Nou ja als je gaat afvallen geeft het wel een motivatie als je ziet dat het steeds minder word op de weegschaal.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
Je hoeft toch geen cijfers te zien? Kijk naar je kind en je ziet dat hij veel te dik is.
Dat vind jij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef Riann het volgende:
[..]
Het is totaal niet grappig het is echt heel erg
Beste oplossing in deze....ik snap ook niet dat je soms bij mensen een hele lade of plank vol met snoep/koek ziet staan....moet toch echt een traktatie zijn in mijn ogen geen standaard "altijd in huis dus altijd beschikbaar" artikel maar ja zo denk ik dan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook simpel, gewoon geen snoep en koekjes kopen.
Dat ook jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef L0t.. het volgende:
De make-up van die moeder is ook zo mooi subtiel
jij bent ook niet moeders mooiste gezien je foto in je fotoboekquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:09 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dat vind jij.
"Wat leuk om je te ontmoeten!"
Dat wel, maar die moeder leek alsof ze het pas doorhad toen ze de cijfers zag.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:09 schreef Riann het volgende:
[..]
Nou ja als je gaat afvallen geeft het wel een motivatie als je ziet dat het steeds minder word op de weegschaal.
Omdat dat bij jou zo ging is dat de manier hoe het moet? Bij ons was altijd veel snoep etc. in huis, maar niemand in het gezin was dik. We hebben gewoon geleerd dat je gezond moet eten als je gezond wil zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat ja.
Mijn zusje en ik kregen ook maar heel weinig snoep van mijn ouders en terecht, heel goed van ze. Op woensdags kregen we altijd beiden 1 gulden en mochten we snoepjes halen. Dat was het dan. Zo hoort het!
Bij mij dus niet ik had ook morbide obesitas en heb nu nog obesitas en ik hoop het naar licht overgewicht te krijgen ik denk dat ik het niet haal om onder de 74 te komen want dan heb ik een normaal gewicht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Vroeger hadden mijn ouders ook nooit veel snoep in huis en dat heeft wel geholpen, want ik eet nu ook haast geen snoep, wel chips
nee joh tuurlijk vind ik dat niet. Wat ik wel vind is dat je je kinderen niet te veel snoep moet geven dus. Mag er best een lade vol met snoep zijn in huis, zo lang je het maar niet de hele dag aan je kind loopt te geven.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Omdat dat bij jou zo ging is dat de manier hoe het moet? Bij ons was altijd veel snoep etc. in huis, maar niemand in het gezin was dik. We hebben gewoon geleerd dat je gezond moet eten als je gezond wil zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |