Ja maar het probleem is hier juist dat ze er niet mee om kunnen gaan. En die moeder WEET hoe het moet, maar ze doet gewoon niets en blijft maar snoep kopen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das toch geen probleem, hebben wij ook. Zolang je gewoon normaal ermee om kan gaan is er niks aan de hand
Dan is de oplossing toch simpel...gewoon niet in huis halen wat je niet kunt laten staan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is hier juist dat ze er niet mee om kunnen gaan. En die moeder WEET hoe het moet, maar ze doet gewoon niets en blijft maar snoep kopen.
Die ouders zien het kennelijk niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Jackson5 het volgende:
Het grappigste vind ik dat die vrouw nog gaat uitleggen hoeveel overgewicht hij heeft en uitleggen waarom hij overgewicht heeft. Want dat zie je natuurlijk niet van buiten
Dat vind ik het domme gedeeltequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
Zo ziet hij er uit als hij 25 is, ze rekken gewoon het beeld op
Ja dat lijkt mij ook simpel, gewoon geen snoep en koekjes kopen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan is de oplossing toch simpel...gewoon niet in huis halen wat je niet kunt laten staan.Tja, het leven is soms hard maar beter dan te vroeg in je kist komen.
Klopt mijn ouders hadden ook nooit niks in huis alleen als er bezoek kwam of iemand jarig was. Als iemand onverwachts langs kwam konden mijn ouders die nog geen koekje aanbiedenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan is de oplossing toch simpel...gewoon niet in huis halen wat je niet kunt laten staan.Tja, het leven is soms hard maar beter dan te vroeg in je kist komen.
Ja, ik vind het niet leuk voor Enrico, maar ik vond het wel grappig ja.quote:
Het is totaal niet grappig het is echt heel ergquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:07 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ja, ik vind het niet leuk voor Enrico, maar ik vond het wel grappig ja.![]()
dat ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:07 schreef Riann het volgende:
[..]
Klopt mijn ouders hadden ook nooit niks in huis alleen als er bezoek kwam of iemand jarig was. Als iemand onverwachts langs kwam konden mijn ouders die nog geen koekje aanbieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |