Eeeeeeeeeh dat is toch het leuke aan zo'n programma? Zeikerd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die speculaties hier![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alsof je na 1 aflevering kan zeggen wie het is en wie niet.
Mexicaantjequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hmmmm, laat maarquote:
Het slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef geppie het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeh dat is toch het leuke aan zo'n programma? Zeikerd.
Nieuw hier, dus ze snapt het spel nog niet helemaalquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef geppie het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeh dat is toch het leuke aan zo'n programma? Zeikerd.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
24 uur een Haags accent en een stijve nek
Bullshit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Nieuw hier, dus ze snapt het spel nog niet helemaal
Ja inderdaad, het boeit die mol niet, en maakt het de andere alleen maar moeilijker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Hmmmm, laat maarwas nu alweer vergeten dat er ook vrijstellingen bij waren, die kan de mol natuurlijk gewoon prima pakken.
Speculeren hoort toch bij het programma? En ook nu kun je aan bepaalde gedragingen al bekijken hoe verdacht je iemand vind.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is ook zo, Pepijn heeft voor nu.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik dacht dat die vrijstellingen voor bepaalde afleveringen waren, net zoals de jokers?waarom worden ze dan nu ingezet?
De eerste ronde wil je sowieso overleven lijkt mij..quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik dacht dat die vrijstellingen voor bepaalde afleveringen waren, net zoals de jokers?waarom worden ze dan nu ingezet?
ik wil weten wat dat betekendquote:
Ja dat wel, maar ik denk niet dat je nu al kan zeggen 'die is het niet omdat dit!'. Dat bedoelde ik meer. Maar ik hoor hier niet thuis geloof ik als het het hele seizoen zo gaat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Speculeren hoort toch bij het programma? En ook nu kun je aan bepaalde gedragingen al bekijken hoe verdacht je iemand vind.
Dat is dus WIDM! Blijf het volgende topic maar weg danquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik denk dat hij kaal isquote:
Ja, maar ik dacht dat het niet mocht in bepaalde afleveringenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:22 schreef Editeur het volgende:
[..]
De eerste ronde wil je sowieso overleven lijkt mij..
Wie is dat? Wat een kut kopquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:25 schreef Steve het volgende:
Alleen zittend op de achtergrond vind ik Hanna Bervoets al vervelend.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:25 schreef franklop het volgende:
natuurlijk, wat maakt het voor pepijn uit, hij is toch de mol
Volgens mij nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:25 schreef amaranta het volgende:
niemand naar huis dus....
had iemand dat in de prono ingevuld?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef Catwoman1986 het volgende:
SukkeMol van een Pepijn, daar heb je toch geen kut aan
Hoeft niet, zijn altijd wel 1 of 2 aflevering waarin niemand eruit gaat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef -Willempie- het volgende:
volgende week 2 eruit, lijkt me logisch
Is wel vaker dat er niemand uitgaatquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef -Willempie- het volgende:
volgende week 2 eruit, lijkt me logisch
de vraag werd hem van te voren gesteld he....het hoefde niet per defi om soundos te gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |