Ja Fransen zuigen. Spanjaarden gaat wel. Italianen zijn echt masters. Het kost er echt geen drol nee in Portugal.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Fransen heb ik een lichte hekel aanMaar Portugezen proberen je in ieder geval wel te begrijpen
Niet zoals Spanjaarden en Fransen
Maar weinig gemerkt dat Portugezen Nederlands konden
Op één man na..die woonde een tijdje in Nederland en had nu een restaurantje daar
Waar je voor 5 euro van de dagmaaltijd + drinken kon genieten
Heerlijke paella daar gegeten
Chickies gehosselt? Ehhh... Ja!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met mij gaat het primaEn hoe gaat het met deze man dan? Nog chickies gehosselt?
Ok.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
hoi, rot op kut newbie. Zeg het zelf maar even.
Welkom op het plekje op fok waar wij newbies wel verwelkomenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
hoi, rot op kut newbie. Zeg het zelf maar even.
Dat is al een prestatie op zich!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ging afgelopen nacht voor 2 uur naar bed geloof ik
Ahhhhquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihihihhi tot morgenochtend Beachieee
Fransen zuigen overal..Spanjaarden verschilt per plek..en Italianen verschilt ook wel beetje per plek, maar wel beter dan de Spanjaardenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja Fransen zuigen. Spanjaarden gaat wel. Italianen zijn echt masters. Het kost er echt geen drol nee in Portugal.
Jes! dit word de mooiste nacht van mijn levenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Welkom op het plekje op fok waar wij newbies wel verwelkomenHoi
Ik ben nu elke dag om 8 uur ofzo wakker..en had die nachten daarvoor niet heel veel geslapen..dus moest maar eens een keer hequote:
Je kunt hier soms zelfs tieten zien!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Jes! dit word de mooiste nacht van mijn leven
Maar ik bedoel eigenlijk de vrouwtjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Chickies gehosselt? Ehhh... Ja!![]()
Had inderdaad kip vanavond!![]()
Die komt volgende week dinsdag. Maar deze heeft een mooie tweede plek.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Jes! dit word de mooiste nacht van mijn leven
Maakt je wekker je wakker of uit jezelf?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben nu elke dag om 8 uur ofzo wakker..en had die nachten daarvoor niet heel veel geslapen..dus moest maar eens een keer he
Ik was afgelopen zomer in Sicilië en daar zat ik in een restaurantje en beetje ouwehoeren met die ober en je zegt dat je uit Nederland komt en dan komen ze met gratis drankjes en van die hele kleine gerechtjes. En geen goed woord over voor Spanje hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Fransen zuigen overal..Spanjaarden verschilt per plek..en Italianen verschilt ook wel beetje per plek, maar wel beter dan de Spanjaarden
Werklui maken mij elke dag wakkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:25 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Maakt je wekker je wakker of uit jezelf?
Hier gaat de wekker altijd om 5:50u...
Nou.. 18 uren in een bus zitten maakt mij niet blijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die komt volgende week dinsdag. Maar deze heeft een mooie tweede plek.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:26 schreef Dyr. het volgende:
de burgemeester van moerdijk tijdje terug
ook al leip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |