niet plantsoen schoffelen ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:39 schreef welkominspace het volgende:
ach,ik ken de juiste mensen bij die sociale werkprojecten dus dat wordt 120 uur koffie zuipen achter de PC
hopelijk nietquote:
Ja kreeg ik ook alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij krijg ik allemaal oude DM's binnen
Ow ben jij er zo 1 die er op die manier onderuit probeert te komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hopelijk niet
je hebt in groningen veel van dat soort projecten en ik ken veel mensen die dat leiden.
en om medische redenen kan ik ook geen (zwaar) lichamelijk werk doen
uiteindelijk maak ik die uren gewoon vol hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ben jij er zo 1 die er op die manier onderuit probeert te komen
Ja koffiedrinkend achter een bureautje..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
uiteindelijk maak ik die uren gewoon vol hoor
Dat moet ook gebeuren, hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja koffiedrinkend achter een bureautje..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja koffiedrinkend achter een bureautje..
quote:
Koud en iedereen glijdt van je pistes af?quote:
Vaag. Ja, zo kun je het ook noemen.quote:
Dat was wat ik bedoelde, ik denk ook dat het een kloon isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Vaag. Ja, zo kun je het ook noemen.
Van wie is WiS eigenlijk een kloon?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Koud en iedereen glijdt van je pistes af?
Daar heb ik een neus voor!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef welkominspace het volgende:
waarom denken jullie steeds dat ik een kloon ben?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:01 schreef Bartjebart het volgende:
Ow ben jij er zo 1 die er op die manier onderuit probeert te komen
Briljant dat eindequote:
Kun je niet een scannetje posten van die dagvaarding? De vertrouwelijke details mag je zwart maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef welkominspace het volgende:
jullie willen gewoon dat ik een kloon ben
doe er wel een foto van,ben beetje bang voor die printerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kun je niet een scannetje posten van die dagvaarding? De vertrouwelijke details mag je zwart maken.
Jezus, is dat alles? Ik vroeg nog wat je had gedaan en je gaf aan dat je er niet mocht over hebben o.i.d.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]!
ben veroordeeld tot 120 uur taakstraf() en ik krijg weer reclassering
Rechter gaf me wel gelijk dat ik in zekere zin handelde uit zelfverdediging maar echt noodweer was het niet
had dus van de zomer een gast die ruzie kwam zoeken "in elkaar getrapt".
punt was alleen dat ik hem idd wel paar klappen heb gegeven maar om nou te zeggen dat ik HEM heb mishandeld
die gast komt naar mij toe om mij wat aan te doen en dan gaat ie janken als ie verliest
Je bent er weer!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef Baltar het volgende:
Volgens mij is een ieder in dit topic wel eens verdacht geweest van kloon zijn
Wow die is wel echt lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu nog steeds?
mocht het er wel over hebben,maar mijn ervaring is dat je beter niet voor een rechtzaak erover kan praten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus, is dat alles? Ik vroeg nog wat je had gedaan en je gaf aan dat je er niet mocht over hebben o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |