quote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef Spatzmann het volgende:
De grolschbeugels staan al koud voor woensdag. Nou ja eigenlijk voor vandaag. Maar woensdag zullen er ook weer grolsch beugels koud staan!
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef Spatzmann het volgende:
De grolschbeugels staan al koud voor woensdag. Nou ja eigenlijk voor vandaag. Maar woensdag zullen er ook weer grolsch beugels koud staan!
quote:Parker verhuurd aan Panserraikos
FC Twente heeft overeenstemming bereikt met de Griekse club Panserraikos over de verhuur van Bernard Parker tot het eind van het seizoen, zo meldt NOS teletekst. De Zuid-Afrikaanse aanvaller werkte in december nog een stage af bij het Engelse Leicester, maar de club hapte uiteindelijk niet toe. Parker staat nog tot medio 2013 onder contract bij FC Twente.
quote:FC Twente wil binnen drie jaar naar begroting van 45 miljoen euro
Landskampioen FC Twente heeft zich ten doel gesteld binnen drie jaar te werken met een begroting van 45 miljoen euro. Daarmee zou de club na Ajax en PSV de derde begoting van Nederland krijgen. Dat zei voorzitter Joop Munsterman volgens TC/Tubantia dinsdagavond, tijdens de nieuwjaarsreceptie van zijn club.
Door de deelname aan de Champions League dit seizoen, de eerste in de clubgeschiedenis, groeit FC Twente dit seizoen door naar bijna vijftig miljoen euro. Zonder de eventuele inkomsten van een mogelijk nieuw avontuur in de Champions League hoopt de regerend kampioen van Nederland, die momenteel tweede staat in de Eredivisie, volgend seizoen al met een omzet van 42 miljoen te kunnen werken.
Geholpen door die financiële armslag hebben de Tukkers de sportieve ambities ook bijgesteld. De club wil elk seizoen spelen om een plaats bij de eerste vier, structureel deelnemen aan één van de Europese competities en minimaal de halve finale van de KNVB-beker bereiken.
Op Kufo is ook altijd kritiek geweest (te langzaam bijvoorbeeld) en dat kwam ook wel aardig goed. Janko is volgens mij gewoon nog helemaal niet fit geweest sinds hij hier zit, ik denk dat dat vooral het probleem is. Als je filmpjes opzoekt van hem in zijn tijd bij Salzburg dan komt dat wel goed qua doelpunten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef Shivo het volgende:
Janko nu op 10 goals, gelijk met bijvoorbeeld een Matavz waar iedereen positief over is, en eentje minder dan Toivonen, El Hamdaoui, Van Wolfswinkel. Hij kan misschien niet zoveel met de bal als Kufo, maar hij levert zijn geld gewoon wel op.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:45 schreef Spatzmann het volgende:
Een beugel voor elke goal van twente. het is kwart voor 9 en ik voel hem bijna hangen
quote:
Wie heeft deze onzin nu bedacht?quote:en minimaal de halve finale van de KNVB-beker bereiken.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoppaaaa![]()
Je zou bijna zeggen dat Ruiz beter niet kan spelen zodat Janko idd veel beter uit de verf komt met die voorzetten vanaf de flanken
Voor de grap eens kijken wie er heeft gescoord voor Zweden in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Botswana vandaagquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:09 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Hopelijk pakt Bajrami ook een doelpuntje mee
Niet hij, maar Alexander Gerndtquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Voor de grap eens kijken wie er heeft gescoord voor Zweden in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Botswana vandaag
wanneer zijn die 2 wedstrijden? 17 en 24 februari dus...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:12 schreef Mama_Mia het volgende:
De kaarverkoop voor Twente - Rubin Kazan mag zo langzamerhand wel eens aangekondigd worden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
kijken of we zondag, tegen een betere tegenstander, ook een mooi resultaat kunnen halen
[..]
wanneer zijn die 2 wedstrijden? 17 en 24 februari dus...
Ik denk dat het er meer zijn die dezelfde mening hadden.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:54 schreef Breekfast het volgende:
Ik had na de eerste paar wedstrijden totaal geen vertrouwen in Janko en vond het ook een slechte aankoop.
Maar moet nu toch wel mijn mening bijstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:09 schreef Weaut het volgende:
Ik als Twente-fan ben heel blij met deze overwinningtoch hoop ik dat Janko niet vaker dan 5 x scoort in de rest van de wedstrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik als Twente-fan ben heel blij met deze overwinningtoch hoop ik dat Janko niet vaker dan 5 x scoort in de rest van de wedstrijden.
FCT moet nog tegen Feyenoord. Reken er maar dus op dat je 'm moet rokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha Ajax wordt wanhopig.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:40 schreef BoemBats het volgende:
Hoorde vandaag van iemand die bij Fct werkt dat Ajax een bod heeft gedaan op Luuk de Jong. Munsterman vond het bedrag een lachtertje en is er niet op ingegaan
Ruiz terug, John op de bank; dat is alleen maar beter voor FCT gok ikquote:Op maandag 24 januari 2011 09:05 schreef Frutsel het volgende:
Als straks Ruiz terug is en Janko niet meer scoort kunnen we ons afvragen waar het aan ligt
Misschien krijgt Janko dan wel minder kansen en wordt het spelletje anders en scoren we minderquote:Op maandag 24 januari 2011 09:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ruiz terug, John op de bank; dat is alleen maar beter voor FCT gok ik
heeft John veel bruikbare voorzetten gegeven gisteren dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien krijgt Janko dan wel minder kansen en wordt het spelletje anders en scoren we minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |