Ik ook. Zal er nooit 1 nemen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het idee van slaappillen altijd een beetje angstaanjagend.
Dat je te lang slaapt, of dat je in een duistere bui besluit een handje te veel in te nemenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:28 schreef welkominspace het volgende:
maar wat vindt je er dan angstaanjagend aan?
Robje aan de man helpen? Goddamit that boy is 2 years younger than me and I'm still single too! Wait in line bitch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hahaha,
Steph: als er niemand anders is stel k je aan heel veel tweeps voor.
En we moeten Robje a/d man helpen!
Great movieminds think alikequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je te lang slaapt, of dat je in een duistere bui besluit een handje te veel in te nemen. Maar het is meer een soort aversie tegenover sommige medicatie, slaappillen, antidepressiva, dat soort dingen.
Robje en jij kunnen elkaar helpenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Robje aan de man helpen? Goddamit that boy is 2 years younger than me and I'm still single too! Wait in line bitch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We kennen elkaar al vanaf kindje af aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Robje en jij kunnen elkaar helpen
Maar jij hebt tenminste seks. Rob niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef Ang3l het volgende:
Robje aan de man helpen? Goddamit that boy is 2 years younger than me and I'm still single too! Wait in line bitch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik slaap ook goed zonder.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb er ooit een op op de weg terug van Mexico naar Nederland... heerlijk geslapen en fit aangekomen
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar jij hebt tenminste seks. Rob niet.
Seks is inhoudloosquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar jij hebt tenminste seks. Rob niet.
Ik heb seks met CDP, daarom weet ie datquote:
Ik vind het ook een beetje 'laatste redmiddel'-achtig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het idee van slaappillen altijd een beetje angstaanjagend.
Wat Erik zei. Plus, bang dat je zonder die dingen helemaal niet meer slaapt en steeds meer van die pillen in je mik gooit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:28 schreef welkominspace het volgende:
maar wat vindt je er dan angstaanjagend aan?
Zeg, dat zouden we voor ons houden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb seks met CDP, daarom weet ie dat
O. Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg, dat zouden we voor ons houden.
Naam heb je echt niet!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Dat wist ik niet.
Ach joh. Maakt t uit.
De naam heb ik toch al.
Dat zou dus ook een reden voor mij zijn. Maar zelfmedicatie haat ik. Wat iemand al zei: straks kom je op een punt dat je niet meer zonder kan slapen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:04 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb nog maar één keer in mijn leven slaappillen gebruikt, en dat was toen ik anders niet kon slapen van de pijn. En dat was op doktersvoorschrift.
Paar topics terug nog welquote:
arme jij!quote:
Nee, jij valt niet op ouder, hè?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Art niet zo heel aantrekkelijk meer
Net als Hanna.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Marokkaanse met die mannenstem echt te irritant nu al
Karin is een soort Liz Snooijink.quote:
Die houdt zich bewust dom... typische nep-molquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Karin is een soort Liz Snooijink.
Ik irriteer me aan haar truttige uiterlijk en truttige houdingquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die houdt zich bewust dom... typische nep-mol
je vindt het een trutquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan haar truttige uiterlijk en truttige houding
Ik vind vaak de jonge en dynamische kandidaten ook leuker. Die niet nachtblind zijn, of een heup breken als ze in de wind staan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan haar truttige uiterlijk en truttige houding
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind vaak de jonge en dynamische kandidaten ook leuker. Die niet nachtblind zijn, of een heup breken als ze in de wind staan.
Lijkt me beter om dan gewoon rustig te gaan liggen ofzo ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je er niet té op gefocust? "Ik MOET slapen, ik MOET slapen, ik MOET slapen!"?
MADNESS!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Lijkt me beter om dan gewoon rustig te gaan liggen ofzo ja.Of gewoon je bed in met een boek ofzo.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind vaak de jonge en dynamische kandidaten ook leuker. Die niet nachtblind zijn, of een heup breken als ze in de wind staan.
Mjah, of hij zou in bed zijn dagvaarding kunnen lezen. Lijkt me vast slaapverwekkende literatuur.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Lijkt me beter om dan gewoon rustig te gaan liggen ofzo ja.Of gewoon je bed in met een boek ofzo.
Zo werkt het dus niet hequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:22 schreef welkominspace het volgende:
slaappil moet bij mij zo ook maar eens gaan werken
jij bent je kalmeringspil vergeten?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet he
je moet in bed gaan liggen en proberen te slapen en dan die slaappil innemen.
Niet achter de PC blijven zitten, smartass, ik zou er nog 1 nemen als ik jou was
volgens mij is het intern bij welcomeinspace al een soort chemische fabriek. Chemie-pack heeft al gebeld of ze de ruimte mogen gebruiken voor een doorstartquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:16 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En dan heeft-ie straks een OD'tje.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij is het intern bij welcomeinspace al een soort chemische fabriek. Chemie-pack heeft al gebeld of ze de ruimte mogen gebruiken voor een doorstart
Dat klinkt raar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:38 schreef TheVulture het volgende:
klaarkomen is wel een goede slaapmuts ja
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:40 schreef Great.Expectations het volgende:
"Wat heb jij nou voor witte vlokjes in je haar?"
"Ja, dat stond op Fok!. Dat is goed voor je nachtrust."
"Maar wat is het? Gel?"
"Nee... ehm..."
Dat je dat nog weet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Bel de politie. Of bel aan bij de politiebuurvrouw.
Ik ben vast de enige die reden last van heeft. Ik ben nogal hysterisch als het op geluidjes tijdens slapen aankomtquote:
Nja jij niet alleen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben vast de enige die reden last van heeft. Ik ben nogal hysterisch als het op geluidjes tijdens slapen aankomt
als een roosje.quote:
homo'squote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat is dat toch met al die foto's shirtloze mannen? Zijn jullie homo of zo?
voor broekloze mannen kunt u elders op het grote net terechtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat is dat toch met al die foto's shirtloze mannen? Zijn jullie homo of zo?
tenzij het proces wordt verdaagd of aangehouden, of je advocaat een wrakingsverzoek gaat indienenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
homo's![]()
nog 2 uurtjes en dan heb ik de hele zooi achter de rug
ik heb m'n advocaat gezegd dat ie niet zomaar overal mee akkoord moet gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tenzij het proces wordt verdaagd of aangehouden, of je advocaat een wrakingsverzoek gaat indienen
You are going commando ?????quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:11 schreef welkominspace het volgende:
en fuck die rechter,ik ga lekker in legeroutfit
en m'n advocaat moet in toga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
Heb niet alles gelezen, maar je bent gedagvaard voor iets waar je niks mee te maken hebt, toch?quote:
Nee? Wasdadantochweer?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l, Live To Dance al gezien? t is hilarisch!
Snap ik. Stel je bent timmerman en je kastje breekt in je hotelkamer. Dan ga je die toch ook niet fixen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb net het nieuwe programma Wie is De Reisleider gekeken op RTL 5... Bridget had een groep met een fossiel van 84 die knockout ging in het vliegtuigZit daar een meid bij die dokter is maar doodleuk in het commentaar zegt 'ja ik ben op vakantie, heb geen zin om altijd doktertje te spelen"
Hopsaaaaaa, drogeren dat lijf!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet he
je moet in bed gaan liggen en proberen te slapen en dan die slaappil innemen.
Niet achter de PC blijven zitten, smartass, ik zou er nog 1 nemen als ik jou was
gevallen/uitgegleden door gladheid of door een reden die meer te maken heeft met zijn temperament?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:43 schreef Ang3l het volgende:
Shiiiiiihiiiiiihiiiihiihiiine, lookig for the golden liiihiiiiight!
Ow. Barman2 ligt thuis met een hersenschudding
Ach, bewijst wel dat ie hersenen heeft!
Ik weet wel wat de homomensch lekker vind.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:29 schreef Baltar het volgende:
En het werkt in ieder geval beter dan de decaf koffie die er sinds een tijde uit de automaat alhier komt...
Let's keept them cuommingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet wel wat de homomensch lekker vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Goed plan, dan werkt TV vandaag een keer.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
ben veroordeeld tot 120 uur taakstraf() en ik krijg weer reclassering
Rechter gaf me wel gelijk dat ik in zekere zin handelde uit zelfverdediging maar echt noodweer was het niet
had dus van de zomer een gast die ruzie kwam zoeken "in elkaar getrapt".
punt was alleen dat ik hem idd wel paar klappen heb gegeven maar om nou te zeggen dat ik HEM heb mishandeld
die gast komt naar mij toe om mij wat aan te doen en dan gaat ie janken als ie verliest
niet meer
Je komt wel erg laconiek over.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]!
Rechter gaf me wel gelijk dat ik in zekere zin handelde uit zelfverdediging maar echt noodweer was het niet
punt was alleen dat ik hem idd wel paar klappen heb gegeven maar om nou te zeggen dat ik HEM heb mishandeld
die gast komt naar mij toe om mij wat aan te doen en dan gaat ie janken als ie verliest
Het was toch een gestolen televisie waarvoor je voor moest komen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]!
vind het een beetje debiel dat ik moet lijden omdat ik zo'n klote junk ff op z'n plek heb gezet.quote:
nee,de "echte" dagvaarding had dus ook een 2de paginaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was toch een gestolen televisie waarvoor je voor moest komen?
niet plantsoen schoffelen ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:39 schreef welkominspace het volgende:
ach,ik ken de juiste mensen bij die sociale werkprojecten dus dat wordt 120 uur koffie zuipen achter de PC
hopelijk nietquote:
Ja kreeg ik ook alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij krijg ik allemaal oude DM's binnen
Ow ben jij er zo 1 die er op die manier onderuit probeert te komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hopelijk niet
je hebt in groningen veel van dat soort projecten en ik ken veel mensen die dat leiden.
en om medische redenen kan ik ook geen (zwaar) lichamelijk werk doen
uiteindelijk maak ik die uren gewoon vol hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ben jij er zo 1 die er op die manier onderuit probeert te komen
Ja koffiedrinkend achter een bureautje..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
uiteindelijk maak ik die uren gewoon vol hoor
Dat moet ook gebeuren, hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja koffiedrinkend achter een bureautje..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja koffiedrinkend achter een bureautje..
quote:
Koud en iedereen glijdt van je pistes af?quote:
Vaag. Ja, zo kun je het ook noemen.quote:
Dat was wat ik bedoelde, ik denk ook dat het een kloon isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Vaag. Ja, zo kun je het ook noemen.
Van wie is WiS eigenlijk een kloon?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Koud en iedereen glijdt van je pistes af?
Daar heb ik een neus voor!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef welkominspace het volgende:
waarom denken jullie steeds dat ik een kloon ben?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:01 schreef Bartjebart het volgende:
Ow ben jij er zo 1 die er op die manier onderuit probeert te komen
Briljant dat eindequote:
Kun je niet een scannetje posten van die dagvaarding? De vertrouwelijke details mag je zwart maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef welkominspace het volgende:
jullie willen gewoon dat ik een kloon ben
doe er wel een foto van,ben beetje bang voor die printerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kun je niet een scannetje posten van die dagvaarding? De vertrouwelijke details mag je zwart maken.
Jezus, is dat alles? Ik vroeg nog wat je had gedaan en je gaf aan dat je er niet mocht over hebben o.i.d.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]!
Je bent er weer!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef Baltar het volgende:
Volgens mij is een ieder in dit topic wel eens verdacht geweest van kloon zijn
Wow die is wel echt lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu nog steeds?
mocht het er wel over hebben,maar mijn ervaring is dat je beter niet voor een rechtzaak erover kan praten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus, is dat alles? Ik vroeg nog wat je had gedaan en je gaf aan dat je er niet mocht over hebben o.i.d.
ik ben ook zo vaak gezien IRL dus wtfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ik niet meerZe hebben me gezien IRL.
Alle foto's wat hier gepost wordt, zien er lekker uit!quote:
heb je een rittenkaart ofzo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
mocht het er wel over hebben,maar mijn ervaring is dat je beter niet voor een rechtzaak erover kan praten.
en ik kende zelf de feiten ook nog niet
Ja, maar door mensen van hier?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben ook zo vaak gezien IRL dus wtf
dit was m'n eerste geweldsdelictquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je een rittenkaart ofzo?![]()
ben jij zo'n gast met een kort lontje en alles en iedereen in elkaar slaat? Zoals finnen, u know..
niet dit topic neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, maar door mensen van hier?![]()
hmmm i dunno.....o wacht ff...dat is het!..i don't give a f*ck...
Schijnt goed bekeken te worden. Ik vind het echter vreselijk. Zelfde met die idiot van Boer zoekt vrouw. Kan niet begrijpen dat er miljoenen naar kijken. Misschien omdat er niets anders op tv is.quote:
Dat is waar. Kom je aan mijn spullen than ur fucked... Maar goed, in NY mag je je verdedigen. (tis wel heel kort door de bocht).quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dit was m'n eerste geweldsdelict
maar ik pak je als je me onnodig aanraakt of als je zonder toestemming op/bij m'n eigendom bent.
maar dat heeft meer te maken met de wijken waar ik ben opgegroeid en nu woon
Ze blijven dat met alle nieuwkomers zeggen. KLOON!!!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niet dit topic nee
maar ik heb al wel genoeg fokkers ontmoet
Rechtsboven iemands post staan allemaal icoontjes. Het icoontje helemaal links, zo'n tekstballonetje, is voor direct messages. Die zie je dan rechtsonder of linksonder in je scherm.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mesne hoe werkt dat eigenlijk met een DM, nooit een gehad.
Waar kan je die versturen?
Waar kun je die ontvangen?
DM --> twitter..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mesne hoe werkt dat eigenlijk met een DM, nooit een gehad.
Waar kan je die versturen?
Waar kun je die ontvangen?
In Nederland ook, binnen proporties.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef mike_hunt het volgende:
Dat is waar. Kom je aan mijn spullen than ur fucked... Maar goed, in NY mag je je verdedigen. (tis wel heel kort door de bocht).
o dat van hier.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Rechtsboven iemands post staan allemaal icoontjes. Het icoontje helemaal links, zo'n tekstballonetje, is voor direct messages. Die zie je dan rechtsonder of linksonder in je scherm.
Werkt niet in de mobiele versie.
Ja dat wel, maar je mag je hier niet echt verdedigen. Als je de 'dader' iets aan doet dan ben je fucked hier.quote:
Kijk jij ook Boer zoekt vrouw?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef Steve het volgende:
Bij WIDM kun je als kijker actief meedoen, je blijft bezig met het zoeken naar de mol. Er zijn leuke opdrachten, je bent op zoek naar aanwijzingen, en je blijft benieuwd naar wie uiteindelijk de mol is. Je gaat kijken wie op welke manier in opdrachten reageert, en daar conclusies uit trekken. Je gaat mensen leuk vinden, je gaat mensen haten. Dat maakt WIDM voor mij leuk.
Dat is ook niet helemaal zo. Als het proportioneel is dat je de dader iets aandoet, dan kom je er mee weg. Je hoeft jezelf niet verrot te laten slaan voor je iets doet, ook alleen reële dreiging kan al genoeg zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef mike_hunt het volgende:
Ja dat wel, maar je mag je hier niet echt verdedigen. Als je de 'dader' iets aan doet dan ben je fucked hier.
Maar je hebt enigszins gelijk.
ja idd, mensen blijven gewoon van m'n spullen,mij en m'n familie af.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat is waar. Kom je aan mijn spullen than ur fucked... Maar goed, in NY mag je je verdedigen. (tis wel heel kort door de bocht).
in theorie mag je in nederland ook een mes of een knuppel gebruiken op het moment dat je tegenstander die ook heeft.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal zo. Als het proportioneel is dat je de dader iets aandoet, dan kom je er mee weg. Je hoeft jezelf niet verrot te laten slaan voor je iets doet, ook alleen reële dreiging kan al genoeg zijn.
Maar het zal hier allemaal wel wat strikter zijn dan in NY, geloof ik ook wel.
ja maar als jij je dan verdedigd en brengt bodily harm aan die andere toe dan ben je wel fucked hier. Ik weet te weinig van de wetten hier in Nederland. Tis ook alweer bijna 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
in theorie mag je in nederland ook een mes of een knuppel gebruiken op het moment dat je tegenstander die ook heeft.
verboden wapens niet natuurlijk...
It already happendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je bent er weer!![]()
be careful B, voordat je het weet blijf je weer plakken.XOXO
blijvend letsel moet je niet aanbrengen neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar als jij je dan verdedigd en brengt bodily harm aan die andere toe dan ben je wel fucked hier. Ik weet te weinig van de wetten hier in Nederland. Tis ook alweer bijna 10 jaar geleden.
quote:
Alles welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe is het verder met je?
Nog steeds dezelfde baan en dezelfde man?
Het kan zelfs voorkomen dat een dader sterft doordat iemand zichzelf verdedigd. Lijkt me vrij bijvend letselquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
blijvend letsel moet je niet aanbrengen nee
maar een paar blauwe plekken en kneuzingen kom je nog wel mee weg.
als er een of andere gast met een kapmes voor je staat en je breekt z'n neus ofzo dan moet je daar niet voor veroordeeld kunnen worden
doet mij denken aan:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb me slechts 1 keer in mijn leven fysiek verdedigd, al die andere keren werd ik gewoon in elkaar geslagen, ik weet het, mietje....
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Driftkikkers. Of in dit geval, driftflikkers.
ik was aan het lezen, maar mijn oog viel op dit artikelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
We hadden in Nuenen een boer die met een psychotische inbreker in een worsteling raakte en in de 2 meter diepe vijver belande, een gevecht om leven en dood, de boer overleefde en werd niet veroordeeld what so ever...
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_bij_inbraak__.html
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me echt veel te goed voor fysiek geweld. Dat is beneden me.
al trouwplannen?quote:
gewoon bovenop de aanvaller gaan liggen en guantanamera zingenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Bovendien vraag ik me ten zeerste af of ik een gevecht zou winnen.
ik woon dan weer in zo'n buurt dat als je 1 keer iemand stoer laat doen dat je dan niet meer veilig over straat kan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk, als je ermee geconfronteerd word kan je altijd nog weglopen, indien mogelijk
nou zoveel waarde wordt er hier niet aan mijn oordeel gegevenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ik niet meerZe hebben me gezien IRL.
quote:
wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:22 schreef welkominspace het volgende:
zal blij zijn als het 5 uur is.
hele dag van die nette mailtjes en telefoontjes word ik ook gek van
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het gaat weer over kloontjes en gelijk kom jij weer binnen vallen
En W natuurlijk en iemand van een ander topic. kan het nog vager?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou zoveel waarde wordt er hier niet aan mijn oordeel gegeven
Ja? Is er veel vraag naar gestolen goederen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:34 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik run samen met m'n broer en 2 vrienden een bedrijfje maar tis beetje topdrukte
spoilerfailquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja? Is er veel vraag naar gestolen goederen?
[ code verwijderd ]
quote:
Is dat jouw taak, iemand op z'n plek zetten?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
vind het een beetje debiel dat ik moet lijden omdat ik zo'n klote junk ff op z'n plek heb gezet.
Ik besta ook helemaal nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar goed, toegegeven. Als ik niet wist dat Ang3l echt bestond, dan zou ik ook denken dat het een kloon of soappersonage was.
het is mijn taak om te zorgen dat er geen rare types om in m'n tuin staan herrie te schoppen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat jouw taak, iemand op z'n plek zetten?
En was het nou zelfvedediging.... of iemand op z'n plek zetten?
Of was het nou een gestolen televisie?
En handig dat je mensen op de sociale werkplekken kent................ dit alles werkt echter niet geheel in de pluspunten voor je imago ... in mijn ogen dan
Hoef je je echter natuurlijk geen ene flikker (hihi) van aan te treekken. Maar goede voorbeeelden stel je zo natuurlijk niet he, papa.
Ja kijk daar gaan we al. Dat vergt IQ, raadsels kunnen oplossen, doorzettingsvermogen, speurwerk etc. Daar houdt het al op!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef Steve het volgende:
Bij WIDM kun je als kijker actief meedoen, je blijft bezig met het zoeken naar de mol. Er zijn leuke opdrachten, je bent op zoek naar aanwijzingen, en je blijft benieuwd naar wie uiteindelijk de mol is. Je gaat kijken wie op welke manier in opdrachten reageert, en daar conclusies uit trekken. Je gaat mensen leuk vinden, je gaat mensen haten. Dat maakt WIDM voor mij leuk.
Dat is helemaal niet jouw taak. Dat is de taak van de politie. Je mag er als burger of burgerwacht best iets van zeggen (Gaat heen met uw televisie, gij onverlaat) maar je mag hem niet met geweld van je erf afsturen. We zijn geen boer meer met riek en fakkel anno 1830.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het is mijn taak om te zorgen dat er geen rare types om in m'n tuin staan herrie te schoppen.
Je neemt het niet echt serieus he? Wel?quote:die gast dreigde met van alles enzo.
en die tv was slechts een attribuut
Daar ga ik maar even niet serieus op in.quote:maar het gelukkig BEN ik ook geen goed voorbeeld
Nou, deze handtas kan er ook wat vanquote:
Hoezo gelukkig?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:53 schreef welkominspace het volgende:
maar het gelukkig BEN ik ook geen goed voorbeeld
Ik stem voor doorknippen van de zaadleiders.quote:
maar ik zie het wel als mijn persoonlijke taak om te zorgen(desnoods met geweld) dat deze types niet steeds bij de woning van mijn moeder voor problemen zorgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet jouw taak. Dat is de taak van de politie. Je mag er als burger of burgerwacht best iets van zeggen (Gaat heen met uw televisie, gij onverlaat) maar je mag hem niet met geweld van je erf afsturen. We zijn geen boer meer met riek en fakkel anno 1830.
En als ie jou aanvalt mag je je ook in Nederland best verdedigen. Er is echter een verschil tussen verdedigen als in bv slaan, wegslaan of slaan, op de grond leggen en in elkaar slaan. Dat eerste mag, dat laatste mag niet. En dat eerste is porportioneel, want zoals in het verhaal van TMM overleed de dader zelfs en toch werd dit nog als zelfverdediging/verweer gezien. Iemand in elkaar rossen omdat ie met eeen TV in je tuin stond en niet weg wilde gaan is dat niet.
[..]
Je neemt het niet echt serieus he? Wel?
Ik zou er nogal van schrikken als ik gedagvaard zou worden en een taakstraf kreeg.
Maar goed, ik kom daar ook niet dagelijks mee in aanraking in mijn buurt en omgeving en familie etc.
Ik zou me er wel wat van aantrekken als dat bij mij gebeurde.
[..]
Daar ga ik maar even niet serieus op in.
Of oke, nog even dan: mensen die geen goed voorbeeld willen en/of kunnen zijn horen geen ouder te worden.
I don't care if you bite the fingerquote:
It's not his finger that is pointing...quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
En als je dochter wel in je voetsporen treedt, dat sla je er dan wel uit?
Nou, zo zet je jezelf wel neer jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nu ben ik opeens de agressieveling?
ik toch ook voor het eerstquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, zo zet je jezelf wel neer ja. En de rest hier is niet gedagvaard voor geweldpleging oid
.
Toch is het dat niet. Slechts tot op zekere hoogte, binnen de mazen van de wet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar ik zie het wel als mijn persoonlijke taak om te zorgen(desnoods met geweld) dat deze types niet steeds bij de woning van mijn moeder voor problemen zorgen.
Stoerquote:nogmaals,als iemand met m'n familie gaat kutten dan pak ik je zonder moeite.
En dan toch blijkbaar wettelijk over de schreef gaan... anders had je nu geen taakstraf aan je broek hangen.quote:en ik geef ook les in fysieke weerbaarheid dus weet heel goed wat mag en wat niet mag.
Het gaat niet om het onder de indruk zijn van. Het gata er om dat je je aan bepaalde dingeen te houden hebt. Ik snap best dat je je familie wil verdedigen, maar eigen rechter spelen is in dit land gewoon niet geoorloofd.quote:maar met een bokkepoot(bepaalde greep) hou je die types echt niet weg hoor
en ik ben idd niet echt onder de indruk van de nederlandse justitie nee
Wil je nu WEL of wil je nu GEEN goed voorbeeld zijn voor haar? Want ik snap het niet meer hoor.quote:en wat betreft dat goede voorbeeld enzo:
ik ga m'n dochter natuurlijk niet in mijn voetsporen laten stappen
Dat is ontsnappen van de neanderthalercultuur en barbarisme. Dat heet weggaan van de middeleeuwse praktijken. Dat heet diplomatiek oplossen. Dat heeft vooruitgang. Evolutie en zo. Dat soort shit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:16 schreef welkominspace het volgende:
kan ik er wat aan doen dat je tegenwoordig niet eens je punt wat kracht bij mag zetten
Dat betekent het ook wel eigenlijk, in de NL taalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik ging er van uit dat je al vaker dit soort akkefietjes had, omdat je ergens zei dat je "weer de reclassering in gaat". Dus die weer verbond ik aan alweer, als in eerder gebeurd.
ik snap ook wel dat ik fout zat maar daar heb ik echt maling aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch is het dat niet. Slechts tot op zekere hoogte, binnen de mazen van de wet.
[..]
Stoer
(Ja dat is sarcastisch bedoeld)
[..]
En dan toch blijkbaar wettelijk over de schreef gaan... anders had je nu geen taakstraf aan je broek hangen.Da's eigenlijk nog dommer: Welw eten tot hoe ver je mag gaan... en er dan NOG overheen gaan
Kun je dat beter in onwetendheid doen.
[..]
Het gaat niet om het onder de indruk zijn van. Het gata er om dat je je aan bepaalde dingeen te houden hebt. Ik snap best dat je je familie wil verdedigen, maar eigen rechter spelen is in dit land gewoon niet geoorloofd.
[..]
Wil je nu WEL of wil je nu GEEN goed voorbeeld zijn voor haar? Want ik snap het niet meer hoor.Volgens mij is het beter zelf geen domme dingen te doen en te zeggen "Kijk, zo hoort het" dan om zelf met justitie in aanraking te komen en tegen d'r te zeggen "Kijk, zo moet het dus NIET!". Dan geef je haar nl het excus "Jamaar papa deed het oooook!".
Maar goed, genoeg moraalridder gespeeld, al hoort dat wel bij m'n nickname.
Ik kan me echter behoorlijk kapot ergeren aan mensen die dit soort dingen doen en er dan behoorlijk laconiek over gaan doen. "Ach jaaaa, taakstraf... ik ken wel weer mensen die... " etc. Bah. Lijken de eigen wetten wel van SBS Probleemwijken hiero.
Je bedoelt die regel onzer zijn naam waarin staat dat ie een vader is?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
Een kind?? WTF??!! ik heb zeker die memo gemist.![]()
beidequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
Een kind?? WTF??!! ik heb zeker die memo gemist.![]()
was je eerst hetero? of was je een homo met een kinderwens?
Ugh. Ik begrijp. Ik moraalridder. Ik al stop.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik snap ook wel dat ik fout zat maar daar heb ik echt maling aan.
op het moment dat iemand met geweld richting mij of mijn familie dreigt dan wil ik dat kunnen voorkomen.
en ik heb die gast sindsdien niet meer gezien
tis gewoon wat ik doe.
en het was niet zozeer eigen rechter spelen.
het was gewoon een vechtpartij maar heeft hij aangifte gedaan en ik niet.
als ik aangifte had gedaan dan kon hij ook mooi voorkomen.
en ik kom toevallig wel uit een van die sbs probleemwijkendus daar komt het beetje van.
en met m'n dochter komt het heus wel goed.
ik ben tegenwoordig zelfs bijna een brave burger
ik val al niet meer te reddenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ugh. Ik begrijp. Ik moraalridder. Ik al stop.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik snap ook wel dat ik fout zat maar daar heb ik echt maling aan.
Sticks and stones might break bones, but words can't hurt. Een dreigement is nog geen aanval. Bij een dreigement kan je ook de politie bellen oid.quote:op het moment dat iemand met geweld richting mij of mijn familie dreigt dan wil ik dat kunnen voorkomen.
en ik heb die gast sindsdien niet meer gezien
tis gewoon wat ik doe.
Had dat dan gedaan.quote:en het was niet zozeer eigen rechter spelen.
het was gewoon een vechtpartij maar heeft hij aangifte gedaan en ik niet.
als ik aangifte had gedaan dan kon hij ook mooi voorkomen.
Ja, op je strafblad na, wat zich blijft uitbreidenquote:en ik kom toevallig wel uit een van die sbs probleemwijkendus daar komt het beetje van.
en met m'n dochter komt het heus wel goed.
ik ben tegenwoordig zelfs bijna een brave burger
o dat heb ik niet eens gezienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt die regel onzer zijn naam waarin staat dat ie een vader is?
hoe oud is je kind?quote:
oh,de politie was wel op de hoogte hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]( eigenlijk
).
[..]
Sticks and stones might break bones, but words can't hurt. Een dreigement is nog geen aanval. Bij een dreigement kan je ook de politie bellen oid.
[..]
Had dat dan gedaan.
[..]
Ja, op je strafblad na, wat zich blijft uitbreiden.
nee das waar. Maar kon wel lachen om die typetjes.quote:
Neuh. Dat hoeft niemand eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:32 schreef welkominspace het volgende:
[..]
oh,de politie was wel op de hoogte hoor
gelukkig hoef ik me voor niemand te verantwoorden
heee das langgelee.quote:
Nog eens kijken. Wie weet zien we WIS dan welquote:
keesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog eens kijken. Wie weet zien we WIS dan wel
Tis dat ie niet uit Eindhoven komt, anders had ik Kees Kankerkachel gegokt
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog eens kijken. Wie weet zien we WIS dan wel
Tis dat ie niet uit Eindhoven komt, anders had ik Kees Kankerkachel gegokt
muy bien, y tu?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heee das langgelee.![]()
que pasa?
vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |