zo'n dikkertjes zijn echt niet te genieten met een woedeaanval.....quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef Mozy het volgende:
Ouders die bang zijn dat hun dik kind een woede aanval krijgt. Wat wil dat kind doen dan? Tegen je aan rollen?
Heeft hij ook nog eens de teringquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef Jackson5 het volgende:
Lach me echt dood om dit programma wat een tering vetklep.
Varken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:49 schreef Klaploper het volgende:
Ik ga mijn kind ook vetmesten, kom ik op tv!
Wie? ik ben gewoon op gewicht hoor, leef jij in een droomwereld?quote:
Oh oké, sorry.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Wie? ik ben gewoon op gewicht hoor, leef jij in een droomwereld?
Ik ook. Vooral omdat de mensen die zich wel in kunnen houden de operaties van die vetkleppen lekker mogen bekostigen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dikke mensen.
Nicolette van Dam (*hmmm)quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Dat is trouwens een goed geil wijf die dat presenteert.
Nu weer tijd voorInter
quote:
Blijkbaar geen idee wat haar kind van 11 per dag aan voedsel en drinken naar binnen zit te werkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Zó raar dat ze hem 20 glazen frisdrank geven per dag, wat op 790 suikerklontjes per week neerkomt.
En weer die 'dat had ik niet verwacht' verbaasde moeder.
Das toch geen probleem, hebben wij ook. Zolang je gewoon normaal ermee om kan gaan is er niks aan de handquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |