Kunnen ze beter naar Sudan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef eriksd het volgende:
Daarom moet NL er ook naartoe. Oh wacht, dat wil je niet
Of Somalie.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kunnen ze beter naar Sudan.
Nog schraler.
Zie hier toch het schoolvoorbeeld van de PvdA regentenhouding. Hun wil is wet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het kabinet geen meerderheid krijgt in de Senaat denk ik dat het heel moeilijk voor ze gaat worden om bijvoorbeeld de begroting voor 2012 erdoor te krijgen.
En als dat niet lukt kunnen ze niet anders dan het ontslag aanbieden.
Amsterdam?quote:
Bij welke groep schaar je mij dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie hier toch het schoolvoorbeeld van de PvdA regentenhouding. Hun wil is wet.
Ik zie ook een interessante kloof tussen oude en jonge PvdA's. Zal er nog een topic over maken binnenkort.
Oudquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij welke groep schaar je mij dan?
Mogadishuquote:
Dat weet je anders verdomd goed te verbergen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Apart, ik kom juist uit de liberale hoek
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:17 schreef eriksd het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)t-is-bij-verjonging/
Wouter slaat terug!
Linksen komen inderdaad van een andere planeet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:18 schreef eriksd het volgende:
De linkse aliens hebben hem ontvoerd, dat is het.
Kom uit een VVD nest hè? Mijn ouders droegen Wiegel op handen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
Remlof is een voormalig rechtmens, well I'll be damned.
Over 10 jaar SP zeker. Je zit in een glijdende schaal mijn beste.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom uit een VVD nest hè? Mijn ouders droegen Wiegel op handen.
Ik ben van de VVD via D66 bij de PvdA beland.
Echt joh? Mijn pa heeft juist een bloedhekel aan Wieger. En nee, hij is geen uitgesproken linksmens. Maar goed te zien dat wijsheid met de jaren is gekomenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom uit een VVD nest hè? Mijn ouders droegen Wiegel op handen.
Ik ben van de VVD via D66 bij de PvdA beland.
Nee, ik kan me totaal niet vinden in de standpunten van de SP over Europa. Juist dat maakt dat ik me ook wel kan voorstellen dat ik GL of D66 zou stemmen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Over 10 jaar SP zeker. Je zit in een glijdende schaal mijn beste.
Ach met wat papaver product in het bloed ziet alles er veel mooier uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
Valt zo weinig te zien, he? Een vriend van me is daar geweest als soldaat, en hij vertelde me dat het nogal een schrale bende is daar.
Stuur dit bericht binnen 2 uur door naar 20 mensen, anders krijgt Wilders er een zetel bij!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:29 schreef Im.Kant. het volgende:
Ik krijg net een of andere doorstuurmail over 'Sahar, het Afghaanse meisje dat Nederland wordt uitgezet'.
Of ik de petitie even wil tekenen
Is het een beetje een mokkel?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:29 schreef Im.Kant. het volgende:
Ik krijg net een of andere doorstuurmail over 'Sahar, het Afghaanse meisje dat Nederland wordt uitgezet'.
Of ik de petitie even wil tekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |