Maar als er gezinsleden zijn die niet de wilskracht hebben om het te laten staan dan kun je het beter niet standaard in huis hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Omdat dat bij jou zo ging is dat de manier hoe het moet? Bij ons was altijd veel snoep etc. in huis, maar niemand in het gezin was dik. We hebben gewoon geleerd dat je gezond moet eten als je gezond wil zijn.
Verkeerd begrepen dan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee joh tuurlijk vind ik dat niet. Wat ik wel vind is dat je je kinderen niet te veel snoep moet geven dus. Mag er best een lade vol met snoep zijn in huis, zo lang je het maar niet de hele dik aan je kind loopt te geven.
Weet ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:10 schreef Riann het volgende:
[..]
jij bent ook niet moeders mooiste gezien je foto in je fotoboek
74 kg vind ik nog wel veel voor een vrouw.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:12 schreef Riann het volgende:
[..]
Bij mij dus niet ik had ook morbide obesitas en heb nu nog obesitas en ik hoop het naar licht overgewicht te krijgen ik denk dat ik het niet haal om onder de 74 te komen want dan heb ik een normaal gewicht.
Ligt er aan hoe lang je bent natuurlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:14 schreef fespo het volgende:
[..]
74 kg vind ik nog wel veel voor een vrouw.
ik ben 1.72 met 74 kilo zou ik een BMI hebben van 25quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:14 schreef fespo het volgende:
[..]
74 kg vind ik nog wel veel voor een vrouw.
Misschien nog wel erger: degene die ze inschakelen zeggen niet eens tegen de ouders waar het op staat. Zogenaamde professionals. Niet 1 keer hebben ze de ouders aangesproken. Beetje dat kind op zn zenuwen werken met wat HIJ allemaal eet. Nee die ouders zijn lekker slank zeg. Zit te wachten op dat moment waarop 1 zo'n held zegt: mevrouw u bent zelf ook een dikke zeug wat klaagt u nou.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
Jemig... Personal trainer.
Eerst als ouders maanden/ jaren lang niet zien dat je kind veel te dik wordt/ is. En daarna ook nog het lef hebben om voor het afvallen iemand anders in te schakelen..
Als dat het voor jou haalbare is is dat toch prima.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:15 schreef Riann het volgende:
[..]
ik ben 1.72 met 74 kilo zou ik een BMI hebben van 25
Patronen verander je niet zo snel hè. Beter dat ze hulp hebben dan maar wat aan klooien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
Jemig... Personal trainer.
Eerst als ouders maanden/ jaren lang niet zien dat je kind veel te dik wordt/ is. En daarna ook nog het lef hebben om voor het afvallen iemand anders in te schakelen..
Nee, die vreten gezellig mee. Dat kind heeft ook geen goed voorbeeld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Het schokkendst is dat geen van de ouders de hand in eigen boezem steekt.
Jawel die moeder zij net dat ze het niet goed gedaan hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vraag me af of dit niet gewoon kindermishandeling isquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou, ze zei 'voelt een beetje als falen'... Weet niet hoor maar volgens mij gaat er dan nog niet echt een lampje branden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Jawel die moeder zij net dat ze het niet goed gedaan hebben.
Dat denk ik dus dat het niet haalbaar is. Maar ik ben tevreden als ik 80 kilo ga wegen ik kom van de 144.4 af. Heb gastric bypass gehad. Dat stopt wanneer het lichaam zegt het is genoeg. Heb je zelf niet echt meer invloed op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Als dat het voor jou haalbare is is dat toch prima.
Denk dat het juridisch wel verdedigbaar is. Zou onder onthouding van nodige zorg kunnen vallen. Mja daar help je het kind niet mee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit niet gewoon kindermishandeling is
Door wat wel dan? sla?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat denk ik dus dat het niet haalbaar is. Maar ik ben tevreden als ik 80 kilo ga wegen ik kom van de 144.4 af. Heb gastric bypass gehad. Dat stopt wanneer het lichaam zegt het is genoeg. Heb je zelf niet echt meer invloed op.
Ik ben overigens niet dik geworden door veel eten van slechte dingen.
mensen die het woord cholesterol gebruiken zonder dat ze weten wat het is zijn nog triesterquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:45 schreef DarkElf het volgende:
'oh kan je cholesterol te hoog zijn? dat wist ik niet'
wat een lapzwans van een moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |