Dat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoi ik kijk dit voor het eerst en ik had het niet moeten doen.
wat dacht je van bruin?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef Merel het volgende:
Dat de aflevering "kleur bekennen" heet en dat Art net in dat groepsshot een opvallend geel shirt aan had en nu een opvallend rood shirt ligt er te veel bovenop hè..?
Koojemans!quote:
Ik zou hem doen hoor!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Jan Kooijemans, aanstormend talent
Truequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat heeft dat Volkskrant wijf bij wie is de mol een arrogante kop zeg. En dan net die semi-zoolander blik. Vreselijk! Kan haar nu al niet uitstaan.
Te laat!quote:
idem ja, ik vind haar de irritantstequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat heeft dat Volkskrant wijf bij wie is de mol een arrogante kop zeg. En dan net die semi-zoolander blik. Vreselijk! Kan haar nu al niet uitstaan.
en gtst-boboquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Jan Kooijmans, danser geweest, nu jurylid.
Haha wie bedoel je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef Ang3l het volgende:
En Sourdosquote:
Ja dat ja.quote:
Jep, mol!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:01 schreef Editeur het volgende:
Weet iemand al wat dat Chinese teken betekent op het rode shirt?
Thanks ^^quote:
Nee die is ook gewoon irritant.quote:
of zo'n klier die doet alsof, irritant is het sowieso. Ik geloof niet dat zij zo dom en irritant is.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
veel te opzichtig, die is gewoon dom
Uhuh, Milouska vergeten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:02 schreef Injetta het volgende:
Als Karin de mol is, dan is het nu al te duidelijk. Ze doet zo dom.
Snelle Jelle is snel met typfouten verbeterenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
veel te opzichtig, die is gewoon dom
quote:
(A) Horace is de Mol.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Steeds als er iets fout gaat wordt diegene de mol genoemd?
Snap je het format al?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Steeds als er iets fout gaat wordt diegene de mol genoemd?
Daar slapen mensen nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
Maar die mensen in de stad daar hoeven niet te slapen ofzo?
het is el salvador daar doen ze niet zo moeilijk over regeltjes / geluidsnormenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
Vuurwerk mag daar het hele jaar door gewoon, en het kan best vroeg donker zijn daar (18.00 uur)quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
Ja als het goed is wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Snap je het format al?Anders wordt het heel lastig voor je...
Misschien is het daar om 20 uur wel donker?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat het middennacht is daar. Volgens mij is het rond de evenaar altijd veel sneller donker. Bovendien zullen ze zo moeilijk niet doen tegen een kleine fooi.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Snap je het format al?Anders wordt het heel lastig voor je...
Daar is alles te koopquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:04 schreef tdrone het volgende:
[..]
het is el salvador daar doen ze niet zo moeilijk over regeltjes / geluidsnormen
slapen in El Savadorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
Pfff, Milouschka vond ik niet te harden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef alors het volgende:
Bij Milouschka was het nog leuk, nu niet meer.
Dat is wel een mollenargument inderdaad...quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef tdrone het volgende:
wij wisten toch niet dat jullie namen communiceerden
wat een molactie
Zijn kop komt me van iets anders bekend voor..quote:
Fort Alpha?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:07 schreef Editeur het volgende:
[..]
Zijn kop komt me van iets anders bekend voor..
Art?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:07 schreef henkde_j het volgende:
Die playmobiel dude komt nog best sympathiek en intelligent over.
In Ik Hou van Holland was ie ook niet dom idd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:07 schreef henkde_j het volgende:
Die playmobiel dude komt nog best sympathiek en intelligent over.
Nee, Janquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Art?
Ik vond hem altijd wel tof bij Peking Express
Oh!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
In Ik Hou van Holland was ie ook niet dom idd.
[..]
Nee, Jan
Beetje het psychologische spel van Deal or No Dealquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:09 schreef Editeur het volgende:
Lastige keuze. Zou wel doorlopen denk ik.
Ik vond haar tijdens het programma ook niet zo, maar achteraf heeft ze wel een uitstekende mol gespeeld vind ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Pfff, Milouschka vond ik niet te harden.
24 uur een Haags accent en een stijve nekquote:
Dank.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Vragen beantwoorden -> joker rekent 1 fout antwoord goed.
Op het einde moeten ze vragen beantwoorden, dan kunnen ze jokers inzetten, want wie de meeste fout heeft, ligt eruit.quote:
Dan kan je op het eind een vraag die je fout hebt kwijtschelden.quote:
Kun je inzetten bij de vragen. Voor elke joker wordt een foute vraag, goed gerekend.quote:
Oh ja, kutquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Vragen beantwoorden -> joker rekent 1 fout antwoord goed.
lijk me lekkahquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
24 uur een Haags accent en een stijve nek
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:14 schreef Editeur het volgende:
Elke keer worden die mandjes toch bijgevuld?
Wat heb je aan geld persoonlijk?quote:
Ze staat ook lekker op d'r benen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfde met die meiden van Haram-muts![]()
Hoe meer 'ruzie', hoe beter de opdracht is. Deze scoort goed jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sorry hoor, maar dit is ook een fijne opdracht
Ik loop met zwemvliezen nog eleganterquote:
Beetje à la Lingo-vrouwkequote:
El Salvador.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef Pino112 het volgende:
Sinds wanneer bestaan er briefjes van 2500 euro?
Of een prima mol die alle verdenking van zich afgooit op deze manier.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:15 schreef franklop het volgende:
dat harammeisje is dus no way de mol x100000
mijn gedachte ook jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef sjak het volgende:
[..]
Of een prima mol die alle verdenking van zich afgooit op deze manier.
Ze keek oprecht een beetje boos/ teleurgesteldquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef sjak het volgende:
[..]
Of een prima mol die alle verdenking van zich afgooit op deze manier.
Dat heet acteren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef Editeur het volgende:
[..]
Ze keek oprecht een beetje boos/ teleurgesteld
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarvoor is dat geld eigenlijk belangrijk?
Dat krijgt de winnaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
het zijn dan ook nep euro'squote:
Krijgt de winnaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is toch een normale vraag als je het voor het eerst zietquote:
Hoezo zou de mol niet als eerste willen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Honeymooner het volgende:
De mol zou sowieso niet als eerste willen bij deze opdracht, dus Anna is het niet.
waarom niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Honeymooner het volgende:
De mol zou sowieso niet als eerste willen bij deze opdracht, dus Anna is het niet.
Je kan zeker dingen opmerken hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die speculaties hier![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alsof je na 1 aflevering kan zeggen wie het is en wie niet.
Waarom niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Honeymooner het volgende:
Heh? De Mol gaat alleen ff internetten of een spelletje doen hoor, dus wat maakt het uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Honeymooner het volgende:
Eeeeeeeeeh dat is toch het leuke aan zo'n programma? Zeikerd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mexicaantjequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hmmmm, laat maarquote:
Het slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef geppie het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeh dat is toch het leuke aan zo'n programma? Zeikerd.
Nieuw hier, dus ze snapt het spel nog niet helemaalquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef geppie het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeh dat is toch het leuke aan zo'n programma? Zeikerd.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bullshit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Nieuw hier, dus ze snapt het spel nog niet helemaal
Ja inderdaad, het boeit die mol niet, en maakt het de andere alleen maar moeilijker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Hmmmm, laat maarwas nu alweer vergeten dat er ook vrijstellingen bij waren, die kan de mol natuurlijk gewoon prima pakken.
Speculeren hoort toch bij het programma? En ook nu kun je aan bepaalde gedragingen al bekijken hoe verdacht je iemand vind.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is ook zo, Pepijn heeft voor nu.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik dacht dat die vrijstellingen voor bepaalde afleveringen waren, net zoals de jokers?waarom worden ze dan nu ingezet?
De eerste ronde wil je sowieso overleven lijkt mij..quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik dacht dat die vrijstellingen voor bepaalde afleveringen waren, net zoals de jokers?waarom worden ze dan nu ingezet?
ik wil weten wat dat betekendquote:
Ja dat wel, maar ik denk niet dat je nu al kan zeggen 'die is het niet omdat dit!'. Dat bedoelde ik meer. Maar ik hoor hier niet thuis geloof ik als het het hele seizoen zo gaat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Speculeren hoort toch bij het programma? En ook nu kun je aan bepaalde gedragingen al bekijken hoe verdacht je iemand vind.
Dat is dus WIDM! Blijf het volgende topic maar weg danquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik denk dat hij kaal isquote:
Ja, maar ik dacht dat het niet mocht in bepaalde afleveringenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:22 schreef Editeur het volgende:
[..]
De eerste ronde wil je sowieso overleven lijkt mij..
Wie is dat? Wat een kut kopquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:25 schreef Steve het volgende:
Alleen zittend op de achtergrond vind ik Hanna Bervoets al vervelend.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:25 schreef franklop het volgende:
natuurlijk, wat maakt het voor pepijn uit, hij is toch de mol
Volgens mij nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:25 schreef amaranta het volgende:
niemand naar huis dus....
had iemand dat in de prono ingevuld?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef Catwoman1986 het volgende:
SukkeMol van een Pepijn, daar heb je toch geen kut aan
Hoeft niet, zijn altijd wel 1 of 2 aflevering waarin niemand eruit gaat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef -Willempie- het volgende:
volgende week 2 eruit, lijkt me logisch
Is wel vaker dat er niemand uitgaatquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef -Willempie- het volgende:
volgende week 2 eruit, lijkt me logisch
de vraag werd hem van te voren gesteld he....het hoefde niet per defi om soundos te gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |