Ik zie het al in tinychatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:56 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Omdat het een kankerserie is, daarom
Over het algemeen heb ik het niet zo op Friezen, enkele uitzondering daargelaten (Cosjenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:56 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Wat is er mis met friesland?
Hier is alles hoor.. behalve die hoerekut files
Oostenquote:
Mwah, valt wel mee. Ik weet niet eens of je uit het westen komt, maar goed. Morgen school, daarna weekend (gaat deze jongeman hosselen?) en ik heb kortingscouponnen gekregen voor zowel de McDonald's als de KFC. Dus zijn er watermeloen negers aanwezig die van KFC voedsel houden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe is het in het noorden dan? Koud en alles?
Ja ik heb nu vrij tot en met maandag. Dus heul weekend om te lerenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:57 schreef FreezePop het volgende:
Flipsen, ik dacht dat jij niet meer ging FOK!ken want school?
Doe mij maar McDonaldsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:57 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Ik wee niet eens of je uit het westen komt, maar goed. Morgen school, daarna weekend (gaat deze jongeman hosselen?) en ik heb kortingscouponnen gekregen voor zowel de McDonald's als de KFC. Dus zijn er watermeloen negers aanwezig die van KFC voedsel houden?
Zelfde hier. Vrije vrijdagen. Het zou verdomme ieder jaar zo moeten zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik heb nu vrij tot en met maandag. Dus heul weekend om te leren
Wat is er mis met friezen dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:57 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik het niet zo op Friezen, enkele uitzondering daargelaten (Cosjen)
Geen neger, geen watermeloen, maar kfcquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:57 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Ik weet niet eens of je uit het westen komt, maar goed. Morgen school, daarna weekend (gaat deze jongeman hosselen?) en ik heb kortingscouponnen gekregen voor zowel de McDonald's als de KFC. Dus zijn er watermeloen negers aanwezig die van KFC voedsel houden?
Dit dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zelfde hier. Vrije vrijdagen. Het zou verdomme ieder jaar zo moeten zijn
Lang verhaal, geen zin om hier neer te kalken..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Wat is er mis met friezen dan?
Groningen is niet echt naast de deurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:59 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Groningen » Herestraat » Wacht tot je iemand ziet die op een communist lijkt.
Ik woon momenteel in het Westen jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:57 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Ik weet niet eens of je uit het westen komt, maar goed. Morgen school, daarna weekend (gaat deze jongeman hosselen?) en ik heb kortingscouponnen gekregen voor zowel de McDonald's als de KFC. Dus zijn er watermeloen negers aanwezig die van KFC voedsel houden?
Ik wil ook vrij morgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heb nu al twee periodes elke vrijdag vrij. Heerlijk zo een vroeg weekend.
ja wie a zegt..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Lang verhaal, geen zin om hier neer te kalken..
Meisjes die van KFC houden bestaan dus toch. Anderhalf jaar geleden zat ik nog met een groep mensen die het zielig vonden voor al die kippetjes maar McDonald's prima vonden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen neger, geen watermeloen, maar kfc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |