lijken ze ook niet.... maar dat komt denk ik omdat ze alletwee wit zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vind die van ons niet op elkaar lijken
Ja dat is zo. AL is het voor mijn mood beter als ik het helemaal kan afkijekn natuurlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je er halverwege genoeg van hebt kan je het altijd gewoon uitzetten en een andere keer (online) verder kijken toch?
ja er kunnen wel wat persoontjes uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:05 schreef Koen66 het volgende:
hmmm OP begint wel erg achterhaald te raken
Wie !!quote:
eigenlijk stiekem wel goede TTquote:
zeker 1 op de 3quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja er kunnen wel wat persoontjes uit
tot zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker 1 op de 3
ik ga ff kids in bed leggen
laterrrr
* Crazy-M geeft ruberen hamer meequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker 1 op de 3
ik ga ff kids in bed leggen
laterrrr
ook lekker tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
Ik ben echt zwaar verrot
En ik heb niks gedaan vandaag
Ik heb het echt ff nodig, ben echt ff aan het eind van mijn latijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook lekker tochEven helemaal niks doen
ik ben ook verrot, maar het was ook een absoluut gekkenhuis vandaag..quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
Ik ben echt zwaar verrot
En ik heb niks gedaan vandaag
Ik zit er even helemaal doorheen geloof ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ook verrot, maar het was ook een absoluut gekkenhuis vandaag..
ik zou zeggen, lekker op tijd naar bedquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het echt ff nodig, ben echt ff aan het eind van mijn latijn
Wie is de mol is geen Talentenjacht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eigenlijk stiekem wel goede TT
Dit is Tal forum:
Op zoek naar ....
Talent,
Wie is de mol,
Zorro,
Pop Idool,
En ga zo maar door
Dat is het juist, slapen lukt dus juist nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou zeggen, lekker op tijd naar bedmaar ik ken je.... dat gaat niet werken dnek ik
en uitslapen kan ook niet, want kinderen moeten naar school morgenochtendquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is het juist, slapen lukt dus juist niet
Ja en dan boodschappen doen en het huis, maarrrrrr het weekend is voor mezelf dus uitslapenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en uitslapen kan ook niet, want kinderen moeten naar school morgenochtend
uitslapenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en dan boodschappen doen en het huis, maarrrrrr het weekend is voor mezelf dus uitslapen
Nou ja half 9 is voor mij al uitslapenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uitslapen
Ik slaap altijd uit op vrijdag, maar ik moet morgenochtend al wegen om half 10
Nog maar 21 topicsquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:05 schreef Koen66 het volgende:
hmmm OP begint wel erg achterhaald te raken
Bij mij 10 uur of half 11quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja half 9 is voor mij al uitslapen
Is XFA erquote:
Heul veulquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat heeft dat met de OP te maken
Iedereen kijkt toch XFAquote:
Ja, daar meot ik nog iets voor verzinnenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat heeft dat met de OP te maken
Gewoon opnieuw?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, daar meot ik nog iets voor verzinnen
dat had ik vorig jaar, toen ben ik er twee maanden uit geweestquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit er even helemaal doorheen geloof ik
Ik na mijn ex-vriend, of tijdens al aan het eind maar ja dat is niet zo gek, 3 maanden echt helemaal van de wereld geweestquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat had ik vorig jaar, toen ben ik er twee maanden uit geweest
Kweenie, nieuw begin is alles nieuw toch?quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik na mijn ex-vriend, of tijdens al aan het eind maar ja dat is niet zo gek, 3 maanden echt helemaal van de wereld geweest
Alleen wat jammer voor hem was, ik kwam terug en hoe
quote:
Deze mag Benny beantwoordenquote:
ja dat is ook wel zo....quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Kweenie, nieuw begin is alles nieuw toch?
Lekker vers en fris
Misschien wat anders verzinnen? Iets totaal nieuws, omg die OP toen bij XFAquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is ook wel zo....
Gaan we nog met SP-poppetjes werken???
Of gaan we iets anders verzinnen
Als ik hem vind stuur ik hem meteen door naar jequote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien wat anders verzinnen? Iets totaal nieuws, omg die OP toen bij XFA
Vreselijk whahahahaquote:
Het is een goeie kerel. Heel oprecht enzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik hem vind stuur ik hem meteen door naar je
Ja kan wel wezen, maar ik vind het maar niksquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef Energydrinkk het volgende:
[..]
Het is een goeie kerel. Heel oprecht enzo.
Vind je 'Jij bent zo' geen mooi nummer dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja kan wel wezen, maar ik vind het maar niks
Sorry
als ze weer een red room hebben is dat een ideequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
Kan het niet gewoon weer "Redroom" worden
Zoals vroegah!!!
Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:36 schreef Energydrinkk het volgende:
[..]
Vind je 'Jij bent zo' geen mooi nummer dan?
Niet als ik net gegeten hebquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:36 schreef Energydrinkk het volgende:
[..]
Vind je 'Jij bent zo' geen mooi nummer dan?
Hmmmz weet nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ze weer een red room hebben is dat een idee
Maar is de red room niet iets van 2 jaar geleden?
quote:
Tja, het is een echte Hollander.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Maar dat kan aan Jeroen liggen, ik kan die man niet uitstaan
Geen idee? Niet in de V&A SC?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Waar is zwabber als je hem nodig hebt?
Ik vind hem gewoon zwaar arrogant, hij is mij te vol van zichzelf, nu is half bekend Nederland dat ook wel dat scheeltquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:38 schreef Energydrinkk het volgende:
[..]
Tja, het is een echte Hollander.
Ja, zn enige goede nummer ( Jij bent zo) was ook nog eens een cover van de Spaanse David Bisbalquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon zwaar arrogant, hij is mij te vol van zichzelf, nu is half bekend Nederland dat ook wel dat scheelt
Ja kloptquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat de red room inderdaad van 2 jaar geleden was
David Bisbalquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:42 schreef Energydrinkk het volgende:
[..]
Ja, zn enige goede nummer ( Jij bent zo) was ook nog eens een cover van de Spaanse David Bisbal. Ben het wel met je eens dattie iets te arrogant is en denkt dattie iets te getalenteerd is.
Maar als ik dan voor Nederlandstalig ga is het meer De Dijk en dat soort muziekquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:42 schreef Energydrinkk het volgende:
[..]
Ja, zn enige goede nummer ( Jij bent zo) was ook nog eens een cover van de Spaanse David Bisbal. Ben het wel met je eens dattie iets te arrogant is en denkt dattie iets te getalenteerd is.
quote:[TAL SC #979] Opzoek naar ......
Done :TYquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja kloptMaar was altijd wel een leuke benaming
Ow en anders even DeZwabber pm-en?
laatste bezoek: 1 seconde geleden.
okquote:
Hoe weet ik zeker dat ik jij is en niet hijquote:
omdat hij er niet is en ik welquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe weet ik zeker dat ik jij is en niet hij
Dat is correctquote:
quote:
quote:
kloptquote:
Hello Stu, how is life?quote:
Tired maar het is weekend dus goed thanks en met jou?quote:
The samequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tired maar het is weekend dus goed thanks en met jou?
Whehehehequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
The same
Nog meer moe van het niet werken dan wanneer ik wel werk
Hier ook maar dan met Strongbowquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef Kally het volgende:
Zo en nu heerlijk hangen met een wijntje en jullie
kijk je rtl4 toevalligquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef Kally het volgende:
Zo en nu heerlijk hangen met een wijntje en jullie
Ook lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |