. Ergens in maart wil ik beginnen, denk ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw auto, heb je er al eentje gevonden?
Ik downloadde laatst een prijsbrochure van ze. Keek naar de goedkoopste versie en daar stond dan een consumentenprijs bij en dan heel klein onderin welke "opties" er allemaal standaard in zitten, maar waar je nog wel voor moet betalen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is in ieder geval goed voor de statistiek van hun website. Die zal wel aardig bezocht worden.
Mijn Astra is een stuk kleiner dan die Saab 9-3 maar heeft veel meer ruimte van binnen. Kleine auto's zijn zo gebouwd dat ze megaveel ruimte van binnen schijnen te hebben. Ik weet het niet, daarom vroeg ik het aan Gert.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Bwah, ik heb zelf een Saab en dat klein van binnen vind ik wel meevallen, maar het ging mij meer om die kleine autootjes met superveel ruimte, waar dan ?
wehehequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die winkel heet ook echt HassanJassan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |