Ja was wel zoiets idd. Was niet heel duur, maar Portugal is facking armquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En was het ook zo fucking goedkoop?En ook tijdens het uitgaan
1 euro tot 1,20 voor een biertje
Hihihihhi tot morgenochtend Beachieeequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:10 schreef Beach het volgende:
Maar ik ging dus slapen en nu word ik gewoon weer meegetrokken door jullie.
Daaagquote:
Welterusten Beachquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:10 schreef Beach het volgende:
Maar ik ging dus slapen en nu word ik gewoon weer meegetrokken door jullie.
Heerlijk om daar van mee te profiterenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:10 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja was wel zoiets idd. Was niet heel duur, maar Portugal is facking armDus alles was daar goedkoop.
Ghehe inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heerlijk om daar van mee te profiteren
Oo..waar ik zat gelukkig nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:11 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ghehe inderdaadEn de meeste spreken nog Nederlands ook daar
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oo..waar ik zat gelukkig nietJij zat zeker in de Algarve?
Verdommequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
ik weet niet waarom maar ik meld mij en ga vervolgens naar bed! DAG SCHATTEBOUTJUHS TOT MORGUHN!!!!
Slaap lekkerquote:
RPMquote:
Ik vind dat sowieso dat die Portugezen fucking vriendelijke mensen zienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:13 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja
Was lache man. Eerst doen ze moeilijk om je te verstaan. Je zegt dat je uit Nederland komt en je wordt als een köning behandeld.
Ha Flippiee!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verdomme
Trusten
[..]
Slaap lekker
[..]
RPM![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |