Dat zegt 90% van de dikkerds en bij 99% daarvan is het gelogen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik ben overigens niet dik geworden door veel eten van slechte dingen.
Ohja, daarom moest je maag ook verkleind worden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat denk ik dus dat het niet haalbaar is. Maar ik ben tevreden als ik 80 kilo ga wegen ik kom van de 144.4 af. Heb gastric bypass gehad. Dat stopt wanneer het lichaam zegt het is genoeg. Heb je zelf niet echt meer invloed op.
Mijn moeder heeft dat ook en is niet dik, en dan heeft een maagverkleining ook weinig nut.quote:
Heb je dan een maag bypass nodig vanwege je schildklier?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ook door bepaalde medicijnen komen of als je iets aan je schildklier hebt.
Zover gaat mijn kennis niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:21 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Heb je dan een maag bypass nodig vanwege je schildklier?
Door spierziekte daarbij is mijn schildklier niet goed en die ze niet op de goede waarde krijgen. Ik loop daar ook voor bij een endocrinoloog. 60 kilo in een jaar aankomen is nou niet bepaald normaal hoeveel je ook eet je komt in een normale situatie geen 60 kilo in het jaar aan. Van alles geprobeerd zelfs 600 kcal dieet 2 weken gedaan en wat viel ik af in die 2 weken 2 hele ons.quote:
Ja en zelf gewoon vrolijk meevreten. Zelf ook niet het juiste voorbeeld geven. Zat voor de reclame og te klagen dat zn zoon de frietjes van zn bord jatte als hij even wegliepquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:23 schreef Verbodsbord het volgende:
Schrikbarende ontdekking bij vader
je ziet toch dat die pa ook te dik is, jezus
Niet iedereen gaat in maatje 36 passen.....als je maar een gezond gewicht hebt...ook al is dat een paar kg dan officieel zou moeten...ieder lichaam is anders en als jij van groot overwicht afkomt zit je dan toch een stuk beter. Afvallen gaat niet altijd om om van maatje 38 in maatje 36 te komen maar vaker om van een ongezond gewicht naar een gezonder gewicht te komen ook al is dat niet altijd het gewicht en de kledingmaat die in de bladen staan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat denk ik dus dat het niet haalbaar is. Maar ik ben tevreden als ik 80 kilo ga wegen ik kom van de 144.4 af. Heb gastric bypass gehad. Dat stopt wanneer het lichaam zegt het is genoeg. Heb je zelf niet echt meer invloed op.
Maar hoe kan maag verkleining dan helpen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:22 schreef Riann het volgende:
[..]
Door spierziekte daarbij is mijn schildklier niet goed en die ze niet op de goede waarde krijgen. Ik loop daar ook voor bij een endocrinoloog. 60 kilo in een jaar aankomen is nou niet bepaald normaal hoeveel je ook eet je komt in een normale situatie geen 60 kilo in het jaar aan. Van alles geprobeerd zelfs 600 kcal dieet 2 weken gedaan en wat viel ik af in die 2 weken 2 hele ons.
Dit viel mij ook al opquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef hexje het volgende:
Waarom hebben ze tegenwoordig al zo vroeg tv op de kamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |