lijken ze ook niet.... maar dat komt denk ik omdat ze alletwee wit zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vind die van ons niet op elkaar lijken
Ja dat is zo. AL is het voor mijn mood beter als ik het helemaal kan afkijekn natuurlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je er halverwege genoeg van hebt kan je het altijd gewoon uitzetten en een andere keer (online) verder kijken toch?
ja er kunnen wel wat persoontjes uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:05 schreef Koen66 het volgende:
hmmm OP begint wel erg achterhaald te raken
Wie !!quote:
eigenlijk stiekem wel goede TTquote:
zeker 1 op de 3quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja er kunnen wel wat persoontjes uit
tot zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker 1 op de 3
ik ga ff kids in bed leggen
laterrrr
* Crazy-M geeft ruberen hamer meequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker 1 op de 3
ik ga ff kids in bed leggen
laterrrr
ook lekker tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
Ik ben echt zwaar verrot
En ik heb niks gedaan vandaag
Ik heb het echt ff nodig, ben echt ff aan het eind van mijn latijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook lekker tochEven helemaal niks doen
ik ben ook verrot, maar het was ook een absoluut gekkenhuis vandaag..quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
Ik ben echt zwaar verrot
En ik heb niks gedaan vandaag
Ik zit er even helemaal doorheen geloof ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ook verrot, maar het was ook een absoluut gekkenhuis vandaag..
ik zou zeggen, lekker op tijd naar bedquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het echt ff nodig, ben echt ff aan het eind van mijn latijn
Wie is de mol is geen Talentenjacht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eigenlijk stiekem wel goede TT
Dit is Tal forum:
Op zoek naar ....
Talent,
Wie is de mol,
Zorro,
Pop Idool,
En ga zo maar door
Dat is het juist, slapen lukt dus juist nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou zeggen, lekker op tijd naar bedmaar ik ken je.... dat gaat niet werken dnek ik
en uitslapen kan ook niet, want kinderen moeten naar school morgenochtendquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is het juist, slapen lukt dus juist niet
Ja en dan boodschappen doen en het huis, maarrrrrr het weekend is voor mezelf dus uitslapenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en uitslapen kan ook niet, want kinderen moeten naar school morgenochtend
uitslapenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en dan boodschappen doen en het huis, maarrrrrr het weekend is voor mezelf dus uitslapen
Nou ja half 9 is voor mij al uitslapenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uitslapen
Ik slaap altijd uit op vrijdag, maar ik moet morgenochtend al wegen om half 10
Nog maar 21 topicsquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:05 schreef Koen66 het volgende:
hmmm OP begint wel erg achterhaald te raken
Bij mij 10 uur of half 11quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja half 9 is voor mij al uitslapen
Is XFA erquote:
Heul veulquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat heeft dat met de OP te maken
Iedereen kijkt toch XFAquote:
Ja, daar meot ik nog iets voor verzinnenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat heeft dat met de OP te maken
Gewoon opnieuw?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, daar meot ik nog iets voor verzinnen
dat had ik vorig jaar, toen ben ik er twee maanden uit geweestquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit er even helemaal doorheen geloof ik
Ik na mijn ex-vriend, of tijdens al aan het eind maar ja dat is niet zo gek, 3 maanden echt helemaal van de wereld geweestquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat had ik vorig jaar, toen ben ik er twee maanden uit geweest
Kweenie, nieuw begin is alles nieuw toch?quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik na mijn ex-vriend, of tijdens al aan het eind maar ja dat is niet zo gek, 3 maanden echt helemaal van de wereld geweest
Alleen wat jammer voor hem was, ik kwam terug en hoe
quote:
Deze mag Benny beantwoordenquote:
ja dat is ook wel zo....quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Kweenie, nieuw begin is alles nieuw toch?
Lekker vers en fris
Misschien wat anders verzinnen? Iets totaal nieuws, omg die OP toen bij XFAquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is ook wel zo....
Gaan we nog met SP-poppetjes werken???
Of gaan we iets anders verzinnen
Als ik hem vind stuur ik hem meteen door naar jequote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien wat anders verzinnen? Iets totaal nieuws, omg die OP toen bij XFA
Vreselijk whahahahaquote:
Het is een goeie kerel. Heel oprecht enzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik hem vind stuur ik hem meteen door naar je
Ja kan wel wezen, maar ik vind het maar niksquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef Energydrinkk het volgende:
[..]
Het is een goeie kerel. Heel oprecht enzo.
Vind je 'Jij bent zo' geen mooi nummer dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja kan wel wezen, maar ik vind het maar niks
Sorry
als ze weer een red room hebben is dat een ideequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
Kan het niet gewoon weer "Redroom" worden
Zoals vroegah!!!
Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:36 schreef Energydrinkk het volgende:
[..]
Vind je 'Jij bent zo' geen mooi nummer dan?
Niet als ik net gegeten hebquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:36 schreef Energydrinkk het volgende:
[..]
Vind je 'Jij bent zo' geen mooi nummer dan?
Hmmmz weet nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ze weer een red room hebben is dat een idee
Maar is de red room niet iets van 2 jaar geleden?
quote:
Tja, het is een echte Hollander.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Maar dat kan aan Jeroen liggen, ik kan die man niet uitstaan
Geen idee? Niet in de V&A SC?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Waar is zwabber als je hem nodig hebt?
Ik vind hem gewoon zwaar arrogant, hij is mij te vol van zichzelf, nu is half bekend Nederland dat ook wel dat scheeltquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:38 schreef Energydrinkk het volgende:
[..]
Tja, het is een echte Hollander.
Ja, zn enige goede nummer ( Jij bent zo) was ook nog eens een cover van de Spaanse David Bisbalquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon zwaar arrogant, hij is mij te vol van zichzelf, nu is half bekend Nederland dat ook wel dat scheelt
Ja kloptquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat de red room inderdaad van 2 jaar geleden was
David Bisbalquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:42 schreef Energydrinkk het volgende:
[..]
Ja, zn enige goede nummer ( Jij bent zo) was ook nog eens een cover van de Spaanse David Bisbal. Ben het wel met je eens dattie iets te arrogant is en denkt dattie iets te getalenteerd is.
Maar als ik dan voor Nederlandstalig ga is het meer De Dijk en dat soort muziekquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:42 schreef Energydrinkk het volgende:
[..]
Ja, zn enige goede nummer ( Jij bent zo) was ook nog eens een cover van de Spaanse David Bisbal. Ben het wel met je eens dattie iets te arrogant is en denkt dattie iets te getalenteerd is.
quote:[TAL SC #979] Opzoek naar ......
Done :TYquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja kloptMaar was altijd wel een leuke benaming
Ow en anders even DeZwabber pm-en?
laatste bezoek: 1 seconde geleden.
okquote:
Hoe weet ik zeker dat ik jij is en niet hijquote:
omdat hij er niet is en ik welquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe weet ik zeker dat ik jij is en niet hij
Dat is correctquote:
quote:
quote:
kloptquote:
Hello Stu, how is life?quote:
Tired maar het is weekend dus goed thanks en met jou?quote:
The samequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tired maar het is weekend dus goed thanks en met jou?
Whehehehequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
The same
Nog meer moe van het niet werken dan wanneer ik wel werk
Hier ook maar dan met Strongbowquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef Kally het volgende:
Zo en nu heerlijk hangen met een wijntje en jullie
kijk je rtl4 toevalligquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef Kally het volgende:
Ook lekkerquote:
Nee Veronica staat op een of andere film met Gene Hackman maar echt kijken doe ik nietquote:
same samequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef Kally het volgende:
Alles wat drank is ken ik geloof ik, en erger lust ikquote:
Nu maar 1 fles hequote:
Woohoo, partyquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Alles wat drank is ken ik geloof ik, en erger lust ik
Jaquote:
Doordeweeks.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef Kally het volgende:
oooookidooooki! Hihihi....quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee Veronica staat op een of andere film met Gene Hackman maar echt kijken doe ik niet
Ik ben vrijquote:
Uhu, zelfs 2!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
En 1 wijntje kan geen kwaad toch?
De fles hoeft niet meteen leeg
Anders kom ik ook mijn bed wel uit hoorquote:
Ja sttt niet zeggenquote:
Een doos wijn kan geen kwaad inderdaadquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
En 1 wijntje kan geen kwaad toch?
De fles hoeft niet meteen leeg
ja want er zitten al een paar biertjes en een irish coffee inquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een doos wijn kan geen kwaad inderdaad
O my, crv jij bourgondiërquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:12 schreef crv het volgende:
[..]
ja want er zitten al een paar biertjes en een irish coffee in
is dat zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:12 schreef Energydrinkk het volgende:
Maar wijn schijnt wel slechter dan bier te zijn blijkt ineens.
Echt? Nou ja het smaakt dus ik laat het er niet voor staanquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:12 schreef Energydrinkk het volgende:
Maar wijn schijnt wel slechter dan bier te zijn blijkt ineens.
hadden een borrel van XING (business network group Basel)quote:
Uhuh, alsof je het anders niet zou drinkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:14 schreef crv het volgende:
[..]
hadden een borrel van XING (business network group Basel)
boingquote:
notquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh, alsof je het anders niet zou drinken![]()
Zwabbert
Ja ik zeg ook niet dat je het niet probeert, het lukt je alleen nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
not![]()
doordeweeks probeer ik me best in te houden
nouwwwquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook niet dat je het niet probeert, het lukt je alleen niet
ja maak ons maar weer jaloersquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
Ik ga naar Harrods/Selfridges en Harvey Nichols voor de sales
Sorryquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maak ons maar weer jaloers
Ik wil ook weer terug naar Londen.... wie gaat ermee?????
heb die naam nooit begrepen "dierenwinkeljongens"quote:
ik heb toch liever deze:quote:
Die vind ik ook mooi maar die maakt me emotioneelquote:
mij ook, merk ik nu...quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die vind ik ook mooi maar die maakt me emotioneel
nee, ze aaiden vakkenvullersquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:23 schreef crv het volgende:
[..]
heb die naam nooit begrepen "dierenwinkeljongens"
quote:
ben je nu heel je platencollectie aan het postenquote:
klinkt wel beterquote:
Dan ben ik nog wel even bezigquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:29 schreef crv het volgende:
[..]
ben je nu heel je platencollectie aan het posten
de mijne kun je vinden via mijn homepagelinkquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:29 schreef crv het volgende:
[..]
ben je nu heel je platencollectie aan het posten
is allang goed man, plaag je maar watquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
Ik denk, ik breng wat muziek in het topic
noem je dat muziekquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
de mijne kun je vinden via mijn homepagelink
Nog eentje dan om het af te lerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
is allang goed man, plaag je maar wat [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:33 schreef crv het volgende:
[..]
noem je dat muziek![]()
sommige vind ik wel goed, maar het meeste vind ik toch wel onder de noemer "geluidsoverlast" vallen
is het al kindertjes bedtijd danquote:
Koenieeeeee !!!quote:
quote:
quote:
jah, mn luier is verschoond, heb mn fles gehad, mn baby voeding, mn speen al in mn mond, dus bedtijd.quote:
tot over een uurquote:
quote:
ik was anderhalf uur weg, duurt teruglezen dan een uurquote:
niet getreurd, vanaf nu kun je snake in youtubequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Beginnen we weer met dat irritante gepost van videootjes en plaatjes
gewoon een beetje muziek in de tentquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
maar, maar, porcupine treequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Niet zeuren he ouwequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Ja. okee, maar was dat niet de oorzaak dat er allemaal irritaites ontstonden hierquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon een beetje muziek in de tent
nee,quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar op zich is er toch niets mis met muziek posten hier of wel ?
Ook jij mag jou muziek hier delenThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
volgens mij waren het pagina vol de plaatjes ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef Koen66 het volgende:
Bos, een beetje moet kunnen, overvloed wordt irritant en creeert onbegrip, ruzie etc
Ja dat is wel weer zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef Koen66 het volgende:
Bos, een beetje moet kunnen, overvloed wordt irritant en creeert onbegrip, ruzie etc
af en toe met mate is niet ergquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. okee, maar was dat niet de oorzaak dat er allemaal irritaites ontstonden hier
dan beter een broek aan anders vat je kouquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even een broek aantrekken en dan Kyra uit laten... ik wil niet naar buiten... is koud
Succesquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even een broek aantrekken en dan Kyra uit laten... ik wil niet naar buiten... is koud
is daar een GOEDE reden voorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben oude KVK liedjes aan het luisteren
mijn hnd heet Kyaraquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
truste kerelquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga slapen
(riep ik kwartier terug al maar goed, nu echt)
Welterustenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga slapen
slaap lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga slapen
trustequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga slapen
mis je toch niets aanquote:
paar jaar terug keek ik wel vaak, vergeet erg vaakquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
Als er een bult met de omtrek van een theekopje op je knie zit en het warm aanvoelt... das niet goed toch?
ummmmquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
Als er een bult met de omtrek van een theekopje op je knie zit en het voelt warm aan... das niet goed toch?
Nee... Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
Als er een bult met de omtrek van een theekopje op je knie zit en het voelt warm aan... das niet goed toch?
en hoe heb je dat nu weer voor elkaar gekregenquote:
Ruzie, de trap hard op lopen om er net zo hard weer vanaf te sleeenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
en hoe heb je dat nu weer voor elkaar gekregen
quote:Niet meer zoveel drinken he
ow sorryquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ruzie, de trap hard op lopen om er net zo hard weer vanaf te sleeen
[..]
Ligt eraan wat voor thee er in het kopje zit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
Groene Theequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor thee er in het kopje zit.
dus niet uhhhhhhh..... je weet wel......quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jeugdsentiment
En ik word vrolijk van die liedjes
Kinderen voor Kinderen 6
nopequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
dus niet uhhhhhhh..... je weet wel......
strakkiesquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet nog
Ik ga nu
Tot zo
whehehehequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet nog
Ik ga nu
Tot zo
onze honden heten bijna hetzelfdequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet nog
Ik ga nu
Tot zo
Tot zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet nog
Ik ga nu
Tot zo
theekopje ingeslikt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
en hoe komt ie dan in zijn kniequote:
what's upquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
![]()
![]()
Sommige mensen moeten ze ritueel afslachten, echt hoor
Ik heb zin om iemand keihard te slaanquote:
Mee eensquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
![]()
![]()
Ik wil ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb zin om iemand keihard te slaan
sorry ik bedoelde het niet rotquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
![]()
![]()
Maak je niet druk jongenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef Bos81 het volgende:
Sorry van mijn posts van net. Snap vaak niet wat er allemaal gebeurt en kan vaak beter mijn vingers van het toestenbord afhouden.. en even weg lopen van de PC..
Nog maals mijn excuses..
niet nodig man, we moeten hier juist kunnen zeggen wat ons op het hart ligt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef Bos81 het volgende:
Sorry van mijn posts van net. Snap vaak niet wat er allemaal gebeurt en kan vaak beter mijn vingers van het toestenbord afhouden.. en even weg lopen van de PC..
Nog maals mijn excuses..
Maak je niet druk man, dat is echt niet nodigquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef Bos81 het volgende:
Nog maals mijn excuses..
ik lees het nu pasquote:
niks aan de hand toch kerelquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef Bos81 het volgende:
Nog maals mijn excuses..
We kennen je toch, soms moet het er even uit geeft niksquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef Bos81 het volgende:
Nog maals mijn excuses..
ai, daar heb ik even overheen gelezenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ruzie, de trap hard op lopen om er net zo hard weer vanaf te sleeen
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
onze honden heten bijna hetzelfde
Ik maak me wel druk, maar laat ook maar weer. Misschiuen gaat het juist wel nog minder met me dan ik al dacht..quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maak je niet druk man, dat is echt niet nodig
Coolquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die heb ik nog ergens op vinyl liggen
ligt vaak aan het "baasje"quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op 1 letter na...
Vraagje... jou honden he,.. zijn die ook zo lastig met poepen??
Echt gewoon 100 rondjes draaien, 100 keer heen en weer lopen en uiteindelijk poepen, waar ze het eerst geroken hebben
Nah... moet ik weer naar benedenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik lees het nu pas
Nooit met ruzie een trap oprennen
Heb je wel goed gekoeld?
Geeft nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ai, daar heb ik even overheen gelezen
uhuh, ik vind dat soort dingen echt tof, heb een stapel oude platen van mijn ouders liggen, ook sgt. pepper's lonely heart club band bijvoorbeeldquote:
daar was je toch alquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah... moet ik weer naar beneden
[..]
Dat vind ik ook leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, ik vind dat soort dingen echt tof, heb een stapel oude platen van mijn ouders liggen, ook sgt. pepper's lonely heart club band bijvoorbeeld![]()
en een stapel eigen platen, nieuwe persingen
Na het sleetje rijden is hij vast weer boos de trap opgelopen alleen wat langzamerquote:
dus wat ben je dan ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
uiteindelijk ben ik toch weer naar boven gegaan
als die tweede gitarist, zonder gitaar in zjin handen mee gaat zingen, hij ziet er zo awkward uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind dit zo'n mooi nummer, gewoon ontroerd omdat het zo mooi is
quote:
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op 1 letter na...
Echt gewoon 100 rondjes draaien, 100 keer heen en weer lopen en uiteindelijk poepen, waar ze het eerst geroken hebben
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Dat is echt verschrikkelijk, en die grote spreidt het ook nog eens over 100 meter uit
quote:
beetje zoals vrouwen shoppen dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op 1 letter na...
Ik had vroeger een Golden Retriever en die moest ik smeken of ze alsjeblieft wilde plassen. Die verdomde het gewoonquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij hond lag
Ik zl het wel eens filmen bij daglicht
ik zal het eens aan mijn moeder vragenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Kally het volgende:
Symph serieus, zijn wij gescheiden bij geboorte
plassen kan ze als de beste gelukkigquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Golden Retriever en die moest ik smeken of ze alsjeblieft wilde plassen. Die verdomde het gewoon
hoe doe je datquote:
in het bestekmandje!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
hoe doe je dat
Stofzuiger erop of in de vaatwasser ?
Ik zie het al voor me.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
en dan in de droger, wordt 'ie fluffy van
Das knap aangezien jij niks zietquote:
Dat hebben de meeste drogers toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien heeft hij een droger met een ruitje
wasmachines bijna altijd, drogers zeldenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste drogers toch?
Onze droger en wasmachine hebben allebei een raampje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wasmachines bijna altijd, drogers zelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |