niet plantsoen schoffelen ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:39 schreef welkominspace het volgende:
ach,ik ken de juiste mensen bij die sociale werkprojecten dus dat wordt 120 uur koffie zuipen achter de PC
hopelijk nietquote:
Ja kreeg ik ook alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij krijg ik allemaal oude DM's binnen
Ow ben jij er zo 1 die er op die manier onderuit probeert te komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hopelijk niet
je hebt in groningen veel van dat soort projecten en ik ken veel mensen die dat leiden.
en om medische redenen kan ik ook geen (zwaar) lichamelijk werk doen
uiteindelijk maak ik die uren gewoon vol hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ben jij er zo 1 die er op die manier onderuit probeert te komen
Ja koffiedrinkend achter een bureautje..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
uiteindelijk maak ik die uren gewoon vol hoor
Dat moet ook gebeuren, hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja koffiedrinkend achter een bureautje..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja koffiedrinkend achter een bureautje..
quote:
Koud en iedereen glijdt van je pistes af?quote:
Vaag. Ja, zo kun je het ook noemen.quote:
Dat was wat ik bedoelde, ik denk ook dat het een kloon isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Vaag. Ja, zo kun je het ook noemen.
Van wie is WiS eigenlijk een kloon?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Koud en iedereen glijdt van je pistes af?
Daar heb ik een neus voor!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:35 schreef welkominspace het volgende:
waarom denken jullie steeds dat ik een kloon ben?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:01 schreef Bartjebart het volgende:
Ow ben jij er zo 1 die er op die manier onderuit probeert te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |