Net als Hanna.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Marokkaanse met die mannenstem echt te irritant nu al
Karin is een soort Liz Snooijink.quote:
Die houdt zich bewust dom... typische nep-molquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Karin is een soort Liz Snooijink.
Ik irriteer me aan haar truttige uiterlijk en truttige houdingquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die houdt zich bewust dom... typische nep-mol
je vindt het een trutquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan haar truttige uiterlijk en truttige houding
Ik vind vaak de jonge en dynamische kandidaten ook leuker. Die niet nachtblind zijn, of een heup breken als ze in de wind staan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan haar truttige uiterlijk en truttige houding
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind vaak de jonge en dynamische kandidaten ook leuker. Die niet nachtblind zijn, of een heup breken als ze in de wind staan.
Lijkt me beter om dan gewoon rustig te gaan liggen ofzo ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je er niet té op gefocust? "Ik MOET slapen, ik MOET slapen, ik MOET slapen!"?
MADNESS!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Lijkt me beter om dan gewoon rustig te gaan liggen ofzo ja.Of gewoon je bed in met een boek ofzo.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind vaak de jonge en dynamische kandidaten ook leuker. Die niet nachtblind zijn, of een heup breken als ze in de wind staan.
Mjah, of hij zou in bed zijn dagvaarding kunnen lezen. Lijkt me vast slaapverwekkende literatuur.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Lijkt me beter om dan gewoon rustig te gaan liggen ofzo ja.Of gewoon je bed in met een boek ofzo.
Zo werkt het dus niet hequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:22 schreef welkominspace het volgende:
slaappil moet bij mij zo ook maar eens gaan werken
jij bent je kalmeringspil vergeten?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet he
je moet in bed gaan liggen en proberen te slapen en dan die slaappil innemen.
Niet achter de PC blijven zitten, smartass, ik zou er nog 1 nemen als ik jou was
volgens mij is het intern bij welcomeinspace al een soort chemische fabriek. Chemie-pack heeft al gebeld of ze de ruimte mogen gebruiken voor een doorstartquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:16 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En dan heeft-ie straks een OD'tje.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij is het intern bij welcomeinspace al een soort chemische fabriek. Chemie-pack heeft al gebeld of ze de ruimte mogen gebruiken voor een doorstart
Dat klinkt raar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:38 schreef TheVulture het volgende:
klaarkomen is wel een goede slaapmuts ja
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:40 schreef Great.Expectations het volgende:
"Wat heb jij nou voor witte vlokjes in je haar?"
"Ja, dat stond op Fok!. Dat is goed voor je nachtrust."
"Maar wat is het? Gel?"
"Nee... ehm..."
Dat je dat nog weet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Bel de politie. Of bel aan bij de politiebuurvrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |