Morgen weerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:02 schreef Beach het volgende:
[..]
dank je, jij succes met leren weer/nog
Haiquote:
ik, ik weet ook niet waarom hij een foto van mij plaatstquote:
Meisje dat Portugees bier drinkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
Je was toch een jongen, wat doe je met mijn hart manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:03 schreef Beach het volgende:
[..]
ik, ik weet ook niet waarom hij een foto van mij plaatst
Quote m'n spoiler ook even meequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef Creeg het volgende:
[..]
Meisje dat Portugees bier drinkt.Gewoon nog een keer omdat spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef Creeg het volgende:
[..]
Meisje dat Portugees bier drinkt.Dat doet mij denken aan SangriaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aan terrassen en veel te mooie jongens
![]()
Ook al is het niet Portugees dan![]()
vandaag wel, en dat moet hij wegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sil is nooit hotIk vind hem zo lelijk
Het heeft er eigenlijk niets mee te makenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan SangriaEn aan terrassen en veel te mooie jongens
![]()
Ook al is het niet Portugees dan
Ik heb een hekel aan pubers.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef sharr het volgende:
Ik heb een hekel aan pubers tegenhouden om zelfmoord te plegen.
Praat me er niet vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef sharr het volgende:
Ik heb een hekel aan zelfmoord plegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef sharr het volgende:
hihi, ik snap 'mquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Praat me er niet vanPas je op dat je er niet in meegesleept wordt
Ja ik al hongerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef Creeg het volgende:
[..]
Het heeft er eigenlijk niets mee te maken
Maar bedankt voor je bijdrage.. nu heb ik dorst
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef sharr het volgende:
whut jij sliep toch al!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:06 schreef trolololo het volgende:
Hoi ik wilde op tijd gaan slapen dus dat ga ik ook doen. ofzo.
Welteruste
Bietzquote:
Nee, ik lig nu in bed... met mn telefoon... nu toch echt gaan slapen.quote:
Nee bweh, 't slaat ook nergens op eigenlijk, maar het vraagt wel veel van je tijdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Praat me er niet vanPas je op dat je er niet in meegesleept wordt
Enige bier wat ze hebben is Sagres of datquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef HappyBob het volgende:
Dit dronk ik eigenlijk vaker in Portugal
[ afbeelding ]
Idd, en dan lekker stinkenquote:
Hij is er -waarschijnlijk- zelf eenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
Je bent er zelf ook een geweest
Ik heb die periode overgeslagenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
Je bent er zelf ook een geweest
Totdat diegene niet meer om hulp vraagt en het doetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee bweh, 't slaat ook nergens op eigenlijk, maar het vraagt wel veel van je tijd
Zivaquote:
Uhu..maar Super Bock dronk ik vaker dan Sagresquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef Creeg het volgende:
[..]
Enige bier wat ze hebben is Sagres of dat
Jezelfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Who cares, heb toch niemand waar ik rekening mee moet houden
Ahh, bij ons in hotel was 't Sagresquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Uhu..maar Super Bock dronk ik vaker dan SagresDit omdat ze Super Bock in het hostel schonken
Ik weet dat hij het niet gaat doen maar ik voel me toch schuldig als ik hem laat praten over die plannen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Totdat diegene niet meer om hulp vraagt en het doet
Dan is hij een faalhaas wie gaat zich zelf nou hatenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is er -waarschijnlijk- zelf een
Heujquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Totdat diegene niet meer om hulp vraagt en het doet
Mijn lichaam maakt mij niet uit zolang het zomers in topvorm isquote:
En was het ook zo fucking goedkoop?quote:
Ja was wel zoiets idd. Was niet heel duur, maar Portugal is facking armquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En was het ook zo fucking goedkoop?En ook tijdens het uitgaan
1 euro tot 1,20 voor een biertje
Hihihihhi tot morgenochtend Beachieeequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:10 schreef Beach het volgende:
Maar ik ging dus slapen en nu word ik gewoon weer meegetrokken door jullie.
Daaagquote:
Welterusten Beachquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:10 schreef Beach het volgende:
Maar ik ging dus slapen en nu word ik gewoon weer meegetrokken door jullie.
Heerlijk om daar van mee te profiterenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:10 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja was wel zoiets idd. Was niet heel duur, maar Portugal is facking armDus alles was daar goedkoop.
Ghehe inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heerlijk om daar van mee te profiteren
Oo..waar ik zat gelukkig nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:11 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ghehe inderdaadEn de meeste spreken nog Nederlands ook daar
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oo..waar ik zat gelukkig nietJij zat zeker in de Algarve?
Verdommequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
ik weet niet waarom maar ik meld mij en ga vervolgens naar bed! DAG SCHATTEBOUTJUHS TOT MORGUHN!!!!
Slaap lekkerquote:
RPMquote:
Ik vind dat sowieso dat die Portugezen fucking vriendelijke mensen zienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:13 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja
Was lache man. Eerst doen ze moeilijk om je te verstaan. Je zegt dat je uit Nederland komt en je wordt als een köning behandeld.
Ha Flippiee!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verdomme
Trusten
[..]
Slaap lekker
[..]
RPM![]()
![]()
Klopt. Beter als de Fransen. Er waren niet zoveel Nederlanders. Af en toe kwam je er een paar tegen, maar de meeste Portugezen spraken een beetje Nederlands. Vraag me niet waarom, maar ze verstonden je echt wel. En als het niet in het Nederlands kon dan zeker in het Engels.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso dat die Portugezen fucking vriendelijke mensen zienEn ik probeer op vakantie sowieso altijd Nederlanders te vermijden
Zorgen dat je dan slaapt..merk je er weinig vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Fuck man, heb geen zin in morgen vroeg
Opkomst is niet zo grootquote:
Met mij gaat het primaquote:
Ja hoor!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja heKrijg bijna neiging om plaatjes te posten of eten te maken.
[..]
HoiAlles goed daar?
Klopt, maar dan wordt er minder gepostquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met een kleine groep kun je het ook gezellig hebben
Hehequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:18 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja hoor!![]()
Beetje moe maar dat mag ook wel na een drukke dag.![]()
Hoe is het met jou?
Hangt ervanafquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:19 schreef Creeg het volgende:
[..]
Klopt, maar dan wordt er minder gepost
Hoeft nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:19 schreef Creeg het volgende:
[..]
Klopt, maar dan wordt er minder gepost
"Ze" zeggen vaak.. Hoe meer zielen hoe meer vreugd...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met een kleine groep kun je het ook gezellig hebben
Dat dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:20 schreef 78RPM het volgende:
[..]
"Ze" zeggen vaak.. Hoe meer zielen hoe meer vreugd...
Soms wel, vaak niet!
Fransen heb ik een lichte hekel aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:17 schreef Creeg het volgende:
[..]
Klopt. Beter als de Fransen. Er waren niet zoveel Nederlanders. Af en toe kwam je er een paar tegen, maar de meeste Portugezen spraken een beetje Nederlands. Vraag me niet waarom, maar ze verstonden je echt wel. En als het niet in het Nederlands kon dan zeker in het Engels.
Ach, ik slaap toch nooit vroeg, al ben ik nog zo moe.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HeheDat je je dan hier nog komt
Goeddd, ja goed
Dan moet je niet weg gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:20 schreef Flippiee het volgende:
Ok. Ben even weg spam niet vol, want ik wil lapo hebben
Ik ging afgelopen nacht voor 2 uur naar bed geloof ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:21 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ach, ik slaap toch nooit vroeg, al ben ik nog zo moe.
Goed dat het goed gaat!
Ja Fransen zuigen. Spanjaarden gaat wel. Italianen zijn echt masters. Het kost er echt geen drol nee in Portugal.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Fransen heb ik een lichte hekel aanMaar Portugezen proberen je in ieder geval wel te begrijpen
Niet zoals Spanjaarden en Fransen
Maar weinig gemerkt dat Portugezen Nederlands konden
Op één man na..die woonde een tijdje in Nederland en had nu een restaurantje daar
Waar je voor 5 euro van de dagmaaltijd + drinken kon genieten
Heerlijke paella daar gegeten
Chickies gehosselt? Ehhh... Ja!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met mij gaat het primaEn hoe gaat het met deze man dan? Nog chickies gehosselt?
Ok.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
hoi, rot op kut newbie. Zeg het zelf maar even.
Welkom op het plekje op fok waar wij newbies wel verwelkomenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
Dat is al een prestatie op zich!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ging afgelopen nacht voor 2 uur naar bed geloof ik
Ahhhhquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihihihhi tot morgenochtend Beachieee
Fransen zuigen overal..Spanjaarden verschilt per plek..en Italianen verschilt ook wel beetje per plek, maar wel beter dan de Spanjaardenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja Fransen zuigen. Spanjaarden gaat wel. Italianen zijn echt masters. Het kost er echt geen drol nee in Portugal.
Jes! dit word de mooiste nacht van mijn levenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Welkom op het plekje op fok waar wij newbies wel verwelkomenHoi
Ik ben nu elke dag om 8 uur ofzo wakker..en had die nachten daarvoor niet heel veel geslapen..dus moest maar eens een keer hequote:
Je kunt hier soms zelfs tieten zien!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Jes! dit word de mooiste nacht van mijn leven
Maar ik bedoel eigenlijk de vrouwtjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Chickies gehosselt? Ehhh... Ja!![]()
Had inderdaad kip vanavond!![]()
Die komt volgende week dinsdag. Maar deze heeft een mooie tweede plek.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Jes! dit word de mooiste nacht van mijn leven
Maakt je wekker je wakker of uit jezelf?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben nu elke dag om 8 uur ofzo wakker..en had die nachten daarvoor niet heel veel geslapen..dus moest maar eens een keer he
Ik was afgelopen zomer in Sicilië en daar zat ik in een restaurantje en beetje ouwehoeren met die ober en je zegt dat je uit Nederland komt en dan komen ze met gratis drankjes en van die hele kleine gerechtjes. En geen goed woord over voor Spanje hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Fransen zuigen overal..Spanjaarden verschilt per plek..en Italianen verschilt ook wel beetje per plek, maar wel beter dan de Spanjaarden
Werklui maken mij elke dag wakkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:25 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Maakt je wekker je wakker of uit jezelf?
Hier gaat de wekker altijd om 5:50u...
Nou.. 18 uren in een bus zitten maakt mij niet blijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die komt volgende week dinsdag. Maar deze heeft een mooie tweede plek.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:26 schreef Dyr. het volgende:
de burgemeester van moerdijk tijdje terug
ook al leip
Herkenbaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:21 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ach, ik slaap toch nooit vroeg, al ben ik nog zo moe.
Goed dat het goed gaat!
Ik moet toch ergens in slapen vannachtquote:
Nu krijg ik hongerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Chickies gehosselt? Ehhh... Ja!![]()
Had inderdaad kip vanavond!![]()
Das negatiefquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
YOquote:
Altijd voor Beachquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:23 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
Ahhhhwat een liefde hier op eens
poep op je hoofdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:27 schreef MeGusta het volgende:
Alle Bazen Verzaaamelllunnnn!
Bazen ik verwacht jullie.
Oh gezellig...quote:
Vrienden van mij waren in Madrid tijdens de finale..maar daar waren ze wel voor Spanje hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:26 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zomer in Sicilië en daar zat ik in een restaurantje en beetje ouwehoeren met die ober en je zegt dat je uit Nederland komt en dan komen ze met gratis drankjes en van die hele kleine gerechtjes. En geen goed woord over voor Spanje heGeniaal. Ze vonden dat Nederland het WK moest winnen en niet Spanje
Zij maken mij wakker en dan moet ik ze ook nog belonen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:28 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Oh gezellig...![]()
Maar je geeft ze toch wel een kop koffie om 9 uur he?![]()
Het is namelijk zo koud buiten, dus ze hebben het nodig!
Jup dat zal vast wel jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vrienden van mij waren in Madrid tijdens de finale..maar daar waren ze wel voor Spanje hoorVerder is het vaak in de minder toeristische plekjes waar ze wat vriendelijke zijn..dus dat zal misschien in Spanje ook wel zo zijn
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:30 schreef Creeg het volgende:
[..]
Jup dat zal vast wel ja
Ik ga in ieder geval pitten. Veel teveel gedaan vandaag![]()
Daaaag
Nog meer kans op lapoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:30 schreef Creeg het volgende:
[..]
Jup dat zal vast wel ja
Ik ga in ieder geval pitten. Veel teveel gedaan vandaag![]()
Daaaag
Mijn bed staat gewoon klaar hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens in slapen vannacht
Ik was in Portugal..en daar leefde iedereen wel met ons meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik was tijdens de finale ook in italie. Na de wedstrijd werden we flink de gek aangestoken, ook niet zo gek na al die idiote kleren die we aanhadden..
Daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar je zegt nooit waar jouw bed staat
Ik was er kapot vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was in Portugal..en daar leefde iedereen wel met ons meeAlleen ons kon het vrij weinig schelen
Enige wat ik er leuk aan vind is de gezelligheidquote:
Slecht nieuws Flip?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar
JawelAl had ik gisteren ook wel heel slecht nieuws gehoord
[..]
Ik moet toch ergens in slapen vannacht
[..]
Nu krijg ik honger
[..]
Das negatief
[..]
YO
[..]
Altijd voor Beach
Volgende week kom ik wel even kijken hoe jouw bed er bij staat.quote:
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:34 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Slecht nieuws Flip?Dat is minder...
Als je honger hebt moet je eten!
Wat een binnenkomstquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgende week kom ik wel even kijken hoe jouw bed er bij staat.
Je doet maar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgende week kom ik wel even kijken hoe jouw bed er bij staat.
quote:
Trustenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nou, ik ga maar eensch....
morgen weer vroeg op! adios!
Hoezo? Koelkast open, eten pakken, in je mond stoppen, kauwen en doorslikken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaNiets aan te doen ook
Ja gaat lastig nu
Slaap lekker Fredjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Fapse!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Doei Fred!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik NB toch zelden en ik was onderweg naar mn bed de bankquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je doet maar.
[..]Ik had je al eerder verwacht Mutsieee
Hoi jijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
yooik ga ook maar richting bed zo
Weet ik, ben nog steeds trots op mn naamtopic met jouquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik NB toch zelden en ik was onderweg naar mn bed de bank
That's what started it allquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik, ben nog steeds trots op mn naamtopic met jouDat ik je toen ben tegen gekomen
Ik maak herrie joh als ik naar beneden ga, en iedereen slaaptquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:36 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Hoezo? Koelkast open, eten pakken, in je mond stoppen, kauwen en doorslikken.
Of heb je een wortelkanaalbehandeling gehad vandaag?
Het is een duffe donderdag/vrijdag zeg maar...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:42 schreef HappyBob het volgende:
Jaa..ik keek ook weer evenWat is dit vrinden?
Stilte voor de storm?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:42 schreef Flippiee het volgende:
3 minuten doodse stilteDat dit kan in een eerste NB.
Normaal is het hier dan een stuk drukkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:43 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Het is een duffe donderdag/vrijdag zeg maar...
Wat gaan we daar aan doen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:43 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Het is een duffe donderdag/vrijdag zeg maar...
Zij lijkt een beetje op Hillary Duff?quote:
Weet ik et.. eerst de beste lekkere wijf plaatje op googlequote:
Dat is elke nacht mijn natte droom..gewoon alleen die foto's.quote:
Sitting in the tree. Je weet toch jonge..jonko klappenquote:
wirris jonkos en gewoon floes burnen alsof het niets is mangquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sitting in the tree. Je weet toch jonge..jonko klappen
Godquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:49 schreef FreezePop het volgende:
Als god een favoriete drank had, dan was het La Chouffe bier geweest.
Ik zei toch ALS! niet 'God zijn favoriete drankje...'quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
GodAls hij een favoriet drankje had..dan was het een toverdrankje..die man bestaat niet
Flensjequote:
Hai schatjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoi BHZakje![]()
Welkom in dezen rustige nachtbagger.
Als hij een favoriet drankje had. Dus die als slaat niet op of hij bestaat of niet..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zei toch ALS! niet 'God zijn favoriete drankje...'
Zeiksnorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als hij een favoriet drankje had. Dus die als slaat niet op of hij bestaat of niet..
Zoek op negerquote:
Zoals ik het zei.quote:
Zeg me dat je niet uit Friesland komt Floxciequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe is het in het noorden dan? Koud en alles?
Wacht maar, zodra ik een rol heb dan wordt het alleen nog maar Goede Tijden en Goede Tijden. Peace, nikkers!quote:
Omdat het een kankerserie is, daaromquote:
Wat is er mis met friesland?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:56 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Zeg me dat je niet uit Friesland komt Floxcie
Ik zie het al in tinychatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:56 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Omdat het een kankerserie is, daarom
Over het algemeen heb ik het niet zo op Friezen, enkele uitzondering daargelaten (Cosjenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:56 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Wat is er mis met friesland?
Hier is alles hoor.. behalve die hoerekut files
Oostenquote:
Mwah, valt wel mee. Ik weet niet eens of je uit het westen komt, maar goed. Morgen school, daarna weekend (gaat deze jongeman hosselen?) en ik heb kortingscouponnen gekregen voor zowel de McDonald's als de KFC. Dus zijn er watermeloen negers aanwezig die van KFC voedsel houden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe is het in het noorden dan? Koud en alles?
Ja ik heb nu vrij tot en met maandag. Dus heul weekend om te lerenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:57 schreef FreezePop het volgende:
Flipsen, ik dacht dat jij niet meer ging FOK!ken want school?
Doe mij maar McDonaldsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:57 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Ik wee niet eens of je uit het westen komt, maar goed. Morgen school, daarna weekend (gaat deze jongeman hosselen?) en ik heb kortingscouponnen gekregen voor zowel de McDonald's als de KFC. Dus zijn er watermeloen negers aanwezig die van KFC voedsel houden?
Zelfde hier. Vrije vrijdagen. Het zou verdomme ieder jaar zo moeten zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik heb nu vrij tot en met maandag. Dus heul weekend om te leren
Wat is er mis met friezen dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:57 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik het niet zo op Friezen, enkele uitzondering daargelaten (Cosjen)
Geen neger, geen watermeloen, maar kfcquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:57 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Ik weet niet eens of je uit het westen komt, maar goed. Morgen school, daarna weekend (gaat deze jongeman hosselen?) en ik heb kortingscouponnen gekregen voor zowel de McDonald's als de KFC. Dus zijn er watermeloen negers aanwezig die van KFC voedsel houden?
Dit dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zelfde hier. Vrije vrijdagen. Het zou verdomme ieder jaar zo moeten zijn
Lang verhaal, geen zin om hier neer te kalken..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Wat is er mis met friezen dan?
Groningen is niet echt naast de deurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:59 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Groningen » Herestraat » Wacht tot je iemand ziet die op een communist lijkt.
Ik woon momenteel in het Westen jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:57 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Ik weet niet eens of je uit het westen komt, maar goed. Morgen school, daarna weekend (gaat deze jongeman hosselen?) en ik heb kortingscouponnen gekregen voor zowel de McDonald's als de KFC. Dus zijn er watermeloen negers aanwezig die van KFC voedsel houden?
Ik wil ook vrij morgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heb nu al twee periodes elke vrijdag vrij. Heerlijk zo een vroeg weekend.
ja wie a zegt..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Lang verhaal, geen zin om hier neer te kalken..
Meisjes die van KFC houden bestaan dus toch. Anderhalf jaar geleden zat ik nog met een groep mensen die het zielig vonden voor al die kippetjes maar McDonald's prima vonden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen neger, geen watermeloen, maar kfc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |