Ik ook. Zal er nooit 1 nemen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het idee van slaappillen altijd een beetje angstaanjagend.
Dat je te lang slaapt, of dat je in een duistere bui besluit een handje te veel in te nemenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:28 schreef welkominspace het volgende:
maar wat vindt je er dan angstaanjagend aan?
Robje aan de man helpen? Goddamit that boy is 2 years younger than me and I'm still single too! Wait in line bitch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hahaha,
Steph: als er niemand anders is stel k je aan heel veel tweeps voor.
En we moeten Robje a/d man helpen!
Great movieminds think alikequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je te lang slaapt, of dat je in een duistere bui besluit een handje te veel in te nemen. Maar het is meer een soort aversie tegenover sommige medicatie, slaappillen, antidepressiva, dat soort dingen.
Robje en jij kunnen elkaar helpenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Robje aan de man helpen? Goddamit that boy is 2 years younger than me and I'm still single too! Wait in line bitch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We kennen elkaar al vanaf kindje af aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Robje en jij kunnen elkaar helpen
Maar jij hebt tenminste seks. Rob niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef Ang3l het volgende:
Robje aan de man helpen? Goddamit that boy is 2 years younger than me and I'm still single too! Wait in line bitch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik slaap ook goed zonder.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb er ooit een op op de weg terug van Mexico naar Nederland... heerlijk geslapen en fit aangekomen
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar jij hebt tenminste seks. Rob niet.
Seks is inhoudloosquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar jij hebt tenminste seks. Rob niet.
Ik heb seks met CDP, daarom weet ie datquote:
Ik vind het ook een beetje 'laatste redmiddel'-achtig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het idee van slaappillen altijd een beetje angstaanjagend.
Wat Erik zei. Plus, bang dat je zonder die dingen helemaal niet meer slaapt en steeds meer van die pillen in je mik gooit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:28 schreef welkominspace het volgende:
maar wat vindt je er dan angstaanjagend aan?
Zeg, dat zouden we voor ons houden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb seks met CDP, daarom weet ie dat
O. Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg, dat zouden we voor ons houden.
Naam heb je echt niet!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Dat wist ik niet.
Ach joh. Maakt t uit.
De naam heb ik toch al.
Dat zou dus ook een reden voor mij zijn. Maar zelfmedicatie haat ik. Wat iemand al zei: straks kom je op een punt dat je niet meer zonder kan slapen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:04 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb nog maar één keer in mijn leven slaappillen gebruikt, en dat was toen ik anders niet kon slapen van de pijn. En dat was op doktersvoorschrift.
Paar topics terug nog welquote:
arme jij!quote:
Nee, jij valt niet op ouder, hè?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Art niet zo heel aantrekkelijk meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |