Dat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoi ik kijk dit voor het eerst en ik had het niet moeten doen.
wat dacht je van bruin?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef Merel het volgende:
Dat de aflevering "kleur bekennen" heet en dat Art net in dat groepsshot een opvallend geel shirt aan had en nu een opvallend rood shirt ligt er te veel bovenop hè..?
Koojemans!quote:
Ik zou hem doen hoor!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Jan Kooijemans, aanstormend talent
Truequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat heeft dat Volkskrant wijf bij wie is de mol een arrogante kop zeg. En dan net die semi-zoolander blik. Vreselijk! Kan haar nu al niet uitstaan.
Te laat!quote:
idem ja, ik vind haar de irritantstequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat heeft dat Volkskrant wijf bij wie is de mol een arrogante kop zeg. En dan net die semi-zoolander blik. Vreselijk! Kan haar nu al niet uitstaan.
en gtst-boboquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Jan Kooijmans, danser geweest, nu jurylid.
Haha wie bedoel je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef Ang3l het volgende:
En Sourdosquote:
Ja dat ja.quote:
Jep, mol!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:01 schreef Editeur het volgende:
Weet iemand al wat dat Chinese teken betekent op het rode shirt?
Thanks ^^quote:
Nee die is ook gewoon irritant.quote:
of zo'n klier die doet alsof, irritant is het sowieso. Ik geloof niet dat zij zo dom en irritant is.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
veel te opzichtig, die is gewoon dom
Uhuh, Milouska vergeten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:02 schreef Injetta het volgende:
Als Karin de mol is, dan is het nu al te duidelijk. Ze doet zo dom.
Snelle Jelle is snel met typfouten verbeterenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
veel te opzichtig, die is gewoon dom
quote:
(A) Horace is de Mol.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Steeds als er iets fout gaat wordt diegene de mol genoemd?
Snap je het format al?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Steeds als er iets fout gaat wordt diegene de mol genoemd?
Daar slapen mensen nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
Maar die mensen in de stad daar hoeven niet te slapen ofzo?
het is el salvador daar doen ze niet zo moeilijk over regeltjes / geluidsnormenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
Vuurwerk mag daar het hele jaar door gewoon, en het kan best vroeg donker zijn daar (18.00 uur)quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
Ja als het goed is wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Snap je het format al?Anders wordt het heel lastig voor je...
Misschien is het daar om 20 uur wel donker?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat het middennacht is daar. Volgens mij is het rond de evenaar altijd veel sneller donker. Bovendien zullen ze zo moeilijk niet doen tegen een kleine fooi.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Snap je het format al?Anders wordt het heel lastig voor je...
Daar is alles te koopquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:04 schreef tdrone het volgende:
[..]
het is el salvador daar doen ze niet zo moeilijk over regeltjes / geluidsnormen
slapen in El Savadorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |