SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dus het 1e uur vrij
- dan scheikunde
- dan kleine pauze
- een tussenuur
- dan grote pauze
- dan weer een tussenuur
- dan Engels![]()
![]()
Ik ben dus best pissed![]()
Klacht moge duidelijk zijn!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef Waaghals het volgende:
op wat voor school zit jij op je 19e
Mag ik je doorverwijzen naar dit topic?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:11 schreef Afwazig het volgende:
Nou als ik dit zo lees dan valt het in Afrika allemaal nog wel mee!
quote:
Inderdaad! Wij willen ons geld terug!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Alsof ons dit iets intersseert.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
In het tussenuur kun je mooi je huiswerk doen
Geld betalen om topics te lezen. Triest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:21 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Inderdaad! Wij willen ons geld terug!
120 minuten rooster duh:pquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef GimmeGore het volgende:
Wat voor school voor mensen met ADHD is dat, dat jullie eerst pauze hebben, dan een uur les en dan weer pauze?
Is toch logischer dat die rond het 3e uur zitten dan dat je bijv. 1 uur nadat je op school bent aangekomen alweer pauze hebt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef GimmeGore het volgende:
Wat voor school voor mensen met ADHD is dat, dat jullie eerst pauze hebben, dan een uur les en dan weer pauze?
Nee, blijkbaar gaat hij naar school en krijgt hij een tegemoetkoming of iets dergelijks. Zo te zien heeft hij daar niks aan en wil ik mijn €1000 : aantal belastingbetalers = iets van bedrag terug.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Geld betalen om topics te lezen. Triest.
Dit. Deed ik ook altijd met mijn tussenuren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:26 schreef Letstalk het volgende:
Gewoon naar de plaatselijke fastfood keten gaan en jezelf volvreten en daarna lekker gaan poepen op school...
Voor een faaljaartje hoef je je heus niet te schamen hoor!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:40 schreef HappyGirl91 het volgende:
Gast, het is maar 1 jaartje langer
Held!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef vanBinsberge het volgende:
Ben ook 18 en kon dit jaar gewoon niet wegens ziekte, laatste 3 jaar VWO gedaan zonder lessen in principe
Dat is trouwens fucking relaxt, ik mag zelf bepalen naar welk vak ik ga (van alle vakken worden er 2 goed gegeven/is nuttig om heen te gaan) en dus heb ik maar een paar uur schoolDe rest doe ik thuis, en wat de rest in 1 week heeft ingepland doet per vak kun je zelf in je eentje als je die onzin overslaat... en je hoeft niet te luisteren naar overbodige uitleg omdat anderen het niet snappen
verkapt 'kijk mij eens toffe voordelen halen uit nadelen' post![]()
maar fiets gewoon naar huis met tussenuren, of skip Engels gewoontoch nutteloos vak hiero
maarquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:40 schreef HappyGirl91 het volgende:
Gast, het is maar 1 jaartje langer
't Is een beetje pussy van me, maar het is superkoud, en nat, en m'n band is lek, dus moet ik ook nog eens lopen (en voor een verklaring verwijs ik je hiernaar), dus daar zie ik heel erg tegenopquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Dan ga je in de tussentijd toch naar huis, of ga je helemaal niet?
Komt dat even mooi uit dat het morgen zaterdag isquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:01 schreef HappyGirl91 het volgende:en je wordt de volgende dag al aangesproken op je absentie
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:02 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Komt dat even mooi uit dat het morgen zaterdag is
Niet danquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:03 schreef Lindstrøm. het volgende:
middelbare schooldenken dat je de hemel al bereikt hebt
Daarom weet bij ons iedereen uit het hoofd welke leraar soms, altijd of helemaal nooit opschrijft die afwezigen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:01 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
't Is een beetje pussy van me, maar het is superkoud, en nat, en m'n band is lek, dus moet ik ook nog eens lopen (en voor een verklaring verwijs ik je hiernaar), dus daar zie ik heel erg tegenop![]()
Maar ik ben veel te braaf om te spijbelen - Of te bang om gesnapt te worden.
Ze vullen elke les een lijst in met afwezigen en je wordt de volgende dag al aangesproken op je absentie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |