Klopt. Beter als de Fransen. Er waren niet zoveel Nederlanders. Af en toe kwam je er een paar tegen, maar de meeste Portugezen spraken een beetje Nederlands. Vraag me niet waarom, maar ze verstonden je echt wel. En als het niet in het Nederlands kon dan zeker in het Engels.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso dat die Portugezen fucking vriendelijke mensen zienEn ik probeer op vakantie sowieso altijd Nederlanders te vermijden
Zorgen dat je dan slaapt..merk je er weinig vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Fuck man, heb geen zin in morgen vroeg
Opkomst is niet zo grootquote:
Met mij gaat het primaquote:
Ja hoor!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja heKrijg bijna neiging om plaatjes te posten of eten te maken.
[..]
HoiAlles goed daar?
Klopt, maar dan wordt er minder gepostquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met een kleine groep kun je het ook gezellig hebben
Hehequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:18 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja hoor!![]()
Beetje moe maar dat mag ook wel na een drukke dag.![]()
Hoe is het met jou?
Hangt ervanafquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:19 schreef Creeg het volgende:
[..]
Klopt, maar dan wordt er minder gepost
Hoeft nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:19 schreef Creeg het volgende:
[..]
Klopt, maar dan wordt er minder gepost
"Ze" zeggen vaak.. Hoe meer zielen hoe meer vreugd...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met een kleine groep kun je het ook gezellig hebben
Dat dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:20 schreef 78RPM het volgende:
[..]
"Ze" zeggen vaak.. Hoe meer zielen hoe meer vreugd...
Soms wel, vaak niet!
Fransen heb ik een lichte hekel aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:17 schreef Creeg het volgende:
[..]
Klopt. Beter als de Fransen. Er waren niet zoveel Nederlanders. Af en toe kwam je er een paar tegen, maar de meeste Portugezen spraken een beetje Nederlands. Vraag me niet waarom, maar ze verstonden je echt wel. En als het niet in het Nederlands kon dan zeker in het Engels.
Ach, ik slaap toch nooit vroeg, al ben ik nog zo moe.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HeheDat je je dan hier nog komt
Goeddd, ja goed
Dan moet je niet weg gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:20 schreef Flippiee het volgende:
Ok. Ben even weg spam niet vol, want ik wil lapo hebben
Ik ging afgelopen nacht voor 2 uur naar bed geloof ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:21 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ach, ik slaap toch nooit vroeg, al ben ik nog zo moe.
Goed dat het goed gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |