Ik weet wel wat de homomensch lekker vind.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:29 schreef Baltar het volgende:
En het werkt in ieder geval beter dan de decaf koffie die er sinds een tijde uit de automaat alhier komt...
Let's keept them cuommingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet wel wat de homomensch lekker vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Goed plan, dan werkt TV vandaag een keer.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
ben veroordeeld tot 120 uur taakstraf() en ik krijg weer reclassering
Rechter gaf me wel gelijk dat ik in zekere zin handelde uit zelfverdediging maar echt noodweer was het niet
had dus van de zomer een gast die ruzie kwam zoeken "in elkaar getrapt".
punt was alleen dat ik hem idd wel paar klappen heb gegeven maar om nou te zeggen dat ik HEM heb mishandeld
die gast komt naar mij toe om mij wat aan te doen en dan gaat ie janken als ie verliest
niet meer
Je komt wel erg laconiek over.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]!
Rechter gaf me wel gelijk dat ik in zekere zin handelde uit zelfverdediging maar echt noodweer was het niet
punt was alleen dat ik hem idd wel paar klappen heb gegeven maar om nou te zeggen dat ik HEM heb mishandeld
die gast komt naar mij toe om mij wat aan te doen en dan gaat ie janken als ie verliest
Het was toch een gestolen televisie waarvoor je voor moest komen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]!
vind het een beetje debiel dat ik moet lijden omdat ik zo'n klote junk ff op z'n plek heb gezet.quote:
nee,de "echte" dagvaarding had dus ook een 2de paginaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was toch een gestolen televisie waarvoor je voor moest komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |