We blijven tenminste positief en optimistisch !quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:56 schreef eriksd het volgende:
Von der Dunk
PvdA-kliek op fok:
- 9 juni wordt de PvdA echt de grootste!
- Rechtse formatie gaat niet lukken!
- Nu gaat het echt niet lukken!
- In juli neemt Job het voortouw, let maar op!
- Het kabinet valt voor kerst!
- Het kabinet valt voor oudjaar!
Ik ga deze reeks eens goed bijhouden.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
We blijven tenminste positief en optimistisch !
Toegegeven, wishfull thinking is de linkse kliek niet vreemd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:56 schreef eriksd het volgende:
Von der Dunk
PvdA-kliek op fok:
- 9 juni wordt de PvdA echt de grootste!
- Rechtse formatie gaat niet lukken!
- Nu gaat het echt niet lukken!
- In juli neemt Job het voortouw, let maar op!
- Het kabinet valt voor kerst!
- Het kabinet valt voor oudjaar!
Ik ga deze reeks eens goed bijhouden.
Titel doet mij teveel denken aan de PVV.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:00 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat ik jullie lijflied gevonden heb:
Klopt, ik kan hier wel om lachen overigens.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ohja, de dreiging met emigreren heb ik ook nog niet meegenomen.
Ach, wij linksen zijn nou eenmaal reislustig. Geinteresseerd in andere culturen enzo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt, ik kan hier wel om lachen overigens.
Ga eens weg zou ik zeggenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, wij linksen zijn nou eenmaal reislustig. Geinteresseerd in andere culturen enzo.
Op zich een aardig stuk, alleen een beetje vreemd dat de schrijver het opportunisme van de PVV laat zien door een individuele actie van Brinkman toen laatstgenoemde nog niet eens in de politiek actief was.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:40 schreef remlof het volgende:
Goeie column van Thomas von der Dunk weer: De verwilderse rechtsstaat: geen gezicht
Ik herinner mij nog een tv-uitzending waarin Brinkman, toen nog gewoon agent, een grote mond opzette tegen Job Cohen, toen als burgemeester van Amsterdam in zíjn geval het bevoegd gezag. Het is frappant om te zien hoe de Wildersianen, nu zij aan de macht zijn, plotseling op naleving van bestuurlijke regels staan waaraan zij eerder zelf volledig lak hadden.
Ik heb al aardig wat landen gehad, mn beste. Niet zo gek lang geleden bijvoorbeeld in China geweest.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga eens weg zou ik zeggenAfghanistan bijvoorbeeld.
Pelgrimstocht?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb al aardig wat landen gehad, mn beste. Niet zo gek lang geleden bijvoorbeeld in China geweest.
Op bezoek bij je rode vrienden?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb al aardig wat landen gehad, mn beste. Niet zo gek lang geleden bijvoorbeeld in China geweest.
Maar Afghanistan zit er niet in?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Even op mn knietjes gegaan op het Plein van de Hemelse Vrede.quote:
Als het kabinet geen meerderheid krijgt in de Senaat denk ik dat het heel moeilijk voor ze gaat worden om bijvoorbeeld de begroting voor 2012 erdoor te krijgen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:05 schreef Picchia het volgende:
Ik geloof best dat er bij links momenteel meer motivatie is om te gaan stemmen dan bij rechts. Maar ik vraag mij af of de eerste kamer het kabinet laat vallen. Ik denk dat als links wint dat ze het kabinet gaan kapen.
Valt zo weinig te zien, he? Een vriend van me is daar geweest als soldaat, en hij vertelde me dat het nogal een schrale bende is daar.quote:
Partijen als D66, CU, SGP, OSF zijn anders niet zo pietluttig als de PvdA.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het kabinet geen meerderheid krijgt in de Senaat denk ik dat het heel moeilijk voor ze gaat worden om bijvoorbeeld de begroting voor 2012 erdoor te krijgen.
En als dat niet lukt kunnen ze niet anders dan het ontslag aanbieden.
We hebben lang genoeg in dat stinkland gezeten. Daarnaast is het een strijd die niet is te winnen. Als je daar ooit weggaat, dan nemen de Taliban-sloebers weer de tent over. Dat zuigt, I know, maar het is helaas de harde realiteit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef eriksd het volgende:
Daarom moet NL er ook naartoe. Oh wacht, dat wil je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |