Het begint met een C en eindigt op opycat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:28 schreef CarOnline het volgende:
Ik hoor mijn foon toeteren, als iemand me een sms gestuurd heeft: Ja, ik heb hem gehoord maar dan moet ik eerst helemaal naar beneden en ik zit zo lekker... ik lees hem straks wel!
Nee, daar was ik nog niet aan toegekomen ...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het begint met een C en eindigt op opycat.
quote:
Niet meer boos?quote:
Neuh. Het was een momentopname. Een erg slecht moment, dat wel.quote:
Kuub zand erover!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Neuh. Het was een momentopname. Een erg slecht moment, dat wel.
En ik bied mijn excuses aan eenieder die zich eraan stoorde.
En dat is groots! En ook supertof dat het niet doorsuddert!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neuh. Het was een momentopname. Een erg slecht moment, dat wel.
En ik bied mijn excuses aan eenieder die zich eraan stoorde.
En dan alles hier postenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat is groots! En ook supertof dat het niet doorsuddert!
O god nu worden we nóg dronkenerder !
Ik ga vanaf een uur of 23:14 alles met m'n mobiel opnemen dan weet ik tenminste nog wat er gebeurd is.
Dan keerde ik net huiswaarts.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:58 schreef Gert het volgende:
Ik ga vanaf een uur of 23:14 alles met m'n mobiel opnemen dan weet ik tenminste nog wat er gebeurd is.
Psies, wij thuisblijvers moeten ook wel iets te lezen hebben, al lig ik tegenwoordig meestal rond die tijd al te slapen.quote:
Ik heb uit welingelichte bronnen vernomen dat daar al over gebeld is! Ik zou daar aan willen toevoegen dat je Gestapo pakje enorm 2011 hip ende happening is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:05 schreef CarOnline het volgende:
Ik kom niet meer trouwens.
Ik weet niet wat ik aan moet!
Nou die napraat topics van "O wat hebben we het toch gezellig gehad" zijn over het algemeen niet te haggelen voor mensen die er niet bij waren. Het wordt pas leuk als er bonje is, toch?quote:
Ik vind het sowieso leuk om te lezen, bonje of geen bonjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou die napraat topics van "O wat hebben we het toch gezellig gehad" zijn over het algemeen niet te haggelen voor mensen die er niet bij waren. Het wordt pas leuk als er bonje is, toch?
En iedereen die zaterdag probeert om foto's van dronken mensen te maken, die kríjgt bonje.
HahaaH, vast wel.quote:
Lijkt me sterk hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:37 schreef Jian het volgende:
Oooow, gelukkig ik zie dat alles weer pais en vree is, nou gelukkig maar, fijn!
Ik zie het toch, Mera betuigt spijt, Gert sluit haar warm en vergevingsgezind in de armen en alle kleine feeën en kabouters dansen er, blije kreetjes slakend omheenquote:
Er speelt vast nog genoeg en daar komen we in de komende maanden nog even terug.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Jian het volgende:
Ik zie het toch, Mera betuigt spijt, Gert sluit haar warm en vergevingsgezind in de armen en alle kleine feeën en kabouters dansen er, blije kreetjes slakend omheen![]()
What a wonderful world![]()
Nee joh, gewoon zo'n el cheapo kpn vast geval ding en mijn mobiele ja.quote:
WTF ??????quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso leuk om te lezen, bonje of geen bonje![]()
Dat weet ik niet maar het kan nog alle kanten op. Misschien zijn wij wel next, Jianneman.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef Jian het volgende:
Ow het is allemaal show dus, wat een boef die Gert, gewoon glimlachend die uitgestoken hand aanpakken, met achter de rug het spreekwoordelijke slagersmes om de boel af te makenSssssssst, ok, mummm is the word
Hey Noek, hey Noek! Ik ga zo de extreme variant van de Lumea ondergaan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar het kan nog alle kanten op. Misschien zijn wij wel next, Jianneman.
Dan ga ik je keihard klappen.
Oeh Moots, Oeh Moots! Welke dan en waar?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef mootie het volgende:
Hey Noek, hey Noek! Ik ga zo de extreme variant van de Lumea ondergaan!
Heb je je traktement binnen?quote:
Buddha Amacha, dat is een Japanse Kruidenthee, zoet, heel apart. Ze hebben het ook bij Simon, maar je moet de eerste keer een heel klein beetje nemen want het is knetterduur en het is heel apart van smaak, dus als je het niet lekker vindt is het anders zonde.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
Jian! Hoe heette die thee ook weer die je me van de week tipte?
Ga ik nu voor een pot Lady Earl Grey.
Ik ben eigenlijk een schatje (vraag maar aan mootie, die is al jaren fan) , dus dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar het kan nog alle kanten op. Misschien zijn wij wel next, Jianneman.
Dan ga ik je keihard klappen.
In de Willemstraatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh Moots, Oeh Moots! Welke dan en waar?
KutJianquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een schatje (vraag maar aan mootie, die is al jaren fan) , dus dat zal wel meevallen
Oe, daar fietste ik gisteren langs. Is net nieuw, toch? Dan nog zijn mijn geopperde parkeerplaatsen de beste. Gewoon een stukje teruglopen. En groet die Koreaanse kapster bij POP even van me!quote:
Dan trakteer ik je morgen wel op een biertje. Een vaasje.quote:
Het geval wat ik heb is pijnlijker dan de salon-IPL, serioso.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef mootie het volgende:
[..]
In de WillemstraatGewoon hardcore IPL.
Dat zal mijn sponsor van de AA leuk vinden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan trakteer ik je morgen wel op een biertje. Een vaasje.
Ah joh, van eentje spring je niet meteen van de wagen af.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat zal mijn sponsor van de AA leuk vinden.
Owkay.... dan ga ik wel zonder folie...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Het geval wat ik heb is pijnlijker dan de salon-IPL, serioso.
Je gaat echt voor de volledige hopla alles eraf look? Succes!![]()
Ik ken iemand en die smeerde zich van te voren in met Emla voordat ze zich liet ontharen. Was ze bang dat ze een ongeluk zou krijgen want die zalf dekte ze af met plastic folie. Dus stel dat je dan een ongeluk krijgt dan vinden ze je doos inpakt in de folie. Da's toch een beetje vreemd niet?
Dit moet ik even quoten. Volgens Mera ben ik gek dat ik dat woord gebruik maar ik ben dus NIET DE ENIGEquote:
Dat heet ook gewoon wokkels, ik heb ze, mijn vriendje heeft ze, Ian heeft ze, dus ze bestaan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit moet ik even quoten. Volgens Mera ben ik gek dat ik dat woord gebruik maar ik ben dus NIET DE ENIGE![]()
![]()
Ik val altijd uit auto's.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar de vraag waar het eigenlijk over zou moeten gaan: Stapt Cc ook uit een auto a la Patsy?
edit: en dan specifiek die aflevering waar Eddy vervolgens in een graf pleurt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heet ook gewoon wokkels, ik heb ze, mijn vriendje heeft ze, Ian heeft ze, dus ze bestaan!
Vorige week nog bij De Bokkenrijder. Stap uit de Jeep en val meteen op mijn bek. Ook een reden om zelf geen auto meer te willen.quote:
Wat kost het? Ja, wie wil er immers geen hippe poes.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Owkay.... dan ga ik wel zonder folie...![]()
* mootie begint weer af te rollen
Alleen de wokkeltjes en de bikinilijn, voor hetzelfde geld is een oerwoud over 10 jaar weer heel hip!
Wij noemen dat al 8 jaar wokkels, en een paraplu is een parapluide. En dan ook die woorden gebruiken waar anderen bijzijn, omdat je het niet meer doorhebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik wacht even op de officiële reactie van mijn betere helftje.
Hij is spotgoedkoop, daarom vind ik het wel een tikje eng. 45 voor den poes, en 39 voor den wokkels.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat kost het? Ja, wie wil er immers geen hippe poes.
[ afbeelding ]
dank, ik vroeg me al af of ik terug moest lezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef Copycat het volgende:
Ik vat 'm niet. Wat noemen jullie precies wokkels?
Ik vind dit een riskante vraag.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef mootie het volgende:
Wat kan ik nou gaan ontharen wat klinkt als wokkel.
Ik zit nu al 7 minuten te bedenken welk harig deel nog meer klinkt als wokkel.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:28 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht eigenlijk direct aan de platte uitdrukking: ze draaide er een wokkel van. Over een vrouw met krachtige genitale spieren.
Dat ken je niet?quote:
Ik ben helemaal niet zo platvloersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:28 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht eigenlijk direct aan de platte uitdrukking: ze draaide er een wokkel van. Over een vrouw met krachtige genitale spieren.
Ik meld me rond 16.00quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:30 schreef Noek het volgende:
Die ies niet duur, Moots. Laat je wel weten hoe het was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |